Clomid 150mg & wat hierna

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dubbel, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Nou, dat was een snel bezoekje aan het ziekenhuis. Na 15 minuten zat ik al weer in de auto naar huis 😀. Er groeien 3 eitjes links, maar alle drie zijn ze nog onde de 10mm. Zaterdag heb ik weer een fm, en dan eventueel medicatie ophogen naar 75 eh Puregon. Misschien zet ik per ongeluk al wel 75eh 😉.

2. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh is het ziekenhuis ook in het weekend geopend hiervoor?

Haha ik zou het ook doen 'per ongeluk'.

Tenminste positief dat er 3 eitjes groeien
    Haha stel je eens voor een drieling

3. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik heb nu 7 rondes puregon en 14 pregnyl gespoten.

4. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oke..

Hoeveel rondes mag je ermee doorgaan?

5. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Ja ik ben benieuwd morgen ik heb een aantal jaar geleden ook maandje meno pur gespoten dit leverde toen niks op maar was maar 2 weken ofzo en toen al gestopt morgen zit ik op 3 weken ben benieuwd.

Weet iemand dat spuit je net zolang door tot je mooi eitje hebt of stop je na 4 weken bv en dan weer menstruatie opwekken? Zal het morgen eens vragen

6. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Fabje,

Spannend hopelijk heb je dit keer geluk met spuiten.

Hoe lang zijn jullie allemaal eigenlijk al bezig?

7. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Hai fabjee,

Ik weet het niet zeker, omdat jij menopur gebruikt en ik puregon. Maar volgens mij is het zo dat, wanneer je een keer spuit, de eisprong altijd zal volgen. Ongeacht het type medicatie (fostimon, menopur, gonal f, puregon, ...).

Heel veel succes morgen, ik ga duimen dat er 1 of 2 mooie follikels zijn gegroeid!

8. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Ik ben nu aan de eerste ronde voor een tweede kindje. Bij onze dochter heb ik 2 rondes Clomid geslikt en was het de eerste ronde puregon raak.

9. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Een vriendin van me heeft een drieling gekregen. Die zijn net zo oud als mijn dochter. Het is niet aan te raden hoor, wat n drukte! De kindjes zijn te vroeg geboren en hebben nog lang in het ziekenhuis gelegen. De kleinste woog bij haar geboorte nog geen 2 kilo!

ik verwacht niet dat alle drie de eitje doorgroeien, maar als dat wel het geval is, kunnen we besluiten om de ronde af te breken. Maar die kans acht ik heel klein. Als er twee eitjes doorgroeien, ga ik er wel voor. Dat was bij Lynn ook het geval (1 ei van 19mm en 1 van 17mm) en uiteindelijk is er maar 1 bevrucht. Ik durf dat risico dus wel aan 😀.

10. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo een drieling lijkt me ook wel heftig!

En heb je besloten om 75 per ongeluk te spuiten of toch nog niet :)

11. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ook ik ben voor onze eerste zwangerschap gestart met Clomid... Bleh! Vreselijk! Na een maand of 6 van chagrijnige buien, opvliegers, lichtflitsen zien, hoofdpijn en alleen maar teleurstellende resultaten ben ik overgestapt op Menopur.. Wat een verademing! Het prikken was in het begin even spannend, maar werd al snel een makkie! Ik heb twee rondes gespoten in combinatie met Ovitrelle en was toen zwanger van onze dochter (aug 2013)

Nu hebben we de wens voor een tweede! Gelukkig hoeven we niet meer het hele mmm traject in, maar mogen we meteen doorgaan op het punt waar we bij de eerste geëindigd zijn!
    Ik zit nu in de tweede ronde Menopur. Heb 14 dgn 112,5 gespoten en had vanochtend een follikel van 22,8! Meteen Ovitrelle gespoten en nu is het wachten op de eisprong... Spannend weer!!

12. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mieke,

Spannend!

Wanneer heb je de echo?

13. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0

Hoi Mieke,

Welkom!
    Wauw, wat een grote ei! Vanavond gelijk klussen, want die zal wel snel springen! Succes in de wachtweken!

14. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Oeps uitgeschoten 😜.

Ik heb net teruggelezen op het forum uit 2013, van de mmm van mijn dochter. Wat leuk om terug te lezen! Ik had toen bij de eerste fm maar 1 ei kleiner dan 10mm, dus voorlopig gaat het beter dan toen, hahah

15. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ;)

Nou mooi vooruitzicht!
    Nu afwachten tot zaterdag

Dat wachten pfffff

16. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik heb echt geen idee eigenlijk. Ligt er denk ik ook aan als je de overstap gaat maken naar ivf daar gebruiken ze volgens mij andere medicatie.

17. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Manonmama ga je dan zaterdag wel zeggen dat je 75 hebt gespoten? Ik heb nu 3 dagen 75 eh meno pur gespoten heb zo weer een de ben benieuwd ook vooral wanneer ik weer terug moet hebben weekendje weg gepland

18. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met de echo zo Fabje!

19. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Fabjee,
    Hoe was de echo?
    Ik heb vandaag weer braaf 50eh gespoten. Ik was vanochtend zo misselijk! Hoeft helemaal niet van de puregon te komen, maar het voelde toch een beetje als straf, hahahaha!
    Vandaag een training gehad + diner met het werk. Was een hele toer in de medicatie stiekum koel te houden en om te zorgen dat ik om 1/2 8 ongezien kon spuiten. Natuurlijk had ik weer een bloedbadje 😝...
    Nou, ik duik mijn bedje in, was een enerverende maar vermoeiende dag!

20. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Manonmama

Wat een drukke dag.

Hoe vaak spuit je per dag?

Deel Deze Pagina