Welkom bij de club. Ik had bij de 1e ronde op dag 10 een follikel van 14 mm en een van 10. Op dag 13 nog maar een van 13 en op dag 17 nog maar 11 en dag 21 alleen nog maar kleintjes. T kan dus alle kanten op. Ik heb volgende week de 1e echo van de 2e ronde. Dus ben benieuwd. Hopelijk voor jou zijn ze volgende keer gegroeid. En wachten duurt idd erg lang
Jaa daar moet ik even voor terugbellen dan ben ik even helemaal vergeten vanmiddag! Eigenlijk vreemd dat de gene aan de telefoon er niks van zei maar bel morgen wel even. Heb je al bijwerkingen?
Dat is wel vreemd ja. Je zou zeggen dat ze wel meteen een afspraak maken. Ik heb nu hoofdpijn verder niet echt.
Hoi Monica, Ik had helemaal niks boven de 10 ga overmorgen starten met 100mg. Gaan jullie voor een eerste kindje??
Je bent snel ze dacht al dat ik over de berichten heen had gelezen haha. Jaa he maar bel morgen wel. Gelukkig heb je verders niet veel last dan wanneer moest je voor echo?
Nee wij hebben een zoontje van bijna 3. 8mnd geleden een zoon verloren met 37 weken zwangerschap. Allebeide keren gestopt met de pil en 2x gewoon snel raak.. en nu.... nadat ik een spoedkeizersnede heb gehad ligt mijn cyclus overhoop en heb ik dus.pcos.. Heel.apart! Maar goed.. we houde de moed erin! Vrijdag weer heen als er weer wat veranderd is.!!
Hoi Monica Oke wat naar om te horen dat jullie je zoontje zijn verloren! Ja dat is wel apart ja hopelijk slaat het aan en heb je snel een positieve test in handen! En nicol heb gebeld moet dinsdag komen voor echo
Wat erg voor je Monica om je kindje te verliezen. Ik ben de 1e x ook spontaan zwanger geworden en ook mijn cyclus ligt na de bevalling overhoop. Dus je bent niet de enige. Ik moet volgende week woensdag naar zh. Dus jij mag eerder stormpy.
Jaa op welke cycles dag is dat voor jouw vorige keer moest ik op dag 10 en nu al op 8 en eigenlijk kwam dat echt niet uit vroeg of het later kon was helaas niet mogelijk. Dus dinsdag maar eens een ritje maken van 3 uur heen en daarna weer 3 uur terug heb er zo geen zin in maarja is voor een heel goed doel 😊
8 dagen is wel erg vroeg. Kunnen ze dan al wel iets zien graaf ik me af. Voor mij is het dan dag 13. Vorige x moest ik op dag 10. Nu tussen de 12e en 14e dag. Ben je echt zolang onderweg? Dat is wel lang ik 20 min. Maar t is idd voor erg goed doel.
Jaa vraag ik me ook af vind het beetje vreemd maarja we doen het wel weer. Ze zij tegen me ja als je 100mg neemt staat voorgeschreven dat je op dag 8 moet komen. Kan absoluut niet later dusja. En ja alleen deze keer moet toevallig anderhalve week in Duitsland zijn. Normaal is het ook een heel stuk korter. Vandaag weer begonnen met de clomid en nu duimen dat het werkt! 😁
Vind t wel spannend nu. Ben zo benieuwd woensdag. Ik heb nu wel last van hoofdpijn, moe en veel last van opvliegers. Fijn dat jij nergens last van hebt.
Jaa he ik vind het ook spannend zou het nu wel werken of niet het kan me niet snel genoeg gaan. Oke das vervelend dan! Hopelijk is dat snel over 😊
Heel veel succes morgen stormpy. We horen t wel. Hopelijk is er al iets te zien al denk ik zelf dat het te vroeg is.
Nou ben weer geweest ja je zag er 2 van 9,3 en 9,8 maar zoals ze zeggen ze worden niet enthousiast als ze beneden de 10 zitten dus maar weer afwachten
Dat is wel balen maar t is nog erg vroeg in je cyclus dus er is nog niets verloren. Ik moet morgen vind t wel erg spannend worden nu.
Opzich baal ik nog niet echt de vorige meer moest ik op dag 10 en toen waren ze kleiner dus hou hoop 😁 we wachten gewoon heel (on)geduldig af 😜 jaa jij ook succes morgen wel laten weten he!