Click and collect

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Syane, Feb 10, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

May 31, 2019
    1,412
    1,253
    113
    Female
    Bij de action een flop!
    Helft van de bestelling bleek bij ophalen niet in de tas te zitten , kwart daarvan is van bedrag van de bon gehaald en de andere kwart is wel betaald maar zat niet in de tas. Heb het bij afhalen ook niet kunnen checken door de drukte. En wat een chaos bij het ophalen zeg.

Mail naar hoofdkantoor gestuurd want vind het wel zuur om te betalen voor spullen die ik niet geleverd heb gekregen.

2. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,099
    941
    113
    Female
    Dat is slecht! Ik heb nog niks bij de Action besteld omdat er een aantal dingen van mijn lijstje toch nu niet te bestellen zijn. Ik wacht wel tot alles weer open gaat. Zeker na het lezen van jouw berichtje. Ik hoop dat het hoofdkantoor het netjes voor je gaat oplossen!

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb ook wat spullen bij de Action gereserveerd en alles was er toen ik het op kwam halen. Alles zat netjes in het krat dat ik ook had besteld. Ik had het vroegste ophaal tijdstip gekozen, dus het was nog erg rustig. Ik vond het goed goed geregeld zo. En tja, die €1 extra, jammer dan, ik ben blij met de spullen.

Syane likes this.
  4. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Ik heb mijn Ikea bestelling in januari geannuleerd, omdat het leveren een drama was. Weet iemand hoe het nu bij Ikea is met bestellen en afhalen?

5. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

Apr 16, 2016
    2,369
    2,845
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Wij hebben zondag besteld en het eerste ophaalmoment hier was vandaag 14u. Werkte verder prima. Het systeem geeft aan op welke locaties alles beschikbaar is, je betaalt 2,99 euro voor het verzamelen. Wij konden hier alles krijgen. Maar voorraden verschillen natuurlijk wel per locatie... Op de dag van afhalen krijg je een e-mail om in te checken als je op de parkeerplaats bent. Ze brengen alles naar je auto en scannen de QR code die je krijgt na inchecken.

rijo likes this.
  6. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Bij ons was het 1 groot drama. Het was totaal niet aangegeven waar je moest wezen met de auto.
    Overal reden mensen heen wat blijkbaar weer verkeerd was. Ze hebben later maar een man van beveiliging opgeroepen om te gaan wijzen.
    Mijn man ook aangegeven bij de dame die kwam vertellen dat hij niet goed stond, waarom het mis ging bij iederen. Hij kreeg alleen maar een arrogante blik.
    We hebben heel lang staan wachten voordat de spullen werden gebracht.
    Voor ons niet weer bij ikea ophalen

rijo likes this.
  7. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,099
    941
    113
    Female
    Wij hebben ook een bestelling bij de Ikea gedaan. Bestellen ging supermakkelijk. Maar ophalen was een beetje anders. Het was niet gelijk duidelijk waar we moesten zijn en een QR code hebben wij nooit gehad. Toen dus maar iemand met een hesje aangesproken en die kon ons toch nog aanmelden. Bestelling werd netjes bij de auto afgeleverd op een kar. Helaas was niet alles aanwezig. Jammer, want ik kon het wel online bestellen. Het zou thuisgestuurd worden zeiden ze. De volgende dag kreeg ik een mail van de Ikea dat het product langere tijd niet leverbaar zou zijn en ik het geld terug zou krijgen.

Ik denk dat het nu wel beter geregeld is, wij waren er de eerste ochtend van de click & collect.

rijo likes this.
  8. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Bedankt voor de reacties! Wisselende ervaringen zo te lezen haha. Ik wacht nog wel even :roflmao:

9. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

Apr 16, 2016
    2,369
    2,845
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ik weet niet bij welke locatie je gaat, maar amersfoort is echt goed geregeld. Er staan borden waar je naartoe moet rijden, dan geeft iemand je nog even extra instructies. Vervolgens parkeer je. Check je in via de link in je e-mail met het nummer van je parkeerplaats en wacht je geduldig. Na het inchecken krijg je een QR code op je scherm en die checken ze vervolgens niet :D.

10. goblins

goblins Fanatiek lid

Oct 27, 2013
    3,591
    3,222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Gisteren besteld bij de wibra. Per telefoon, dan gaat de opbrengst naar de locale winkel ipv naar het hoofdkantoor.
    Gaat prima.
    Vandaag even besteld voor een nabestelling, en vrijdag kan ik alles ophalen en betalen

11. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Daar hebben ze het goed geregeld zo te lezen! Fijn! Groningen is voor mij het dichtstbij.

12. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

Oct 15, 2015
    3,446
    1,129
    113
    Ikea afhaal werkte vandaag bij ons goed. Vestiging duiven.
    Ons bezorg bestelling van begin januari is na 3 leveringen nog niet compleet. In maart komt deel 4. We krijgen zo wel waar voor onze 49 euro bezorgkosten maar wat een drama ;)

Action afhaal ga ik eind deze week uitproberen.

rijo likes this.
  13. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Dat gaat prima... In Delft is enkel een minimale 29kg eis met click en collect. De rest van nl heeft die eis niet! ;)

Ik wilde een matras voor een ledikant bestellen... Snapte maar niet waarom ik delft niet kon kiezen (dichtste bij) na veel zoeken kwam ik erachter dat zij dus als enige die eis hebben :confused:

rijo likes this.
  14. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    29 kg :eek: Jeetje, dan moet je nogal wat bestellen haha. Bijzonder dat maar een vestiging deze eis hanteert.

15. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Delft is niet onderdeel van ikea NL... Lid van de Inter IKEA bv en mag daardoor eigen regels bepalen die afwijken van de rest van nl

16. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Ahh ok, nooit geweten haha. Weer wat geleerd, dank je wel!

bulakgirl likes this.
  17. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,099
    941
    113
    Female
    Vandaag schoenen besteld bij Schuurman schoenen. Heb gebeld met de winkel en ze zei dat ik de bestelling online kon doen. Maar ze wilde wel even snel kijken of de schoenen er wel waren. Toen had ze de doos dus in haar handen en zei ze 'Kom maar gewoon langs hoor, als je het eerst moet bestellen duurt het veel langer." Conclusie: binnen 15 minuten had mijn oudste nieuwe schoenen!

Eigenlijk mag het zo niet, maar ik was er wel blij mee.

sabagirl and Syane like this.

Share This Page