Clomid 100 mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door xxnanax, 21 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Zijn er hier ook mensen die deze maand clomid 100 mg
    gebruiken? En zo ja hoe gaat dat? En de bijwerkingen?

Ik ben vorige maand met 50 mg begonnen.. Deze sloeg niet aan. Deze maand dus 100 mg. Op dag 11 al een ei van 18 mm en bms 7.3. Afgelopen vrijdag op dag 14 was dat eitje 23 mm en bms 10.1 en de samenleving test was goed!! Dus heel positief.. maar vanaf donderdag heb ik last van darmkrampen en af en toe steken. Volgens mij is de eisprong nog niet geweest. Kan het ook dat het eitje van deze grote niet springt? Heeft iemand ervaring daarmee ?

Groetjes Nana

2. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met Clomid kan het eitje wat langer doorgroeien voor hij springt. Soms voel je het springen wel, soms ook niet. De kans is wel heel groot dat het springt hoor :)

Krijg je een bloedtest om Progesteron te meten? Daar zou je evt om kunnen vragen, dat geeft wat meer zekerheid. (Zegt alleen iets over of het ei gesprongen is, niet over kwaliteit of bevruchting)

Succes!

3. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je berichtje boogy!

Ooh oké.. omdat ik nu steeds steekjes heb denk ik steeds: kan elk moment. Maar goed weet ook niet wat ik kan verwachten, omdat ik nog nooit een eisprong heb gehad.

Dinsdag moet ik weer heen, om te kijken of hij inderdaad gesprongen is.. ik heb hem niet over bloed prikken gehoord misschien komt het dan en anders even vragen.

4. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je kan ook na de eisprong een wat gevoelige eierstok hebben :) Het is allemaal even wennen he? Had ik ook hoor! Daar word je een beetje onzeker van. Ik hoop dat je gauw een positieve test in handen hebt!

5. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa klopt hoor.. het ene moment denk je, het zit wel goed en het andere moment ben je weer heel onzeker.. maar goed dinsdag maar even weer afwachten!

Jij bent nu 12 weken zwanger zie ik? Super zeg..gefeliciteerd! Lekker van genieten!

6. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Ik heb ook deze maand clomid 100 mg gebruikt.
    Op dag 13 links een eitje van 20 mm en recht 2 eitjes die nog te klein waren (14 en 9mm) .
    Op diezelfde dag heb ik pregnylspuit gekregen dus binnen 36uur eisprong gehad (mag ik hopen).
    Ik kan je niet helpen helaas, maar als je eitje al 23 mm was en je voelt steken in je buik denk ik het wel hoor..
    Ik hoop het voor je, wanneer is je nod?

7. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen turkssnoepje!

Ooh dan groeide ze bij jou dus ook mooi! Ik hoor best veel over een pregnylspuit..maar heb mijn gynaecoloog daar nog niet over gehoord.. mijn Nod is 4 juli.. ( op vakantie in Italië, zou toch erg leuk zijn!) En die van jou dan ???

8. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Dat zou zeker super leuk zijn!
    Mijn nod zou denk ik vandaag/morgen zijn, dat is precies 2 weken na de pregnyl... Dus spannend!!
    Ik hou me temperatuur bij en heb een mooie innestelingsdip gezien en me temperatuur is nog niet gedaald dus ik hoop op een positieve test morgen. :)

9. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh wat spannend!! Ik duim voor jullie!!! Wanneer ga je testen?
    Laat je het weten?

10. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    En? Heb je al getest turkssnoepje?
    Spannend hoor....

Ik ben net terug van de gynaecoloog en mijn eitje is wel gesprongen..hij zag de restjes er van nog zitten.. Dus nu twee weken afwachten...

11. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Hey, goed nieuws! Nu dus afwachten, ik duim voor je!

Gisteren heb ik een test gedaan die was ongeldig, en zojuist heb ik deze test gedaan......

🎉🎉🎊🎆🎇🎊🎉 ik juig heel voorzichtig!!

12. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    #12 xxnanax, 24 jun 2015
    Laatst bewerkt: 24 jun 2015
    Goedemorgen!

Jaa idd spannende weken..

Aaah jaa!!! Ik zie een streepje... gefeliciteerd!! :) super zeg.

Had je voor je NOD ook symptomen??

13. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Dankjewel 😊
    Ik had ongeveer 5 dagen na de clomid tot een week voor me nod veel symptomen! Veel misselijk, vermoeid, andere borsten,tepels, pijn in mn onderbuik.
    Maar iets voor me nod niet meer dus ik ging al van negatief uit. Gisteren kreeg ik wel opeens weer een soort steekjes in mn onderbuik en lijken me borsten wat groter. Maar nu weet ik waarom hihi

14. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah oke! En dit was de eerste ronde met 100 mg clomid? En waarom gebruik jij dat als ik vragen mag?
    Ik gebruik het omdat ik pcos heb.. Dit is de eerste keer dat ik een eisprong heb gehad met 100 mg..
    Ik heb nu na de eisprong hele gevoelige tepels.. dat ken ik dus ook niet.

Groetjes

15. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Het is mij niet exact uitgelegd waarom mijn dokter clomid heeft gekozen, maar ik was op natuurlijke wijze na een jaar niet zwanger geworden en met alle testen die ik heb gehad was alles in orde , dus geen duidelijke reden waarom ik niet zwanger werd.
    Overigens woon ik niet in nl en gaat het hier allemaal niet zo netjes en duidelijk als in nl dus ik heb het maar geaccepteerd clomid te moeten gebruiken wat volgens mij doktor zou helpen. Gelijk had ze wel ;)

Waar staat pcos voor ? Fijn dat er nu een begin voor je is en hopelijk ook gelijk raak.

16. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah oke! Het is wel een beetje vaag allemaal hoor. Want ik moest bloed prikken voor pcos, maar daar kwam uit dat ik het niet heb, alleen ik had wel veel vochtblaasjes in mijn eierstokken en dat lijkt op pcos. Maar gelukkig geen ernstige vorm dus.. en mijn lichaam reageert gelukkig goed op de clomid dus idd afwachten ..

Bij jou heeft het dan inderdaad goed geholpen! Super toch dat 1 zn pilletje dat kan doen!! 😃 heb je verder (nog) nergens last van ??

17. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Gelukkig maar! Nee heb nog geen extreme symptomen. Af en toe wat lage buikpijn en vermoeid maar dat kan ook door het warme weer hier komen. :)

18. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou gelukkig maar! Hopelijk blijft dat zo! ;)
    Waar woon jij dan als ik vragen mag? Kan al snel beter als hier in Nederland...echt waardeloos het weer!

19. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er nog meer dames die deze maand 100 mg clomid gebruiken??

20. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18

Deel Deze Pagina