hoi allemaal wij zijn trotse ouders van een dochter sinds jan 03 en sinds juni 2004 zijn we bezig voor een tweede beeb het wil niet echt lukken wie wil er ervaringen delen en is ook bezig voor een tweede?
hoi hoi, Wij zijn ook bezig voor een 2e (en eventueel een 3e ) We hebben al een dochtertje van 4 en een half. Sinds maart 2005 met de pil gestopt en nu dus hard aan het ploeteren om zwanger te worden Loop je al bij de gyn??
hoi hoi ja sinds oktober 2005 ondertussen hebben we clomid gehad vorige maand een laparoscopie gehad en een leo behandeling en een hsg en nu krijgen we 8 aug de uitslag hoe we nu verder gaan met behandelen
oke dus al een heleboel behandelingen achter de rug joh. Ik loop ook sinds oktober 2005 bij de gyn. Als ik je verhaal zo lees heb jij zeker ook PCO? En sloeg de clomid aan?? Ik heb mijn 4e clomid kuur erop zitten,150 mg en verwacht mijn eisprong in dezer dagen. Heb je al enig idee hoe ze nu verder gaan behandelen??
hoi voor zover ik weet heb ik geen pco tenminste dat zeggen ze mijn eierstokken maken geen eitjes aan dus ook geen eisprong maar misschien nu wel sinds de leo behandeling en hoe we verder gaan weten we niet de gyn zei na de operatie dat de optie ivf is maar dat we daar 8 aug meer over horen dus nog even afwachten clomid sloeg wel aan maar kreeg overstimulatie omdat mijn eierstokken niet aan mijn eileiders verbonden waren en alles dus ophoopte ik hoop voor je dat de clomid nu wel aanslaat heb jij veel bijwerkingen?
hoihoi, hier zijn we ook bezig voor een tweede beeb. we zijn sinds vorig jaar juli de trotse papa en mama van een zoontje kylian. de eerste is er ook met hulp van het zh gekomen, althans, drie jaar zh en hormoenen spuiten en toen deed mijn lichaam 1 keer zelf een ei aanmaken en was ik eindleijk zwanger. maar nu zijn we dus wel ook weer aan het zh gebonden voor een tweede beeb, mijn lichaam doet niks zonder toegediende hormonen helaas. ik heb wel pco heel vele succe smeid, dat het maar snel raak mag zijn liefs sam
hoop dat voor jou ook heel erg hoor meid, ik zie dat er spannende dagen aankomen aan je banner liefs sam
ben helaas vandaag ongi geworden en toch tegen beter weten in hoopte ik dat ik zwanger zou zijn maar helaas nu op naar 8 aug dan krijgen we te horen of ivf de enige optie is om zwanger te raken ja of nee ben benieuwd
hoi meiden hier ook nog even het verslag van de uitslag we kunnen spontaan niet meer zwanger raken en worden dus ingeschreven voor ivf als het goed is kunnen we dan starten in nov/dec dit was het nieuws wat we niet verwacht hadden wel aan gedacht maar toch...... maar eerst gaan we ons bezig houden met ons voorgenomen huwelijk en huwelijkreis en dan gaan we er voor
hoi caruli, pffff dat duurt dus nog wel even...... gelukkig kan je je zinnen zetten op een mooie dag! vervelend dat dit de enige weg voor jullie is.. ik wil je heel veel sterkte en succes wensen de komende tijd! liefs elfje
hoi meid, jee wat een nieuws zeg. heel veel sterkte. gelukkig heb je je mooie dag in het verschiet, kun je je even op wat anders zetten, liefs sam
Inderdaad, eerst maar lekker naar jullie huwelijk toeleven! Daarna de rest weer, eerst genieten! Liefs
Spannend hoor, wie weet op de honymoon Wij zijn de trotse ouders van onze zoon die in April is geboren! Ik heb daarvoor een half jaar clomid geslikt, en ongeveer 5 jaar in de VU daarvoor gelopen. Ik heb ook PCO is er toen uitgekomen.... We willen heel graag een 2e, en we hebben dus besloten om niets te gaan gebruiken voorlopig. En we zien wel waar het schip strand om zo maar eens te zeggen. Ik geef BV dus de kans is heel klein in combi met PCO. Als er in Jan. nog niets is gebeurt ga ik weer naar het ziekenhuis.... Maar eerst genieten we met volle teugen van onze zoon
hoi meid dat zal niet lukken denk ik want de kans dat we spontaan zwanger raken is nihil nog gefeliciteerd met je zoontje mooi mannetje veel succes ook met zwanger worden en idd als je borstvoeding geeft dan word het wat moeilijker zwanger worden succes