Blessing.. bah!! dit nieuws had ik niet willen horen.. kan me zo voorstellen dat je teleurstelling groot is. Neem de tijd hoor, dit is niet niks. Het was de eerste keer. Dat gebeurd vaker toch, dat dan de 2e of 3e keer wel lukt? Pff.. een knuffel meid.. ik denk aan je! xxxxxxxx
Jeetje blessing wat <$^%<|?!*!! Potverdorie! Ik ben sinds vanmiddag ook ongesteld. Zullen we afspreken day de volgende ronde gewoon bij ons alletwee raak is? We zijn er nu wel een beetje klaar mee he!
Aah mlt ook k*t zeg!! Ik ben voor je afspraak! Dan gaan we heeeeeeel hard duimen voor de volgende ronde! Dikke knuffel meiden!
Oh MLT toch ongi geworden. Dat was een bijzondere maand, deze ronde. Ik hoop zo voor jullie beide dat het eens goed mag gaan. De teleurstelling is elke keer groot en ik (we) weet als geen ander hoe groot de wens voor een kindje kan zijn. Lieve meiden.. een dikke knuffel voor jullie.
Ook van mij een dikke dikke knuffel. Kunnen we iets doen om jullie aan die afspraak te houden? Gunnen, duimen draaien en hopen is blijkbaar niet voldoende. Knu!
Jullie zijn lief meiden! Ik ga morgen het zh bellen om een fm te plannen en ik start morgen met 100mg clomid. Even een blonde vraag: 100mg zijn twee pilletjes, neem ik die direct achter elkaar in? Mijn man en ik hebben besloten dat dit de laatste ronde voor ons is met (alleen) clomid. Waarschijnlijk is een onderzoek van mijn eierstokken, ben ff de naam kwijt, het eerst volgende. Even overleggen met de gyn dus. Heeft iemand van jullie ervaring hiermee? Ze spuiten dan vloeistof door de eierstokken en kijken dan of ze goed doorgangbaar zijn. Blessing, hoe is het met je meid..? Sterkte hoor!!!! Fijne avond dames!
He mlt! Idd dat is 2 tabletjes achter elkaar. Het onderzoek wat je bedoelt is een hsg! Geen leuk onderzoek, maar dan weet je wel of je beide eileiders doorgankelijk zijn . Is je man ook al onderzocht? Wel een goed besluit van jullie vind ik!
MLT, heb je voor die tijd altijd 50mg clomid gebruikt? Hoop voor je dat het deze maand goed gaat. IK heb geen ervaring met HSG, maar idd, zoals Lon zegt, je weet wel hoe doorgangbaar je eierstokken zijn. Succes MLT!! Hier, nog steeds misselijk tegen 16uur en savonds. M'n eetlust is nog niet terug. Inmiddels 3 kilo afgevallen (wat me noooit lukt) Het was niet erg zei de VK, als het goed is komt mijn eetlust terug. Heb in ieder geval veel zin om me weer als mezelf te voelen. En ik kan niet wachten tot we weten of we een jongen of een meisje krijgen...
He lieve meiden, hoe is het? Blessing en mlt hoe gaat het met jullie? Heb het echt met jullie te doen, vind het zo sneu! Had echt gehoopt dat ook jullie met mooi bericht zouden komen.. Wij hebben vandaag controle gehad bij verloskundige. Ze belde me vorige week of ik proefpersoon wilde zijn, want ze kregen een echo apparaat in hun praktijk.. en daar zeg ik geen nee op natuurlijk hihi! We hebben ons schatje weer gezien! Zo mooi hihi! Hb controle gehad, en deze was ondanks de ferro flink gedaalt..... hmmm over 2 maand weer hb controle en nu door met de tabletten. Moest het nog rustiger aan gaan doen (ze adviseerde halve dagen te gaan werken..) daar zal mn leidinggevende niet blij mee zijn i think... Sorry beetje ego bericht.. Dikke knuffel!
Hoi meiden! Leuk lon, zo'n extra echo!!! Maare... Wat is hb? Suuz, vervelend dat je zo weinig eetlust hebt en misselijk bent. Hopelijk gaat dat snel voorbij en gelukkig kan het volgens de vk geen kwaad. Ik slikte eerst inderdaad 50mg, ging altijd prima. Tot afgelopen keer. Ik heb maandag de 27e een fm meting, dit is dan Dag 10. Ben heel benieuwd! Waren jullie opvliegers enzo heftiger naarmate je een hogere dosering kreeg..? Kara, hoe is het met jou? Vakantie toch? Heerlijk! En blessing, meid gaat het met je..?
Hoi dames, Mlt, pffffffff kut zeg...... Geen woorden voor, wanneer mogen wij nou;(, Dames allemaal bedankt voor jullie lieve worden, ik was het weekend even helemaal afgesloten en had nergens zin in. Maar nu moet ik gewoon verder kan wel down blijven maar dat gaat ook echt niet helpen. Xxx
Blessing dat snap ik heel goed! Nu weer op naar een succes ronde!! Dikke knuffel! Mlt hb is je ijzergehalte. Deze zou moeten stijgen met tabletten alleen mijne daalt alleen maar verder... dus heb leidinggevende gesproken, en ga 4 halve dagen werken. Kijken hoe dat gaat. We gaan namelijk over 2wkn ook fuseren met een andere afdeling en dat gaat straks ook genoeg energie kosten.. ik ga het gewoon rustig aan doen! Zal nu eens luisteren haha! Ook voor jou een dikke knuffel en op naar een mooie ronde!
ja Mlt ik kreeg bij een hogere dosering meer opvliegers Snap ik heel goed blessing dat je tijd voor je zelf nodig had. Knuffel Balen lon dat je hb gehalte niet stijgt idd goed rust nemen en aan je zelf denken wij mogen vanmiddag naar de verloskundige
Super fijn nutts! Gelukkig dat alles goed was! Hoe is het met de rest? Kara zie dat je mee hebt gedaan met de win actie en hebt gewonnen! Lekker!! Hihi
Fijn nutts! Kara! Wat heb je gewonnen? Ben nu wel nieuwsgierig hoor haha! Blessing hoe is het met je..? En lon, heb je al een gesprek met je leidinggevende gehad? Suuz, met jou en de kleine ook alles goed? Hier heerlijk aan de clomid, dubbele dosis betekent ook verdubbeling van de opvliegers. Maandag (dag 10) echo, ben benieuwd!
Hiii! Blessing, snap het ook, knap/goed ook dat je weer vooruit kan denken.. Waar je het vandaan moet halen af en toe.. Maar het lukt steeds weer. Je bent wel echt vroeg ongesteld geworden, zegt dat nog iets? Lon, wat vervelend dat je hb nog steeds zo laag is, ellendig! Goed dat je je werkdagen mindert, het is gewoon even niet anders. Hoop wel dat er iets aan gedaan kan worden nog? Want zo doorsukkelen lijkt me ook niet prettig. Hoe staat het met je nieuwsgierigheid? Nutts, wat fijn!! Nu aftellen naar de 20 weken echo? Suuz, hoop ook dat je snel je lekkerder gaat voelen!! En aftellen naar de 20 weken echo?? Ben zo benieuwd. Hoe gaat het met je omgeving en hun reacties? Lukt het werken? MLT, ik ga vast duimen voor je maandag. Goed dat je weer een fm hebt om te kunnen zien wat er gebeurt. Dubbele dosis, dubbele klachten. Helaas herkenbaar... Goed dat jullie er in ieder geval samen over eens zijn wat de vervolgstappen zijn nu. Ik had inderdaad zomaar een mailtje dat ik had gewonnen! Het grappige is dat ik daar zelden aan mee doe en zag dat Lon had gereageerd en toen dacht: ach, ik reageer ook want ik ben echt op zoek naar dat soort producten ! Dusse, bedankt Lon voor het meedoen Ik ga langzaam richting de 30 weken!! Kwalen nemen wel toe, beetje bandenpijnen, maagzuur, maar nog steeds wel goed te doen. Ik voel hem steeds duidelijker in mijn buik liggen, magisch gevoel.
Hahah kara! Top toch! Ik doe ook nooit mee met zulke dingen, want win nooit wat, maar dit leek me wel een leuke actie hihi, helaas ! Jij alweer bijna 30wkn, gaat snel! Leuk! Ik voel onze kleine nu ook elke dag! Heel bijzonder! Mlt heb idd begin van de week gesprek gehad, ze was het totaal met me eens, kindje is nu belangrijker. Ben dus nu 50% ziek gemeld. Begeleid ook leerlingen, vergt ook veel energie. Ben echt super moe, gisteren van 14 tot 16 uur geslapen. Zo ben ik normaal helemaal niet! Apart haha! Maar goed, genoeg over mezelf ! Mlt vervelend die opvliegers! Dat is zoooo vervelend he! Ben erg benieuwd naar maandag! Hopelijk mooie follikels te zien! Suuz hoe is het met jou/ de kleine en je vader? Knapt hij goed op? Lukt het met jou nog met werken? Ook zwaar lijkt me.. Doe je nog slaapdiensten? Hoeft niet meer he! Blessing gaat het weer een beetje meid? Vind het echt super rot dat deze ronde zo is gelopen! Hoe nu verder? Nutts ook alles goed?