clomid 1e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NicolvdB, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Hee welkom!

Ik hoop voor je dat 50mg al aan slaat bij mij werkte het jammer genoeg niet maar de 100mg gelukkig wel! Ga je voor een eerste kindje?

2. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Meisje! Gezellig! Er mag best wel wat leven in de brouwerij komen hier ;)

Hopelijk slaat de 50mg meteen aan!
    Succes met je traject en hou je ons op de hoogte? :)

3. meisje29

meisje29 Niet meer actief

Ja zeker we gaan voor ons eerste kindje.
    Hoop ook dat het aan slaat.
    Ben wel super benieuwd. Vind het wel spannend.
    Ik hou jullie zeker op de hoogte.
    Jullie mij ook :)
    Stompy, hoelang heb jij clomid gebruikt ?!
    En monifique, werkte de primolut bij jou?

4. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Primolut werkte prima voor de bloeding. Vrij snel na de kuur al. Maar mijn lijf pakte de cyclus er niet zelf van op. De gyn heeft toen gekozen voor provera en clomid. Huisarts gaf me primolut. volgens mij zijn provera en primolut redelijk hetzelfde.

5. meisje29

Okj thnx. Ben benieuwd. Hoelang gebruik jij het al. ??

6. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Primolut heb ik een paar keer gebruikt. Ook voor mijn eerste zwangerschap. Met provera en clomid zit ik nu in de eerste ronde. :)

7. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Ik had in oktober 50mg die sloeg niet aan en het duurde allemaal weer even voor ik ongesteld werd en eind november 100mg en die sloeg nu aan had 2 dagen geleden eitje van 18 dus een deze dagen zal die springen😊

En wij gaan ook voor 1ste kindje dus het is inderdaad allemaal spannend heb ik ook erg last van 😁

8. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Nicol succes vandaag in het zh! Laat je het ons weten!

9. NicolvdB

NicolvdB Actief lid

24 okt 2014
    108
    1
    18
    NULL
    NULL
    Welkom meisje29. Het is een spannende tijd. Ik ben in okt gestart met 50 mg en afgelopen ronde had ik 100mg. Net in het zh geweest maar ook de 100 is niet aangeslagen. Nu vandaag weer beginnen met de provera en hopelijk dan snel weer ongesteld om door te gaan met de 150. Het is echt per persoon verschillend welke hoeveelheid aanslaat. Bij monifique is dit al de 50 en bij stormpy de 100. Deze slaan helaas bij mij niet aan. Wij gaan voor een 2e kindje. Van ons 1e kindje ben ik spontaan zwanger geworden. De problemen zijn na de bevalling ontstaan.

10. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee nicole.. wat balen! Ik ga voor je duimen dat de 150 wel aanslaat! Succes meid zal vast even een baaldag zijn.

11. NicolvdB

NicolvdB Actief lid

24 okt 2014
    108
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Het is idd erg balen maar het is niet anders. Ik lig ook ziek op bed dus dat kan er ook nog wel bij. Ik duim voor jou en stormpy dat jullie nu gelijk zwanger zullen zijn.

12. meisje29

Oke hoop indd dat de primolut aanslaat. We wachten het af.
    Spannend!

13. meisje29

Oh dat is wel vervelend, hoop indd dat het aanslaat bij mij. En natuurlijk dat ik snel ongesteld word.
    Oeh een eitje van 18 is goed, spannend.
    Hoe gaat dat in zijn werk dan? Moet je dan nu nog weer terug voor een echo of is het afwachten op je straks ongesteld wordt enz?
    Miss stomme vraag maar tis allemaal nieuw voor mij.

Ook voor het eerste kindje, ja super spannend he!
    vond het ook een hoop informatie gisteren.
    Als ik vandaag niet gebeld wordt mag ik beginnen met primolut.
    Dus daar ga ik vanuit. 5-daagse kuur. En dan duimen dat ik ongesteld wordt.

14. meisje29

Oh sorry !! Ik zit hier zo blij te doen terwijl het natuurlijk ook niet kan aanslaan.
    Vervelend!! Je gaat nu over op de 150mg dus. Spannend! Tot hoeveel kan je gaan dan?
    Hoop dat je snel ongesteld wordt en dus verder kan gaan met clomid.
    Super spannend!
    Wel balen dat het na de bevalling eigenlijk ontstaan is.
    Ik ga duimen voor je !

15. meisje29

Beterschap !

16. NicolvdB

NicolvdB Actief lid

24 okt 2014
    108
    1
    18
    NULL
    NULL
    Je hoeft je niet te verontschuldigen. Je kan tot 150 gaan. Als het dan niet aanslaat krijg je iets anders. Ik weet alleen niet welke. Ik begin vandaag weer met 5 dagen provera om de menstruatie op te wekken. Hopelijk komt deze snel zodat we weer verder kunnen.

In ieder zh gaat t anders. Ik moest tussen dag 10-13 komen voor de echo. Vervolgens steeds om de 3 dgn terug voor weer een echo. Dit doen ze tot dag 20. Is er dan nog niets dan krijg je provera. Ik hoop voor jou dat de menstruatie snel mag komen en dat clomid meteen aanslaat. Maar houd er wel rekening mee dat dit niet zo hoeft te zijn.

17. meisje29

Hoi,
    Ik ken toevallig een meid die op die poli werkt waar ik gisteren was.
    En ze stuurde me een berichtje als ik vragen had mocht ik haar privé wel bellen. Dus gisteren 30min aan de tel gezeten. Ik had zoveel vragen.
    Maar ze gaf indd ook aan van verheug je er niet te veel op want de 50mg slaat indd niet bij iedereen aan.
    Dus dat hou ik ook wel in me achterhoofd.
    Eerst maar hopen op een menstruatie.
    Ja elk ziekenhuis zou het wel anders doen indd. Ik wacht het wel af.
    Heb vandaag me werk wel ingelicht zodat ze weten dat ik wat vaker weg moet. Tis namelijk 20min rijden na het zhuis vanaf hier.
    Dus dan weet er iemand op het werk vanaf.
    De gyneacoloog zei wel dat er nu meer kans is op een 2-ling.
    Niet dat ik dat erg vind hoor maar zeiden ze dat bij jullie ook ?

18. NicolvdB

NicolvdB Actief lid

24 okt 2014
    108
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij is ook gezegd dat er meerdere eitjes kunnen rijpen en springen. Bij ons geven ze dan een verbod om meerlingen te voorkomen. Ik weet alleen niet vanaf hoeveel eitjes dat is. Ik heb mijn werk ook ingelicht. Geeft een stukje meer lucht hoef je niet steeds iets te verzinnen

19. meisje29

Een verbod waarop bedoel je dan?
    Ja kun je wel zeggen, scheelt een hoop hoor op het werk.
    Moest indd iets verzinnen en zit op kantoor en daar vragen ze sws al snel wat er aan de hand is enz.
    Dus nu kan ik apart in een kantoor bellen en gewoon gaan als ik weg moet dat is echt fijn.
    Na gisteren ben ik eigenlijk ook opgelucht hoor.
    Ik wou er sws ni te veel mee bezig zijn maar goed ik deed aan ovulatie testen. Dus had er weet ik het hoeveel gedaan, daarnaast temp. Ik ook nog. Nou dan ben je er toch heel veel mee bezig en nu heb ik echt zoiets van oke. Ik kan er niks aan doen, hoef alleen maar netjes de medicijnen in te nemen en meer kunnen we niet doen.

Fijn dat jullie hier precies hetzelfde hebben en je er met elkaar over kan praten.
    Mijn vriend wil namelijk niet dat andere er vanaf weten dus dan is dit forum ideaal.

20. NicolvdB

NicolvdB Actief lid

24 okt 2014
    108
    1
    18
    NULL
    NULL
    Je krijgt dan een verbod op klussen.

Deel Deze Pagina