Hmm lastig blessing! Ik heb niet zoveel verstand van ivf.. maar het kan natuurlijk wel te vroeg zijn om te testen, je zit idd nog maar op dag 7 na de tp.. zou denk ik sowieso nog tot dag 12 wachten, en dan nog eens testen, maar kan me ook voorstellen dag je dat niet volhoud.. Wel heel spannend! Hebben ze in het zkh ook verteld wat normaal is, dus wat je kan verwachten? 14dgn na tp kon je sowieso testen toch? Lees op inet dat innestelingsbloeding kan tussen dag 3 en 7 na tp... en dat veel vrouwen tussen dag 9 en 12 positief testen... kan ook toeval zijn natuurlijk.. Suuz hoe was de echo?
Oh blessing wat ontzettend spannend! Wel een goed teken dat het niet doorzet en voor een (beginnende) menstruatie is het ook wel vroeg toch? Ik hoop zo dat dit een goed teken is!! En suuz! Worden het roze of blauwe muisjes? Ik gok blauwe! We kunnen hier wel een raad het geslacht pool maken. Het klinkt gek, maar ik zou zelfs al blij zijn met Eem menstruatie. Dan heb ik die in ieder geval niet met medicatie hoeven op te wekken. Vanochtend was mijn temp nog steeds hoog. Maar zwanger zijn zonder een enkele klacht (nu dan), hebben jullie daar ooit van gehoord?
Blessing, jeetje, lastig zeg! kan allemaal in het kader van innesteling zijn natuurlijk. en wel gek dat het dan niet doorzet. daar zou ivf toch niets aan moeten veranderen toch?? volgens mij (pin me er niet op vast) wordt hcg aangemaakt vanaf de bevruchting, maar gaat het in rap tempo omhoog rond de innesteling. stel dat het eergister goed is ingenesteld, zou je morgen misschien wel een streepje kunnen zien..? oef, wat een spanning wat er allemaal gebeurt in je lijf!! MLT, snap dat je al blij bent dat je geen onnodige medicatie hebt genomen! en terecht ook. heel lang kan het in elk geval niet duren meer dan nu toch.. of ongesteld of zwanger. wanneer was je van plan weer te testen? vrijdag? en JA het kan zeker hor, dat je niets voelt . je voelt toch altijd wel iets, of als je het maar graag genoeg wil voel je ook dingen. op een gegeven moment wist ik het wel, maar dan lag het vooral aan hoge temperatuur. ik had geen hele andere verschijnselen dan anders. Lon, nog steeds in dromenland?? en wat denkt je man inderdaad? nieuwsgierigheid nog steeds in bedwang ? leuk die 3d echo!! volgens mij moet je die rond 27 plannen, dan zie je het het beste. wij hebben het bij mijn dochter wel gedaan, maar vonden het geen grote toegevoegde waarde omdat het een beetje alienachtige beelden zijn. en omdat ik enorm moest rondspringen om haar in beweging te krijgen. dat vond mijn man vooral niet zo babyvriendelijk . dus deze keer geen echo's meer tot de geboorte tenzij op medische indicatie. maar dat is onze ervaring, en ik vond het wel heel bijzonder! Nutts, fijn dat het allemaal lekker verder gaat. zoals het hoort! wanneer heb jij je 20 weken echo gepland? voel je je rustig? Suuz, eneneneneneneneeneneneneneenenenenenenen???? nieuwsgierig hier!!! ik ga voor een meisje!
oh blessing wat spannend maar idd je kan alleen maar wachten. sterkte en ik duim voor je. ja suuz hoe was de echo??
Wow Blessing.. ik snap dat je er onzeker van word. Volgens mij kan het best dat je nu negatief bent. Gewoon 2 dagen wachten. Pff.. hou je het een beetje vol? MLT, nog geen veranderingen? Misschien kun je eens bellen om te vragen wat je het beste kunt doen? Wanneer wil je weer gaan testen? Oef.. veel spanningen hier zeg. De echo was goed.. De beeb was al weer mooi gegroeid en lekker druk. Helaas lag het zo inelkaar gedoken dat ze niet goed kon zien wat het werd. Zooo jammer. Waarschijnlijk horen we het de volgende keer. 6 nov. Spannend!!
Suuzanna fijn dat de echo goed was! Nu dus wachten op 6 nov ! Haha! Kun je het wel al goed zien met 14wkn dan? Kara, wij twijfelen heel erg of we het wel of niet willen weten.. maar aan de ene kant vind ik het ook wel leuk om het niet te weten, als verassing, want kan het anders toch niet voor me houden.. ! Hoor wel veel mensen zeggen denk een mejsje.. maar mn moeder en vriendin denken een jongen. . Vriendin heeft een theorie bedacht.... of het klopt geen idee.. als het bovenbeentje langer is dan gem, is het een meisje, als ie korter is een jongetje. .. Klopt dat bij jullie?? Ze hebben bij de echo 1 3d foto gemaakt. . Is idd beetje alienachtig haha, maar wel heel bijzonder We krijgen de 3/4d gratis bij onze kraamzorg, vind het wel heel leuk, want anders zie je hem/haar niet eerder weer dan de bevalling.. duurt dus nog even, hopelijk! Zooo weer erg lang berichtje haha!
Ohh suuz wat jammer! Ik was al zo nieuwsgierig, en jullie zijn dat nog veeeeeel erger natuurlijk haha. Gelukkig was alles goed, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste!! En lon, ik ben benieuwd hoe lang jullie je nieuwsgierigheid in bedwang kunnen houden. . Kara, hoe is het met jou? Voel je je weer wat beter en slaap je wel genoeg? En blessing! Heb jij nieuws? Ik duim zo hard voor je! Ik had vanochtend nog steeds een hoge temp. Maar ik wacht nog even met testen en met bellen. Als het volgende week nog steeds zo is, ga ik testen!
Hoi dames, Stomme iPad, had een hele verhaal getikt en opeens ging hij verbinding zoeken en alles was weg. Hoop dat alles goed gast met jullie? Hier nog steeds niet doorgezet, gelukkig natuurlijk. Ik heb nu alleen maar oud Bruin bloed, dit kan ik makkelijk met een papiertje opvangen. Ik ga pas in het weekend testen, ben echt bang voor teleurstellingen. Mlt, spannend dat je het nog zo lang kunt volhouden hihihi . Sorry voor de echo bericht, ben beetje heellllll boos dat me tekst weg is xxxxxxxxxxxx
MLT, wat een geduuuuld!! haha Blessing, klinkt nog steeds wel goed dan dus toch? Ongesteldheid die niet doorzet, mogelijk innestelingsbloeding... O meiden, ik hoop toch zo dat jullie binnenkort ook positief mogen testen!! en heeeeeel irritant als je hele verhaal weg is. pfff heb het ook al vaker gehad. Lon, dat van dat beentje... geeeeeen idee! haha, die had ik niet eerder gehoord. enne, 3d echo is echt wel leuk, dus leuk dat je die van de kraamzorg vergoed krijgt! het lijkt mij enerzijds ook wel echt leuk om het als verrassing te houden.. maar als je bevalt is Alles al zo'n verrassing, dat het jongen/meisje dan niet zo groots is als dat het nu zou zijn. denk ik dan he. maar goed, ik wil je niet meer aan het twijfelen brengen of overhalen. ik ben zelf gewoon heel nieuwsgierig Hier iig weer van de buikgriep hersteld! maar slapen gaat nog steeds met veel onrust en piekeren gepaard. Volgende week even vrij, dus dan hopelijk even rust en bijtanken voor de laatste etappe tot aan verlof!
Hahahaha Kara! Je hebt ook wel een beetje gelijk... en die reden maakt ons ook zo aan het twijfelen haha! Maar ik heb eigenlijk vanaf het begin gezegd, mocht ik zwanger raken, dan wil ik het een verassing houden .. haha! Maar zeker zijn wij ook super nieuwsgierig! Vandaag weer een mijlpaal bereikt 20wkn! Jippie! En afspraak voor de 3/4d is ook gemaakt, en wel op mijn verjaardag! leuk cadeautje toch ! Verder voel ik de baby heeeel af en toe, heb nu ook echt bewijs dat dat gevoel wel het kindje is, want heb het op de echo gezien (ik voelde wat, en zag het op beeld) heel apart! En MLT en Blessing, ik sluit me bij Kara aan! Jullie moeten nu binnenkort positief testen hoor! Mijn duimen draaien! En Kara doe het rustig aan meid! Die kleine is heel belangrijk (jij ook natuurlijk) maar goed uitrusten! Ik kan niet zo goed zien op je banner hoe ver je bent?
Hè meiden! Jeej 20 weken lon! Proficiat! Wanneer zijn jullie allemaal Precies uitgerekend? Vanochtend was mijn temp gezakt naar 36.9. Aan de ene kant baal Ik daarvan en aan de andere kant wel fijn dat ik zonder primolut ongesteld word!
Hoi dames, Kara, fijn dat je even een weekje vrij hebt, dit heb je echt nodig en zeker verdiend. Denk nu echt goed aan jezelf en de kleine. Lon, ik heb dat ik het bij de eerste echt wil weten wat het wordt, dan weet ik ongeveer hoe ik de babykamer enz zou willen. Buiten dan zou ik het ook nog steeds neutraal houden. Wat gaat de tijd snel bij jullie jij ook alweer 20 weken. Mlt, tja het is een beetje dubbel. We hebben liever dat je zwanger bent, maar snap ook als dat dan niet zo is je liever natuurlijk ongesteld wilt worden. XXX hoop en duimen draaien nog steeds voor jouw. @hier, hele dag beetje bruinverlies. Net had ik wel wat roze verlies en nu weer bijna niks meer. Gebruik nog steeds alleen maar een stuk papier en meer niet. We zijn nu zeker 3 dagen verder en nog niks veranderd. Elke keer als ik naar de wc moet vind ik het heel spannend. Zou het misschien dag toch dames? Dit heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk, me borsten doen nu al veel minder pijn dan de afgelopen twee weken.
Spannend blessing! Wanneer wilde je gaan testen? Het zou toch super zijn ! Ik duim voor jullie beide Blessing en MLT! Mlt wij zijn op 5 maart uitgerekend. Bij jou verder al nieuws? Balen van je temp...
5 maart klinkt al zooo snel! Hoe gaat het op je werk lon? En blessing hoe is het met jou? En suuz, kara en nutts? Vanochtend voor de derde keer een temp van 36,9, maar nog steeds niet ongesteld. Meestal zakt hij van 37,1 naaf 36,9 en dan naar 36.6 ofzo en dan meteen ongesteld. Nu dus nog niet. Afwachten haha.
Nou ladies, ik heb het echt helemaal gehad nu. Gisterochtend is het helemaal door komen zetten en ben nu echt ongesteld. Niet eens een cyclus van 24 dagen. Pffffff wat gaat wel lukken dan, ben helemaal gebroken XXX
Aah blessing.. dat meen je niet! Wat een k*t bericht zeg... sorry voor mn woorden ! Hele dikke knuffel!