Hoi, Ik zou graag ervaringen willen delen met andere meiden die ook bezig zijn met een behandeling clomid.
Helaas ben ik alweer van de clomid af, omdat t bij mij niet werkte. Maar mocht je vragen hebben, heb je misschien iets aan me. Succes meid.
Hoi, Ik heb eerste ronde clomid 50mg gehad. Sloeg niet aan dus volgende keer 100 Mg. Helaas duurt wachten lang 😞 Ben in augustus 2012 gestopt met de pil en had in juni 2013 eerste afspraak in het Zkh alles was in orde. Alleen lange cycles en die moest ik bij houden tot februari en dan terug komen en ben uiteindelijk in mei terug gegaan en toen nog een of ander rottig onderzoek gedaan om te kijken of me eileiders niet verstopt zaten ofzo was ook niet zo en daarna hebben ze besloten dat ik aan de clomid ging. Geen last van bijwerkingen gehad tijdens de clomid alleen de dagen erna paar dagen flinke hoofdpijn kan toeval zijn. Heb trouwens geen pcos. Dat was mijn verhaal zo beetje nu ongeveer nog anderhalve week voordat ik aan de tweede ronde clomid kan beginnen.😊
Hoi Stormpy, Wat vervelend dat jij zolang hebt moeten wachten, voordat ze je gingen helpen. En wachten duurt inderdaad erg lang. Ik heb het geluk dat ik al een gezonde dochter van bijna 2 rond heb lopen. Dat zorgt wel voor afleiding. Ik heb nu ook mijn eerste ronde clomid 50mg achter de rug. Ook bij mij is dit niet aangeslagen. Nu heb ik Provera gekregen om de menstruatie op gang te laten komen. Ik heb het idee dat deze vandaag of morgen doorzet en dan kunnen we op naar ronde 2 (100mg). Heb jij dit niet gekregen? We lopen qua tijd dus ongeveer gelijk. Ik ben reuze benieuwd of 100mg nu wel gaat aanslaan bij jou en mij. Zullen we elkaar op de hoogte houden?
Hoi, Nee dat heb ik niet gekregen omdat ik altijd wel ongesteld word alleen duurt het wat langer zeg maar. Als het goed is moet ik nu met een dag of 4 wel zijn dus en dan ook starte met 100mg en dan lopen we inderdaad wel ongeveer gelijk 😃 ik ben ook benieuwd of het aan gaat slaan. En ja lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden 😃
Ik word normaal ook gewoon ongesteld maar dat duurt ook langer, vandaar dat ik wel provera krijg. Ik kan dan sneller door.
Tjaa als je het zo zegt klinkt het inderdaad wel logische maar lijkt alsof ze bij mij alles op het dooie gemakkie doen. Ze hebben er ook niks over gezegd toen ze belde want eerst was ik geweest toen zeiden ze tot over 3 dagen en smiddags werd ik gebeld nee het slaat toch niet goed aan dus was een beetje verwarrend en was mega teleurgesteld dus kon ook niet echt meer iets uit brengen of vragen. Ik hoop dat ik nu snel ongesteld word anders ga ik wel eens even bellen! Wel fijn voor je dat ze je dat geven zodat het niet zo lang duurt hoor. Ik zit namelijk de dagen af te tellen tot ik het weer word.
Hopelijk word je snel ongesteld. Wachten is enorm frustrerend. Wel raar dat ze eerst zeggen tot over 3 dagen en dan s middags bellen dat het niet aanslaat. Ik heb met dag 10, 13, 16 en 20 een echo gehad. Toen hebben ze pas gezegd dat t niet aansloeg. Daarnaast hebben ze toen gelijk nieuwe clomid uitgeschreven en provera. Mocht het de volgende keer weer niet aanslaan, hopelijk voor jou wel, dan zou ik er gewoon om vragen.
Ik hoop het ook! Jaa was ook heel raar ik wist wel dat die eitjes niet zo groeide maar ze zei dat kan ook wat langer duren geen zorgen dus ik dacht het zal wel. En ik ben op dag 8, 12 en 15 dan voor een echo geweest. En ik had de eerste keer al voor een half jaar meegekregen dus moest ipv 1 pilletje er 2 innemen. En inderdaad als het weer niet aanslaat ga ik daar wel om vragen want dat wachten duurt echt vreselijk lang.
En..? Zijn de rode duivels al gesignaleerd? Ik moet het morgen worden maar geloof er niet veel van aangezien ik geen kramp of iets heb heel irritant 😒
Hoi, dit is nog een klein clubje. Ik ben inmiddels begonnen aan mij. 2 e ronde clomid, deze x 100mg want 50 sloeg niet aan. Komende maanda heb ik mijn eerste fm van deze ronde, ben best bang dat er weer geen millimeter groe in zit maar dat is dus afwachten. Ik heb trouwens pcos en mijn man is ook verminderd vruchtbaar.
Hoi leaf, Hopelijk kan je snel beginnen met je eerste ronde clomid. En mofantje, Ik moet ook een deze dagen aan de clomid 100mg beginnen sloeg 50 ook niet aan. Ik heb geen pcos. Maar hopelijk voor jouw dat ze wel groeien! Hou je ons op de hoogte ben benieuwd.
Hoi leaf, Spannend de eerste keer. Hopelijk kun je snel beginnen. Mofantje hopelijk heb je nu wel goede eitjes met 100mg. Misschien kun je ons een positief verhaal geven, zodat wij ook hoop hebben dat de 100mg aansluit. @stormpy. De rode duivels zijn er nog niet echt helaas. Het is sinds afgelopen woensdagavond minimaal. Vandaag zh gebeld morgen een uitgangsecho. Het kan zijn dat de menstruatie minimaal is omdat slijmvlies erg dun was. Ik moet er rekening mee houden dat ik nu weer te laat ben met starten van de clomid en dat ze het weer moeten gaan opwekken. Ik hoop eigenlijk dat het nog gewoon goed doorzet. We weten het morgen.
Hoi nicol, Ik hoop ook voor je dat het nog doorzet vervelend zeg!! Ik had het vandaag ongeveer moeten worden maar nog niet en normaal voel ik al een week van tevoren dat ik kramp heb maar heb nergens last van beetje frustrerend net nu ik zo graag wil dat ik het word Pff 😒
Ja dat is altijd. Als je t wil gebeurd het niet. Hopelijk komt het snel. Ik hoor t wel en zal voor je duimen.
He meiden, Ik ben afgelopen vrijdag ook begonnen met provera. Moet nog een week, dan wachten op menstruatie en dan mag ook ik aan de clomid. Eerste ronde 50mg. Vind het erg spannend!
Ik hoop dat het nog doorzet Nicole en ik houd jullie op de hoogte, ik zou heel graag positief verhaal voor jullie willen zijn! Heb nu wel last van bijwerkingen moe, misselijk en dan weer eetbuien, duizelig maar ach deze week gewoon vroeg naar bed daarna gaat t wel weer beter. Veel meiden hebben de bijwerkingen niet hoor dus wees niet bang Monifique ik snap dat je het spannend vind, benieuwd hoe lang het gaat duren voordat je mag beginnen en nog onbekend hoe je lichaam er op reageerd.
Er zit nog baarmoederslijmvlies. Niet veel maar wel genoeg wat ze eruit willen hebben. Ik heb nu weer een kuur van provera 5 dagen gehad. Dus weer afwachten nu.