Ik wil graag anoniem blijven dus laat hem maar kort staan. Hier draag ik de luxury for princesses 220 gram. Heb vanmijzelf al zulk lang haar, is puur voor iets meer volume. Ben super tevreden over de extensions.
Ik heb bij Light In The Box zojuist een synthetische besteld voor 4.89 en gratis verzending. Zal wel uit China moeten komen dus kan wel een week of 2-3 duren. Ik heb zo'n goedkope genomen omdat ik eerst even wil testen of hij überhaupt blijf zitten en onzichtbaar is. Ik heb nl zulk dun haar dat ik denk dat de clips gewoon tussen mijn eigen zichtbaar blijven. Mocht het bevallen kan ik altijd nog een mooie bestellen van echt haar....
Het echte nep haar zie je wel zitten is mijn ervaring. Daarom raad ik altijd aan om echt haar te kopen. Je kan het niet alleen gewoon stijlen zoals je zelf wilt maar je ziet ook dat het natuurlijk is, dat nep haar daar zie je echt aan dat het nep is. Ik ben het afgelopen half jaar 50 kilo afgevallen waardoor ik extreem veel haar verlies heb, ik heb dus enorm dun haar, zo dun dat je er doorheen kan kijken. Je ziet absoluut niet ik die clips in heb zitten.
Ik heb even een foto gemaakt van de clip in. Je kan goed zien dat als je die clips in je haar doet je echt vrijwel niets ziet, het zit helemaal op je hoofdhuid. Bekijk bijlage 429991 Bekijk bijlage 429992
@Debaky : Bedoel je dat je bij nep haar de clips ziet zitten? Gebruiken ze verschillende soorten clips bij echt en nep haar? Of bedoel je meer dat het haar zelf zo nep is dat het opvalt....? Ach ik zie het wel... voor die prijs doet het ook geen pijn als het de kliko in moet.....
Nee ik vind dat je goed kan zien dat het haar nep is dus dat het niet van echt mensen haar is. Er zit een bepaalde plastic achtige gloed overheen. En je doet er ook gewoon niet lang mee. Ik heb deze clips van de foto nu al een jaar en doe er werkelijk alles mee, heb het zelfs al twee keer geverfd Maar die net extensions zijn inderdaad misschien wel handig om even te kijken of je het wat vind alleen moet je wel in je achterhoofd houden dat de kwaliteit van echt haar dus totaal anders is.
Zo zien mijn clip ins er uit vanaf de achterkant. Je moet je voorstellen dat mijn echte haar net niet tot op mijn schouders komt en extreem dun is, het meeste wat je dus ziet is dus die clip in extensions. Hier had ik het trouwens wel gekrult voor een feestje Bekijk bijlage 429998
Je ziet ook zoveel verschillen qua hoeveelheid matjes. de een zegt je hebt genoeg aan 7 de ander zegt je moet een dubbel pakket. hoeveel hebben jullie? Hoeveel gram? En dan hoeveel matjes met hoeveel clips eraan? Zie echt door de bomen t bos niet meer
Oh verschrikkelijk ziet dit er uit zeg bah haha zeker boblijn dat moet goed gezet worden. Is bijna Flip in niet mogelijk
Ik heb 2 matjes met 4 clips 2 matjes met 3 clips 2 matjes met 2 clips 4 matjes met 1 clip Ze wegen ca 120gr dus ik heb de lichtste genomen. Ze zijn ongeveer 57cm lang Ik heb hier ruim voldoende aan en gebruik eigenlijk elke dag alles behalve de 4 matjes met 1 clip. Hoe meer matjes je hebt hoe voller je haar.
Echt heel mooi inderdaad! Ik ben nu wel benieuwd naar je eigen dunne haar. Ik ben persoonlijk bang dat als ik bijvoorbeeld naar voren buk naar mijn kind ofzo dat mijn eigen haar opzij glijdt en je vervolgens heel duidelijk die clips ziet....
Als mijn man straks wakker is ( hij heeft nachtdienst ) dan laat ik hem even een foto maken van mijn haar zonder de extensions.
Hier zie je beter boven met onder zonder. Het is soms best lastig on het te verbergen want ik ben mega blond haha. Wassen doe ik ook maar niet veel anders heb ik niks meer aan die clips
Middagdutje jaaaa hier!!!!. Had besteld en ja donker kleur gekregen dan verwacht dus teruggezonden. Secret extios zijn wel goed alleen ja hebben ze geen extreem blond. Mijn haarkleur is heek moeilijk on te vinden
Het is elastiek die je omdoet. Normaal geloof kijk in nooit naar Tommy teleshop. Maar secret extions werken wel