clips die echt niet kunnen

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by djellybelly, Dec 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met het uit de context halen???

Ik geef alleen maar een voorbeeld zinnetje aan, waarvan ik blij ben dat mijn zoontje het totaal niet begrijpt want hij vind het een heel leuk liedje.

2. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
  3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Dat bedoelde ik juist, er zijn miljoenen van zulke zinnetjes in liedjes die los gezien zelfs door veel volwassenen niet begrepen worden, laat staan in de context waarin ze bedoeld zijn. (namelijk een verhaal dat wordt verteld in een liedje bijvoorbeeld)

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    TMF en MTV zouden gewoon verboden of door de staat gecensureerd moeten worden, serieus. Echt, wat een goedkope troep wordt je daar voorgeschoteld. En dan te bedenken dat alle pubers, en over een paar jaar ook mijn puber, daar naar kijken en zich erdoor laten beïnvloeden. Ik vind het walgelijk. En nee, ik ben zelf ook verre van preuts.

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

meiden laten we het leuk houden, dit topic was goed bedoeld :D

als ik soms mijn schoonzusje zie (ok ze heeft het figuur ervoor) maar toch die rokjes zijn wel ergggg kort, soms bij tvoh ook man je ziet poes net niet, vind het dan ook niet eens mooi meer om te zien.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee. Ik luisterde vroeger als puber ook wel naar de Osdorp posse

YouTube - osdorp posse old school

Dat was ook best pittig. Maar ik ging er niet zo van praten, ha ha

Ik vind naakt ook geen probleem.

Ik vind clips eigenlijk altijd wel leuk om te zien.

Maar goed, geen kinder TV.

maar zet ook maar geen Discovery channel aan overdag want daar hebben ze vaak de reclames van dierenleed.

Maar goed, daar gaat het hier niet om.

7. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Vraagje he, wanneer is er eigenlijk überhaupt nog muziek te zien op MTV en TMF tegenwoordig? Echt, ik zie op MTV alleen van die reality-shit voorbij komen... Vroegah had je tenminste nog toffe muziekprogramma's of gewoon hele dagen clips. Those were the days... :D

8. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hahahahah osdorp posse vind die zanger kaal wel leuker hahahaha

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Bossi: vet, Osdorp Posse! Zelfs mijn vader vond dat grappig toen, zegt ook nog regelmatig rimpelpik oid... :D

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Miepie, idd
    al die (domme) series pfff
    van die snob wijven in amerika en 16 jarige tiener moedertjes...
    tis toch een MUZIEK zender... pff

Share This Page