Ik heb er nog 2 liggen 1 van de kruitvat en 1 clear blue met indicator. Is het niet beter om dan overmorgen te doen? Ik hoop zo dat je gelijk heb!
Tja. Maakt het heel veel uit? Morgen of overmorgen? Ik zou het morgen doen, al is het maar om met kerst niet de hele tijd aan testen te denken. Je hebt ze toch liggen. Maar goed, dat is mijn logica Succes in ieder geval! Ik ga duimen!
Nop. Niks. Maar heb bij mijn vorige zwangerschap ook nooit kwaaltjes gehad. Voel me prima! Laat je morgen nog even wat horen als je hebt getest? Dan spiek ik morgenochtend nog even stiekem hier.
Oke gelukkig scheelt weer he! En ja als ik test wel even kijken misschien dat we bij mijn schoonouders blijven slapen vanacht dan is het niet zo handig😜
Spannend stormpy ik zie ook wat. Hoop voor je dat het raak is. Zou wel mooi zijn. Jullie ook fijne feestdagen.
Goedenavond. Mag ik komen meekletsen? 9 dec gestart met clomid. 23e echo gehad en zagen ze dat eisprong was geweest. Nu voor 5 maand clomid meegekregen! Ohja merry christmass everyonee xx
Nee niet meer door alle drukte en familie drama. Eens even kijken misschien morgen ochtend even doen had gister ongesteld moeten worden. Heb nog steeds wel af en toe kramp. Hoe gaat het met jouw?
Tuurlijk mag dat. Gezellig en wat fijn dat het bij jou is aangeslagen. Heb je pas veel later in je cyclus een echo gehad dat je al een eisprong had gehad?
Nee misschien wel! hoop het zo dat zou deze kerst weer goedmaken! Hoe gaat het met jouw? Beetje leuke kerst gehad?
Hoe langer t duurt hoe groter de kans is. Heb je geen leuke kerst gehad dan? Ik heb wel een leuke kerst gehad. Morgen mijn laatste drie pillen slikken en dan duimen voor woensdag dat t is aangeslagen
Dat is zo! En nee was een drama kerst echt vreselijk. Had het me wel even anders voorgesteld mja. Fijn! Ik duim ook heeL hard voor je mee hoor!!
Nou ben zaterdag nog geweest. moest maandag weer maar had begravenis van myn opa Dus dinsdag echo gehad. normaal zeiden ze wel 'maak het gezellig' maar ivm t overlijden van me opa hebben ze dat denk ik niet gezegt. Ohja moet 29e bloedprikken. Als die uitslag goed is is het zeker dat het aanslaat.
Net een test gedaan en binnen 2 minuten waren er al 2 streepjes te zien!!! Ongelofelijk!! Ben er zo hyper van dat slapen er niet meer in zit! Dit maakt de kerst voor mij een stuk mooier 😊😃