clip in extensions

Discussion in 'De lounge' started by sannie306, Jun 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie306

sannie306 Actief lid

Jul 26, 2008
    316
    0
    16
    Female
    Rotterdam
    Hoi hoi

Zijn er toevallig meiden hier die clip in extensions hebben? Zo ja, hoe bevallen ze, blijft het goed zitten en welk merk vind je het fijnst/mooist?

en wat is een beetje de gemiddelde prijs?

ik zit zelf namelijk te denken om clip ins te nemen, heb een paar jaar geleden waxextensions gehad....maar toen ik na een keer of 4 nieuwe extensions zetten besloot om ff een tijdje geen nieuwe te nemen, moest toch al mn haar eraf......en t heeft 2 jaar geduurd voor mn haar weer mooi en gezond was:(

dus die clip ins lijken me een mooi alternatief

groetjes San

2. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Ik heb jarenlang bij een extension firma gewerkt en dus echt letterlijk alles (gratis :)) in mijn haar gehad. Clip in extensions werkten bij mij alleen voor bijvoorbeeld een avondje. ik heb vrij dik haar en dus best veel clips nodig. Dit ging best trekken en je moet het onder de clip een beetje touperen waardoor het ging klitten. Mijn voorkeur ging echt uit naar permanente strips, ziet er super natuurlijk uit en zit ook het lekkerst wat mij betreft, maar de meningen zijn daarover verdeeld. Ik heb geen idee wat voor haar je hebt en hoeveel tijd je eraan wilt besteden. Door de clips kan je haar ook snel afbreken, zeker als je dun haar hebt.
    Qua prijs verschilt het heel erg, je hebt goede kwaliteit, die zijn toch wel 50 euro per clip in en ik zie ze tegenwoordig ook al liggen bij de kruidvat, maar die zien er wel erg barbie uit, dus die zou ik persoonlijk nooit kopen. Ik had altijd extensions van echt haar, als het mooi gedaan is zie je echt niet dat het nep is. Maar goed, ik heb makkelijk praten, kreeg ze gratis ingezet.
    Ik zou je goed laten adviseren door een goede kapsalon, zij kunnen goed naar je haar kijken en bepalen wat het beste is voor jouw type haar.
    Succes!

Share This Page