Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh blessing wat fijn dat het uiteindelijk gelukt is! Ik ga zo hard voor jd duimen!
    Moet je nu ook 2 weken wachten of is dat anders bij ivf?

2. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Wauw wat een verhaal Blessing.. Pff.. heb je een gekantelde baarmoeder? Oh hoop zo dat het gewoon goed is nu. Dikke knuffel.

MLT.. ik snap het helemaal dat je je zo voelt. Ik vind het zelf ook wat vreemd,omdat het bij mijn gynaecoloog veel anders verliep dan ik uit jouw verhalen hoor. Gewoon aan de bel trekken. Met het nemen van de medicijnen gaven ze mij ook verschillende verhalen.. je bent er zelf bij!
    Hopelijk krijg je het gevoel dat ze je willen helpen. Succes meid!

Vanmorgen toen ik wakker werd, lag ik op mijn rug en voelde ik 2x een soort golfje, of luchtbel Door m'n baarmoeder.. ik weet dat het vroeg is, maar zou het de baby kunnen zijn met 14 weken? Mijn placenta ligt waarschijnlijk achter... Dus zou het kunnen? Ik heb zoiets nog nooit eerder gevoeld. Vond het heel magisch.

Ik zal het dinsdag aan de Vk vragen.. ben benieuwd.

3. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi ladies,

Mlt, super vervelend, er is totaal geen touw aan vast te knoppen en dat je bijna moet smeken voor een echo is ook niet fijn. Hoe is verder de relatie met jouw zieke huis? Voel jij je daar goed geholpen ? Zo in een onzekerheid zitten is toch ook echt niet leuk.

Lon, hihihihih dat is toch helemaal niet erg. Het is bijna het zelfde bij een terugplaatsing als bij de iui. Bij iui wordt de zaad van mij man in mijn baarmoeder gespoten middels een buisje. Bij ivf, is het eitje al buiten de baarmoeder bevrucht en wordt het bevrucht teruggeplaatst in me baarmoeder. Het hoeft dan alleen te blijven zitten en innestelen.

@suus, ze geven aan dat ik inderdaad een gekantelde baarmoeder. Maar geven ook aan dat het niet de reden is waardoor het niet lukt.
    Wauwwwwww,super suus, ja elke vrouw reageert anders. Zo fantastisch wie weet wanneer je het weer voelt.

Hoe is het met de rest?
    @ hier, lekker rustig aan de pijn in mijn eierenstokken is eindelijk weg. Verder geen complicaties en rustig afwachten en hopen op deze zegen.

4. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Blessing, Okee.. spannend! Maar wanneer weet je of het goed is gelukt/is ingenesteld? Na 14dgn testen of is daar niet zn limiet voor?
    Maar fijn dat het goed met je gaat! En je geen klachten meer hebt! Hopelijk met mooi resultaat!!

Mlt bij jou al wat meer duidelijkheid? Heb je inmiddels al een fm gehad of moet je nog wachten? Zou het idd gewoon eisen hoor!

Suuz ik heb geen idee wanneer je het voelt.. ik voel nog niks iig.. njaa gisteravond dacht ik wat te voelen.. maar ook niet weer gehad.. maar bij mij ligt mn placenta vooraan dus zou het miss langer kunnen duren.. super als je het idd al hebt gevoeld!

5. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh suuz wat bijzonder! Ik heb ook geen idee wanneer je je kleine kan voelen, misschien krijgen jullie wel een voetballer en is hij vast aan het oefenen;).
    Hoe is het met iedereen?

Ik had vanochtend een temp van 37.1?! Dat is mijn temp altijd na een eisprong. Ik ga dus echt niet die primolut slikken en ik blijf gewoon maar eens tempen de komende periode? Zal ik dan toch een veel latere eisprong gehad hebben? Of toch zwanger😛?

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He meiden!
    Blessing, wat een avonturen, respect hor! En mooie opbrengst, fijn. Je klinkt relaxed, ik hoop het echt zo enorm erg dat het gewoon meteen een blijverdje is! Wel een mooi idee dat er iig leven in je zit nu. Marr natuurlijk vooral als dat zo blijft..

Lon, het zal niet lang meerr duren, dan voel jij die kleine ook! En misschien bedenk je dan dat je al wel eerder voelde. Hoe voel je je verder? Al iets meer energie? Of blijft het beetje behelpen. En lukt het te dealen met het traject waar je vader in zit?

Suus, magisch! Je, het is erg vroeg maar daarom niet onmogelijk! Ligt je placenta achter? En jullie willen het geslacht wel weten toch? Wanneer gaan jullie daar achter komen? Spannende tijden zo he. Heb je zelf iets meer rust na afgelopen tijd met je vader?

MLT, dat is wel gunstig!! Die hoge temp zou vast niet van een nieuw ei komen toch? Tja, ik had allang weer getest bij zo'n temperatuur, al is het maar om een zwanherschap uit te sluiten. Het idee zit toch in je hoofd nu toch? Bijzondere ronde is dit zeg!

Nutts, bij jou ook alles goed? Wil jij het geslacht weten?

Hier gaat het minder goed. Door werkperikelen slaap ik amper, lig veel te piekeren en draaien en ondertussen probeer ik te voldoen aan alle werkeisen. Moeilijke periode wat natuurlijk ook lichamelijk zijn tol eist. En daar maak ik me inmiddels wel zorgen over. Al die stress en slaaptekort zullen niet goed zijn voor de baby. Gisteren ben ik met buikgriep thuisgekomen, dus nu ziek. Lekker herstellen in het weekend dus, maar niet heus. Maar het is even niet anders. Ik hoop iig snel te herstellen nu en dan nog even door te kunnen bikkelen tot aan verlof. Niet echt vrolijke berichten dus, maar dat komt wel weer.

Fijn weekend in elk geval allemaal!

7. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    geen idee wanneer je de kleine kan gaan voelen wel een mooi moment lijkt me dat.

hier alles zijn gangetje

en Kara wij willen niet weten wat het wordt

8. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Kara gaat het wat beter met je? Rustig weekend?

Suuz al weer wat gevoeld? Lijkt me heel leuk!! Ik voelde vanmorgen weer wat.. op zelfde plek steeds.. ik weet het echt niet hoor whaha!

Hier gaat het goed. Moe nog steeds, en nu ook weer verkouden.. het blijft doorgaan..
    Denk dat ik voor mn rugpijn toch ff een therapeut op ga zoeken.. wordt niet veel beter.
    Morgen de 20wkn echo... ook weer super spannend! Ben zo benieuwd of alles goed is!
    Mn vader is klaar met de bestraling. . Nu over 3maand controle en weer uitslag (op mn vriend zn verjaardag :( heel vervelend!) Mjaaa hoop zo dat we dan nu eens een keer een super jaar tegemoet gaan!!

Hoe is het met de rest? Blessing, mlt, nutts?

9. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

@lon, spannend morgen en dan ga je ook zien wat het wordt en of alles gezond is. Leukkkkkkkkkkk. Wel minder van de uitslag op zijn verjaardag, als het maar goed is. Nu hebben jullie deze komende 3 maanden beetje de rust ondanks de rotte situatie. Denk ook goed aan jezelf en je kleine.

@kara, dat is totaal niet fijn werk dingen daar krijg je de grooste stress van, ook totaal geen controle heb je erover. Denk aan jezelf schat en vooral de kleine, dit is inderdaad niet goed voor hem. Maar ook goed denken aan jezelf, wat niet kan kan dan ook niet.

@hier, inderdaad relaxt. Voel me gewoon chill alleen zijn mijn borsten nog steeds heeeeeeeel erg pijnlijk. Ik weet niet wat dit moet betekenen en waarom het niet weggaat. Ergens eind volgende week kan ik testen, zou het niet mogelijk kunnen zijn om al eerder te kunnen testen? Dit omdät het eitje al bevrucht in mijn buikkie zit?

10. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

En lon, hoe was het vandaag? Alles goed hoop ik!!!

Blessing, spannend hoor de komende weken. Je kan allicht eerder een testje wagen toch?

Kara, meid doe je een beetje rustig aan...! Probeer een beetje te relaxen en denk goed aan jezelf en die kleine jongen. Trek op tijd aan de bel, ook op je werk!

@hier, vanochtend nog steeds een temp van 37.1. Vreem he?! Maar jj durf echt niet te testen haha. Ik voel ook echt helemaal niets. 1,5 week geleden wel, maar dat is allemaal
    Verdwenen. Gek toch?

11. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Mlt, je houd de spannend er wel in zeg ;)! Hihi elke keer als ik zie dat je een berichtje hebt geplaats, denk ik... zou het!! Hihi! Ik had een testje gedaan hoor, zou het niet langer vol kunnen houden :D.

Wij hebben vanmiddag de 20wkn echo gehad! Goh wat spannend, maar alles was helemaal goed. Ben helemaal in ♡! Hihi zo bijzonder is dat! En we wilden niet weten wat het werd, toch stiekem wel steeds gekeken, maar kon niks zien hahah! Stom is dat he, wil je het niet weten maar toch zoeken naar een geslachtsdeel whaha!

Hoest met de rest?

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dank voor jullie lieve woorden, doet me goed! Buikgriep is weer voorbij gelukkig, dat helpt weer.

Lon, top dat alles goed was! En je had het gewoon zomaar kunnen zien hihi. Maar belangrijkste is dat het goed is natuurlijk, bijzonder wat ze allemaal kunnen zien he? Vond je het een mannelijke of vrouwelijke baby :p. Wij vonden, voor we wisten dat het een hem was, ook echt een mannelijke baby :)

MLT, waaaaah. Ik snap je angst, maar jemig wat een geduld heb je ook zeg! Waar wacht je op? Kan je je ei veel later hebben gehad dan dag 18? En dat je dan nog steeds kans maakt?

Blessing, lijkt me wel dat je iets eerder kan testen omdat je op dag van terugplaatsing al op 4dpo zit; eitje is immers al bevrucht toch? Maar fijn dat je relaxed bent, weer even rust voordat de meest spannende dagen weer aanbreken.

13. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top lon dat alles goed was!! Ik heb het gevoel dat jullie een meisje krijgen!
    En kara, fijn dat in ieder geval je buikgriep over is. Maar doe rustig aan hoor, neem op tijd je rust. Dat geldt voor jullie allemaal;).

En ik heb weinig geduld, maar ben vooral bang haha. Heb de laatste twee weken al zoveel witte testen gezien dat ik daar wel ff klaar mee ben ;). Als mijn temp aan het eind vd week nog zo hoog is, zal ik voor jullie gaan testen haha. Maar ik denk toch dat mijn eisprong heeeeeel veel later is geweest.

14. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

Mlt, jeetje spannend zeg, wanneer ga je weer eens testen ?
    Lon, super leuk en fijn dat alles goed is met de kleine. Waar hoop je toch stiekem op buiten dat het gezond moet zijn?
    Kara, dat is fijn gelukkig dat je al wat beter bent, maar nu wel goed naar jezelf gaan luister goed!!

@hier, tja weet niet of dat al kan eerder testen. Gisteravond een beetje licht roze verlies en vanochtend ook, echt heel licht met een paar donkere slierten bloed( sorry voor de detail) maar nu helemaal niks. Zou dit de innesteling kunnen zijn? Ik zit niet eens een week na de tp?

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ik zal, zeker voor die kleine man, op blijven letten!! X

Blessing, zou goed een innesteling kunnen zijn natuurlijk! Hier ook 4 vd 5 keer gehad. Tjonge, wat spannend allemaal. Maar vooral testen wanneer je er zelf klaar voor bent. Vanaf 10dpo weet ik wel wat ik gedaan zou hebben ;)

MLT, ja, toch late eisprong dan misschien. Echt goed dat je niet blind met primolut bent gestart, dat sowieso!! Maar heb je dan nog kans? Heb je het nog gezellig gehad later in je cyclus? Ik snap je wittetestangst natuurlijk ook.. doen wat voor jou goed voelt!

En Lon, ik denk ook een meisje!

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Ik ben gewoon helemaal opgewonden, kan niet slapen hahah! Ik had niet echt gevoel bij de echo of jongen of meisje zou zijn... denk trouwens zelf ook steeds een meisje, maar wil me er niet aan vast binden hahah!
    Begon vandaag wel beetje te twijfelen of ik het wilde weten of niet, en mn vriend ook hihi! Blijft een leuke verrassing ♡.
    Kara ga je ook een 3d echo doen? En wanneer? Wij krijgen een gratis bij de kraamzorg.. dus moet nog even een afspraak maken.

Blessing, denk idd dat dat wel mogelijk is, die innesteling! Hopen!!

Mlt, goed van je dat je idd niet bent gestart met de primolut! Heb je nog wel weer contact gehad met de gyn? En goed je huiswerk gedaan? Dat zou toch geweldig zijn!

Laten we afspreken dat jullie deze maand zwanger zijn!! Ik zeg daar gaan we voor ;)! Tis jullie gegund!!

Nou ik ga toch maar een poging doen om te slapen, want mn wekker gaat erg vroeg morgen.
    Trusten meiden!!

17. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh ik begrijp het lon!!! En heel gaaf een 3D echo! Met hoeveel weken makdn ze die? En weten jullie echt zeker dat jullie het niet willen weten? Wij moeten dan ook nog zo lang wachten he;).

Ik weet niet sinds wanneer ik een hogere temp heb (ben zaterdag gewoon zomaar begonnen met tempen haha). Maar ben bang dat we niet op het juiste moment hebben geklust want manlief zat in het buitenland.

18. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Hey meiden..
    Wat fijn Kara dat je je iets beter voelt. Soms kan het allemaal even te veel zijn. Niks aan! Gaat ook alles goed met de kleine jongen?

Jeetje..MLT wat een onzekerheid. Zo spannend. Je hebt wel heel erg dat ongesteldheidsgevoel gehad hè? Das toch ook wel vreemd als je ei veel later is geweest? Kan het ook zijn dat bij jou een zwangerschap alleen in het bloed te testen is? Misschien kun je de gyn nog eens bellen? Haha.. maar je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt. Succes!! En ik lees mee :)

Lon, ik heb verder nog niet weer gevoeld. Maar het was iets wat ik nog nooit eerder heb gevoeld. Wat fijn dat de 20 weken echo goed was.. en heerlijk dat je zo naar je kindje kunt kijken. Wat denkt je vriend wat het word?

Blessing, oh ook spannend met het roze verlies. Kan idd prima een innesteling zijn. Ik had bij week 8 zelfs wat slierten verlies. Heel naar, maar het komt wel voor. En ik heb geloof ik ook 10dpo getest.. was een wazig streepje te zien. Haha.. je kan het altijd proberen ;)

Wij hebben straks een echo en hopelijk weten we dan wat het is.. De hele wereld mag het weten.. haha. Ben echt zenuwachtig. Ik denk een jongen, mijn man denkt een meisje. Beide zo prachtig zijn. Ben gelukkig al minder moe, maar wel veel buikpijn en nog misselijk in de avond. Hoort er gelukkig bij.
    Heb ook zo'n last van m'n linker bilspier...??
    Fijne dag meiden.. ik hou jullie op de hoogte!

19. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    oh blessing en mlt jullie maken het spannend hoor!

Fijn Kara dat het wat beter gaat

Hier nog steeds alles rustig de 22ste pas weer voor een echo

20. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

Ik wordt denk ik een beetje gek, zondag avond heel klein beetje slierten en roze verlies. Gister in de ochtend en bloedverlies en daarna niet meer. Vanochtend weer wel, en over de dag steeds iets licht en oud verlies. Nu net tuis en dacht ik ga toch maar een testje doen, aangezien het totaal niet doorzet. Bij mij als eenmaal bloed komt dan ben ik ook direct ongesteld. Vandaag zit ik precies 7 dan na TP, ik weet het is nog wel vroeg maar ik wordt gek. Heb een early test gekocht, maar er stond wel bij dat die alleen werkt bij de ochtend urine. Maar ja toch koppig en geprobeerd en helaas negatief. Ik denk dat het wel te vroeg is, probeer morgen ochtend wel weer met de ochtend urine.

Zolang het niet doorzet ben ik blij, ik hoef niet eens een maandverband of inlegkruisje te zetten. Ik gebruik alleen een stukje wc papier, omdat er bijna niks komt eigenlijk.

Ladies wat denken jullie en wat adviseren jullie mij?

Sorry voor deze echo bericht hoor.

Deel Deze Pagina