Beco Butterfly

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Huismus, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Ik wil graag een Beco Butterfly buikdrager aanschaffen.. nu is mijn vraag: Waar is deze te koop?

Liefs Huismus

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Die site had ik inderdaad ook al gevonden, alleen daar zijn een aantal pas vanaf half oktober weer op voorraad. :(

3. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb 'm ook bij Blozekriekske besteld, echt een super service en een geweldige draagzak.
    Je kan 'm ook bij www.lepetittom.nl bestellen, ik heb daar echter nooit iets besteld dus kan je niet vertellen hoe de service daar is.

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik heb de beco ook bij blozekriekske gekocht. Goede en snelle service. Jammer dat ze niet op voorraad zijn, maar wellicht wel moeite waard om te wachten.

Bij de club draagdoekmama's had iemand hem via een buitenlandse site besteld. Daar hadden ze veel meer keuze, heb je via google ook vast gezien (in bijv. USA veel custum-kleurtjes en printjes). Maar dat duurde erg lang voordat hij er was en ze heeft er meerdere keren achteraan moeten zitten.

Ik zag via google toen ook 1 andere leverancier/ webwinkel in NL. Is vast die al genoemd is.
    Maar heb toch via blozekriekske gedaan. Ik heb de carnival ;)

Hij bevalt trouwens super.

Groetjes!!

5. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Dan misschien inderdaad toch maar wachten bij Blozekriekske.. zal hem vast reserveren, anders grijp ik dadelijk nog mis. ;)

Bedankt dames voor jullie reactie!

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik de Beco bij le petit mom besteld. Prima service, had hem de dag erop al in huis!

Deel Deze Pagina