Clip on zonnebril?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik hoop inderdaad dat ik er straks 1 kan passen. Zoals je op de foto hierboven ziet heb ik ook een vrij aanwezige bril.. dus ik ben bang dat het ook heel lomp word.
    Een clip on lijkt me ook niet mooi, maar beter dan zo'n heel ding over mn eigen bril, eerlijk gezegd..

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee als je hem zo omhoog klapt zie je dr niet uit hahahaha
    Gewoon alleen naar beneden. En zelfs voornamelijk tijdens het rijden, voor de rest draag ik mn zonnebril ook weinig.

Bedankt!

3. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    ik zet een heel grote zonnebril op voor mijn gewone bril.... ziet er niet uit maar werkt wel, haha!

De overzetbril lijkt me dan wel weer handig, juist, anders zit je in de auto en dan moet je je clip-on er op klikken, toch weer een moment dat je niet op de weg kijkt.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik wissel hem altijd voor ik ga rijden, dus dat is geen punt.

Een normale eroverheen vind ik echt niet mooi, dat doe ik maar niet.
    Morgen heen, dus even kijken wat zr hebben.

Kanarie vindt dit leuk.
  5. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Zn clip on haak je er zo omheen. Een hand aan het stuur net als je een gewone bril opzet met een hand. Met de overzetbril kon dit bij mij niet. Die paste maar net om mijn bril dus ik moest mijn bril afzetten, in de overzetbril leggen/klikken en het geheel weer op. Dat is wel gevaarlijk uiteraard. Ik deed dat dus nooit omdat ik met een sterkte van -9 niks meer voor me zie. Helaas komt het met een cilinder en prisma tegelijk ontzettend nauw op welk punt je door je glas kijkt. Bij mij tenminste wel. Als ik een oog dichtknijp en met mijn ‘cilinderoog’ kijk maakt het niet veel uit. Met het ‘cilinder-prisma oog’ wel. Ik weet niet hoe bubblez dit ervaart natuurlijk. Alles wat je eroverheen zet werkt toch op een of andere manier niet lekker samen met de stand van je normale bril.

Kanarie vindt dit leuk.
  6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Geen idee ook met zo', overzet bril. Maar ik weet wel als mn bril niet recht op mn neus zit ik knetter hoofdpijn krijg ja. Heel naar..

Deel Deze Pagina