Vanaf juni 2013 al welkom ! dus opzich dan nog wel lang. maar omdat dit eerste maand clomid was is het wel weer hard gegaan. niet verwacht.. jij hebt er al heel wat op zitten lees ik... wat naar..
Proficiat, Mariellee! Hoop dat het bij mij ook direct aanslaat! Ik heb donderdag mijn eerste echo. Vandaag voorlaatste pilletje clomid genomen. Gisteren wat hoofdpijn gehad, vandaag gelukkig nergens last van.
Oja zo bedoelde ik het niet hihi. Bedoelde indd eerste maand clomid en zwanger. Super! Wij wachten donderdag af en meer kunnen we nu toch niet doen.
Nee ik heb nergens last van gehad. Ben nu de laatste dagen wel echt super moe maar neem aan dat de clomid allang uitgewerkt is ?!
Marielle: gefeli meid! Wel een vraagje: hoe kan het dat jij in 06/2013 bent gestopt met de prikpil, maar pas 10 maanden later voor het eerst ongi werd? Is er nooit onderzoek verricht in die tussentijd ofzo??
Ja, ik krijg controles. Weet wel niet hoeveel het er zullen zijn en hoe het precies zal verlopen, want is de eerste keer.
Nee ik krijg geen last van mijn borsten. Dit had ik wel bij mijn eerste zwangerschap dus wie weet is er bij jou al iets ingenesteld. Pukkels heb ik altijd al wel last van.
Spannend meisje29 en mieke1989. Hopelijk krijg je toch nog een beetje goed nieuws meisje29. Ik duim voor je. En voor mieke1989 duim ik dat de clomid aanslaat. Ik zelf moet morgen weer voor een echo. Tot nu toe is de 150 ook niet aangeslagen. Werkt dit niet dan zal ik moeten gaan spuiten, dat vind ik wel erg spannend.
Mag ik jullie, als Clomidexperts wat vragen? Ik ga deze week beginnen met Clomid. Woensdag is cd3, dus dan moet ik voor het eerst zo'n pilletje innemen, toch? Nou is mijn vraag of dat op een bepaald moment van de dag moet? Ik moet ze nog ophalen namelijk en ze liggen pas vanaf morgenmiddag klaar in de apotheek. Omdat ik werk in een andere plaats kan ik ze eigenlijk pas woensdagochtend tussen 8-8.30 ophalen. Is dat te laat of geen probleem? Heb dit nog niet aan m'n dokter kunnen vragen, daar heb ik morgenmiddag pas een belafspraak mee. Het gaat een beetje rommelig... Mogelijk belt ze pas tussen 17 en 18u en dan is m'n apotheek al gesloten... Vandaar dat ik het jullie even vraag Thx!
Die van mij zei dat dat niet zo krek kwam. Qua beginnen er mee. Ik was eigenlijk officieel begonnen op cd 4