Ja ik maak me er ook schuldig aan. Bij de action de vuilniszakken 0,69 en bij bol 1,90 per rol. Dezelfde dus. Dus een paar rolletjes besteld.
Hoezo schuldig aan? Webshops, zeker de groten, verdienen toch zat. Als je zo andere winkels kunt steunen dan is dat toch juist fijn.
Nou de action hoeft denk ik ook niet zo nodig gesteund te worden maar verder koop ik inderdaad wel zoveel mogelijk bij de lokale winkels en zo min mogelijk bij de grote webshops.
Klopt. Al zullen sommige filialen misschien wel hun verkoopcijfers moeten aantonen. Maar alles online is niet echt fijn vind ik. Ben blij dat dit nu kan.
IKEA!!! Morgen gaat mijn man het als het goed is ophalen. Net voordat de winkels dicht gingen zei ik al tegen hem: bestel die kasten nu maar alvast. Nee, hoeft niet. Ligt alleen maar in de weg! Nu is de rest klaar in de schuur, dus komt het precies op het goede moment. Alleen geen idee hoe het verder werkt. Ik denk dat ik een ophaalbevestiging nog moet krijgen ofzo. Verder koop ik veel lokaal in de boekhandel. Die brengen het dan gewoon bij mn moeder thuis (zelfde dorp).
Ja vandaag toevallig, mijn zoon wilde zo graag schaatsen en de schaatsen die ik maandag al besteld had, zijn "kwijtgeraakt" bij DHL. Bleek net de scapino in het dorp nog een paar te hebben en die kon ik gelijk vanmiddag ophalen, superfijn.
Jazeker, ik koop altijd graag lokaal dus ook nu. Normaal shop ik rond deze tijd zomercollectie voor mijn jongste in het dorp. Ze kennen precies mijn smaak dus ze had nu eea op de foto voor me gezet. Ik heb mn keus gemaakt en haal morgen af. Bij een andere boetiek muts en sjaal voor mijn dochter. Lokaal eten bestellen doen we al sinds eerste lockdown 1x
Eten bestellen doen we gemiddeld 1x per week. Woensdag de action al opgehaald. Vuilniszakken, slimme google lampen, lijm en knutselspullen. Ja dat is allemaal ook ergens anders te koop maar gewoon veel duurder! Waarom zou ik dan het bij intertoys of AH kopen als ik het bij action voor bijna de helft kan kopen? Ik moet nog hemden, onderbroeken voor de oudste en slaapzak en truien voor de jongste Ik ben gewoon echt te beroerd om het ergens anders te kopen voor meer geld.. dus deze dingen konden wachten (wel al keer vuilniszakken gekocht) maar ga ik nu wel bestellen en halen
Ik snap niks meer van click and collect bij de action. Ik had alvast allerlei favorieten aangeklikt. Die bleven ook in mijn lijst staan. En nu ineens staat er nog maar 1 artikel in. Daarbij kan ik nu nauwelijks nog artikelen met winkelmandje aanklikken. Er zijn heel veel artikelen die eerst wel op te halen waren nu niet meer op te halen. Wat een vreemd gedoe.
Ja ik vind het ook niet zo’n succes..... 50(!)minuten in de rij gestaan voor de winkel om de bestelling af te halen, slechts de helft van de bestelling klopte, een kwart bleek toch niet leverbaar/voorradig en een kwart heb ik in verkeerde kleur/uitvoering gekregen
Oh wat stom, ik werd netjes gebeld een dag van te voren over het artikel dat niet voorradig was en dat wat niet te krijgen was in de kleur die ik besteld had. En de rest was er gewoon gelukkig.
Ik heb zaterdag een bestelling bij de Zeeman opgehaald. Onderhemden voor de jongens. Hun stretch variant is de enige die in de onderbroeken blijven zitten. En vandaag haal ik een bestelling bij de Action op. Ben benieuwd!
Afgelopen zaterdag ook mn bestelling opgehaald bij de action. Was heel goed geregeld en totaal geen wachtrij bij het ophalen. Wou ook bestelling doen bij prenatal, maar daar kon ik de helft niet krijgen. En dacht dan bestel ik wel alles gewoon per post netjes alles op voorraad. Dag erna geld terug gestort, want was niet op voorraad kijk op de site gewoon aanwezig ???
Alles wat ik zoek bij de action hebben ze niet op de website. We wachten dan maar geduldig af tot ze open zijn plus waarschijnlijk een hele week omdat je anders over de,koppen kan lopen en buiten in de rij kan gaan staan tot je naar binnen mag.
Ik heb bij hema een bestelling gedaan, helaas nog geen bevestiging binnen. Bij de locale computerwinkel kon ik telefonisch bestellen en gelijk ophalen goed geregeld. Verder nog niets besteld, hoop dat snel de winkels weer open mogen
Ik heb vandaag geprobeerd bij HEMA te bestellen met Click&Collect. Dan kun je het over 2 dagen ophalen. En als ik het laat bezorgen, wordt het over 2 dagen aan huis gebracht. Uhm, tja. Wat is dan precies het voordeel van Click&Collect? Zeker omdat je dan twee dagen van te voren blijkbaar al moet aangeven binnen welk half uur je het op komt halen. Tja, sorry, dan haak ik af. Geen zin om in m'n vakantie nog weer op de klok te moeten kijken of straks door de regen te moeten rijden als ik het ook thuis kan laten brengen. Bij lokale winkels heb ik nog niet op de site gekeken hoe het werkt. Maar zo heel veel echt lokale winkels hebben we hier niet. Het zijn voornamelijk grotere ketens. En bij de echt lokale ondernemers kom ik eerlijk gezegd toch al bijna nooit.