Dankjewel en heel veel sterkte.. hopelijk hebben ze een mogelijkheid voor jullie. Maar laat je hoofd niet hangen, ze kunnen tegenwoordig zoveel!
Het is zeker waar wat Marielle zegt. Hier vandaag semenanalyse. Ben benieuwd. Hoop dat alles goed is zodat we gewoon door kunnen gaan. Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben. De ene dag wil ik graag testen voor de zekerheid en de andere dag denk ik van je hebt toch geen symptomen dus dat is zonde van je geld want je weet het antwoord toch wel. Bij de kleine man had ik menstruatie achtige krampen en het zette niet door. Ook giga last van mijn borsten en nu nada.....
Hoe is t nu bodien? Was de uitslag goed van de week? Heb je al een test gedaan? Ik moet nog een weekje wachten.
Hey nicol wij krijgen de 21ste telefonisch contact met de fertiliteits arts. Dan horen we meer. Maar ze verwachtte niks vreemds omdat we al een kleine hebben. Ik had al een test gedaan maar die was jammergenoeg wit. Nu beginnen al wel de ongi krampen dus denk dat ik deze week ongi ga worden. En hoe is het verder met jou?
Zolang je niet menstrueert kan t nog. Ik heb maandag gesprek met arts hoe nu verder als ik niet zwanger zou zijn. Ik voel nog helemaal niets. Aanstaande woensdag/donderdag/vrijdag is 2 wk na eisprong. Dus erg spannend nu. Gisteren bloed geprikt of ik daadwerkelijk eisprong heb gehad. Ik heb mezelf voorgenomen om de eerstkomende week niet te testen. Weet alleen niet of ik dat vol houd.
Spannend dan ook he. Moeilijk ook om dan niet te testen. Hier nog steeds hetzelfde als eergisteren. Nog geen menstruatie. ...maar denk dat die wel komt.
He dames. Ik heb iets geks. Misschien weten jullie het. Ik heb 30-12 echo gehad, 2 eicellen waren gegroeid en ik zou 1-1 mijn eisprong hebben. Ondanks dat bij mijn vriend 0,0 zaadcellen gevonden waren hebben we het toch gezellig gemaakt. Nu heb ik een week na mijn eisprong heel erg rugpijn gehad. eergisteren kreeg ik weer heel erge rugpijn. Dus ik denk dat wordt ik eindelijk een keer weer ongesteld na al die maanden. Maar nog steeds niks. Heb ook pijn aan mijn borsten dus zou denken dat ik toch ongesteld moet worden. Ik weet dat het onmogelijk is met de diagnose van mijn vriend ma heb gisteren toch een test gedaan. Je weet het nooit maar zoals verwacht niks te zien. Kan het dat mijn menstruatie later na de eisprong komt vanwege de clomid. Of kan het dat ze het fout hadden in het zhuis en ik helemaal geen eisprong gehad heb ?
Hey meisje29, Ik heb geen idee. Ik heb nu voor de eerste keer een eisprong gekregen met clomid. Maar ik ben binnen 14 dagen ongesteld geworden. Heb je al gebeld met t zh? Hoe staat t er bij jou voor bodien?
Hoef niet meer te bellen. Ben net ongesteld geworden. Werd half 5 ineens super slecht in orde. En ja hoor ongesteld. Dus gelukkig maar ! Ben weer helemaal opgelucht. 👍
Fijn. Dat betekent dat je ook een eisprong hebt gehad alleen iets later dan gedacht. Ga je nu door met clomid slikken? Wanneer moet je naar zh in Nijmegen?
Nee clomid mag ik alleen gebruiken als ik tussendoor echo's heb. En gezien de situatie bij mijn vriend heeft clomid nu ff geen zin. We zijn ook uitbehandeld in ons zhuis dus moeten eerst wachten op Nijmegen. Hebben 27&30 dec. Slechte uitslag gehad. 8-1 laatste gesprek in ons zhuis en sindsdien wachten we op bericht. Het duurt zo lang dat wachten. Heb liever dat ik morgen hoor dat er iig afspraak gepland is. De datum maakt me nog ni zo veel uit al heb k liever hoe eerder hoe beter. We zullen zien. Als het te lang duurt bel ik er gewoon weer naartoe.
Hopelijk kun je snel terecht in Nijmegen of weet je in ieder geval wanneer je terecht kunt. Ik mocht ook geen clomid slikken zonder echo's maar nu ze de goede dosering hebben gevonden heb ik voor 3 maanden medicijnen meegekregen. Ik hoef pas terug over 3 mnd of als cyclus weer langer wordt dan 35 dgn of als ik zwanger ben.
@meisje zeker wel spanend ofniet? Wel jammer dat het dat zo moet gaan hoop dat er voor jullie toch nog veel goeds in het verschiet zit. Hoop net als Nicol dat je er snel terecht kunt @Nicol Hier tot nu toe helemaal geen echos gehad. Ik ben ongi geworden op cd 33 dus de clomid 50 heeft bij mij wel aangeslagen. Nu weer een nieuwe ronde. Zit weer op cd 5 en krijg al weer zo veel last van de bijwerkingen Vriendlief had ook zaadonderzoek gehad en was wel in orde. Vond het toch spannend, ondanks dat we al een kindje hebben. De vorige keer kon natuurlijk ook een lucky shot geweest zijn.
Balen dat je ongesteld bent geworden maar wel goed teken dat het aanslaat. Ik zit nu op cd 2. Morgen weer starten met 150 mg clomid. Zie er weer ontzettend tegenop. Gelukkig was bij je man alles goed. Is bij ons ook het geval.