Clomid 150mg & wat hierna

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dubbel, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Der87

Der87 Lid

5 mei 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Me 2.. Weet wat je voelt..

Ik heb nu weer rood/bruinverlies.. echt bizar, volgens mij is me lichaam echt door de war.. Snap het niet meer

2. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh wat vreemd!
    Heb je het tijdens het plassen of alleen bij het afvegen?
    Misschien oud bloed dat er nu uitgestoten wordt.

3. Der87

Der87 Lid

5 mei 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Tijdens plassen, walgelijk om dit te zeggen maar net een klontje zeg maar, en dan donkerrood.. ben vandaag wel 10 keer naar de wc geweest volgens mij.. ene keer wel iets, andere keer niks..

4. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien weer even de gyn bellen als het zo blijft?

5. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Geen zorgen lieverd! Met prikken krijg je altijd een eisprong! Dat wil natuurlijk niet direct zeggen dat je ook meteen zwanger raakt, maar de mogelijkheden met spuiten zijn veel groter.
    Je zult het gaan zien, echt waar!

Ik zit inmiddels op wachtdag 8 en ik heb allerlei kwaaltjes. Maar goed, we zullen het over 6 dagen weten. Hopelijk kan ik je "bewijzen" dat spuiten inderdaad helpt, hahaha!

Der, is dat misschien een tussenbloeding? Ik heb echt geen idee, ik ben in mijn hele leven hooguit 5 keer ongesteld geweest...

Dikke knuffel voor jullie allebei!

6. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent super!

Haha 6 dagen wat spannendddd dus volgend week maandag kan je testen :)
    Ik duim voor je mee!

Heb je echt altijd een eisprong met prikken?

7. Der87

Der87 Lid

5 mei 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Aaah echt spannenddd!!! Ik ga voor je duimen!!

Ja zou heel goed kunnen, ik wil mezelf ook niet gek maken.. Ik wacht het gewoon af.. Als ik begin met prikken dan word ik toch gemonitord..

@Dubbel; Gyn bellen is idd een optie, maar ik weet bijna zeker dat ze ook gaat zeggen dat het een tussentijdse bloeding is.. Ik wacht het gewoon af..

Dames geduld hebben we het hardst nodig!! Komt goed ;)

8. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Ik heb in de 2 jaar dat ik in de mmm rondstruin nog nooit gehoord dat iemand geen eisprong had. Kijk maar eens naar de diverse tickers, je ziet vaak dat de dosis verhoogd wordt.

Eerlijk is eerlijk, daar zit wel een klein risico aan; namelijk dat je overstimulatie hebt. Als er ineens 3 of meer eitjes groeien, dan blazen ze de ronde af. Het risico op een meerlingzwangerschap is dan te groot en dan krijg je dus een klusverbod.

Bij isci of ivf is veel eitjes juist de bedoeling, want die eitjes worden ingevroren voor terugplaatsingen (even kort door de bocht gezegd). Dat is dus weer een heel ander verhaal.

9. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Weet je wat ik me nu afvraag? Ik zit op wachtdag 9, de pregnyl zou nu zo goed als uit mijn lijf moeten zijn. Ik heb allerlei kwaaltjes. Een test geeft positief resultaat bij 25eh hcg. Als ik nu minder dan 25eh hcg in m'n lijf zou hebben, dan zou ik toch niet zoveel kwaaltjes moeten hebben?
    Bij Lynn testte ik pas positief 4 dagen na nod. Dus ik denk niet dat ik positief zou testen als ik een vroege test zou doen, zwanger of niet...

Ik denk dat ik 23 mei ga testen, verjaardag van opa. Ik geloof nooit dat ik het langer volhoudt...

10. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi spannend he..
    wanneer is je NOD?

Ik heb geen verstand van hcg dus ik weet helaas niet wat voor samenhang het heeft met je kwaaltjes

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Klopt dat het niet kan dat je geen eisprong hebt wanneer je wel onge wordt. Toch kan het dus wel dat er geen eisprong is. Zonder medicatie heb ik dus geen eisprong.. Een jaar lang was er niets..

Bij mij had ik geen klusverbod bij drie eitjes. Miss dat vier dan de grens zou zijn?

12. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Beste naturel,

Het klopt dat het mogelijk is dat vrouwen geen eisprong krijgen. Ik ben anovulatoir. Maar mijn reactie is een antwoord op de graag of je altijd een eisprong hebt als je spuit. En dan is het antwoord, naar mijn ervaring, ja.
    Wat klusverbod betreft, volgens mij is dat per ziekenhuis verschillend. En dan bepaal je zelf of je je aan het verbod houdt 😉.

13. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Je hoeft niet altijd een eisprong te hebben met hormoonspuiten als het stimuleren te lang duurt dus je al 5 of 6 weken hormonen hebt gespoten en er niet echt iets groeit kunnen ze de ronde afbreken met primolut en dan na je ongesteldheid weer opnieuw beginnen je hebt dus niet altijd een eisprong

14. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Meiden,
    Ik heb zojuist een test gedaan en ik ben zwanger!!! Op naar de verlengde wachtweken! 😃😃😃😍😃😃😃

15. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Manon!!!
    Geniet ervan xx

16. Der87

Der87 Lid

5 mei 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oohh wat leukkk!!! Gefeliciteerd!!
    Ik ben ongesteld geworden, laatste dagen vloeit het echt.. Gyn zei dat het een spontane menstruatie kan zijn.. Ook een goed teken toch? Hoop dat ik vanaf 1 juni gelijk kan beginnen met spuiten!

17. Der87

Der87 Lid

5 mei 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Een vraagje.. Ik ben nou ongesteld, ik denk dat het nog paar dagen gaat duren, aangezien ik een flinke bloeding heb.. Voordat ik met Gonal F begin, moet ik dan provera innemen om weer menstruatie op te wekken? Of ka ik gelijk beginnen met spuiten omdat ik al ongesteld ben geweest??

18. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij gaan ze kijken naar de dikte van je baarmoederslijmvlies.
    Aan de hand daarvan is het afhankelijk of je weer een bloeding moet opwekken.

Maar je bent nu ongesteld, betekent dit niet dat clomid toch geholpen heeft?

19. Der87

Der87 Lid

5 mei 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hmmm oke..
    Nee volgens de dokter is het een spontane menstruatie.. Clomid heeft niet geholpen.. Ik ben 3 maanden ook niet ongesteld geweest, ik denk dat daarom nu alles eruit komt..

20. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik was in de veronderstelling dat een menstruatie ontstaat doordat een eitje niet bevrucht wordt.

Nog een weekje voor jou en 2,5wk voor mij :)

Deel Deze Pagina