Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    nou meiden ik kan niet meer op of om van de pijn in mijn rug. Iemand tips wat ik er aan kan doen?

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Lon, als de producten bevallen laat ik het weten: volgens mij is het een leuk kraamcadeau om te vragen! goede beslissing van 50% ziekte.. niet leuk, maar dat kindje is het belangrijkste. wat leuk dat je hem (;)) dagelijks voelt nu!!

Nutts, naar de fysio! die kunnen op vroege termijn helpen met juiste houding/oefeningen etc. Dat hoor ik hier regelmatig en daar hebben veel baat bij. Je hebt nog wel even te gaan natuurlijk!

3. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Haha kara is goed! Ben benieuwd of het lekker spul is ;)!
    Haha hem? Hmmm jochie denk je? Hihi! Ben best benieuwd hoor, maar wil het toch niet weten.

Nutts idd fysio of chiropractor. Mijn gyn heeft mij de chiropractor aanbevelen. Ik ga daar 4nov voor de eerste keer heen. Ben dus erg benieuwd. Heb ook steeds last van mn rug en bekken (altijd al beetje zwak geweest, ben hypermobiel).

Jullie nog leuke plannen het weekend?

4. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    nee geen plannen dit weekend rustig aan doen haha

oke dan ga ik maandag eens informeren

5. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Bij deze een foto van mijn buikje al! Groeit mooi he?
    2014-10-27 18.13.48.jpg

Vanavond een langere update, ben op m'n werk :)

Nutts, inderdaad zou ik gaan kijken wat ze eraan kunnen doen. Is heel vervelend!
    Tot vanavond ;)

6. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    nou ik ben net bij de fysio geweest en heel mijn bekken staat scheef. Ze kunnen alleen helpen om erger te voorkomen en het enig zins houdbaar te houden maar oplossen kunnen ze niet.

dus meiden ik zal snel uitgeschakeld zijn zucht.

Sorry voor het echo bericht

7. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Jaaaa.. haha heb nu al even tijd.

Hoe was je fm MLT? vandaag moest je toch weer heen?
    En Blessing hoe gaat het met jou?
    Haha.. Kara, subtiele hint. ik heb geen idee wat het geslacht is van je baby Lon. Kan gelukkig maar 2 kanten op. Spannend, die verrassing. Ben heeel benieuwd hoor.
    Hoe voel jij je Kara? ben ook heel benieuwd naar de naam. haha.

Hopelijk weten we volgende week donderdag wat het geslacht is van onze baby. Pff. zo spannend. We hebben zaterdag super schattige rompertjes gekocht. Heel blij mee.. heb al best wat spullen, maar allemaal gekregen. We zijn aan het kijken voor een kinderwagen, we gaan voor de Joolz, nu nog uitvechten welke kleur ;)
    Ik ben vorige week naar de fysio geweest, helaas heb ik last van bekkeninstabiliteit. Ik baal er echt van, gelukkig is het nu vooral vervelend en voel ik mijn linker bil de hele tijd. Hopelijk word het niet erger. Heb wel handige tips om het niet erger te laten worden, maar ik vergeet het telkens. ook weer niet handig. :)
    Met de misselijkheid is het gelukkig een stuk beter.
    Ik ga maar weer even verder werken...

ohja en Lon, ik weet dat slaapdiensten niet hoeft, maar anders kom ik niet meer aan mijn uren, we draaien alleen maar onregelmatig, best lastig dus. Ik kijk gewoon hoe het gaat, als het echt niet meer wil, dan geef ik het aan. Net als jij.. dikke klasse!!

8. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    ja.. balen Nutts, bij mij hetzelfde inderdaad.
    Maar goed op de je houding letten om erger te voorkomen! Succes meid!

9. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend nutts en suuz! Maar suuzanna, wat een mooie buik!!! Hoop zo dat jullie volgende week kunnen zien wat het is. Spannend! En heerlijk dat geshop en het krijgen van spullen! Lijkt me zo leuk om helemaal los te gaan in de prenatal enzo ;).

Lon en kara, hoe is het met jullie? En blessing, hoe is het meid?

Vandaag fm gehad, op dag 10. Had meerdere eitjes, de twee grootste waren 15 mm en 12 mm. Woensdag krijg ik weer een echo. Als ze zo doorgroeien denken ze dat ik donderdag mijn eisprong zal hebben. Op dag 13 dus al!! Nooit zo vroeg gehad. Maar vanaf wanneer zal ik dan gaan klussen? Jullie zijn ervaringsdeskundigen he;)

10. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    haha.. mooi nieuws na je FM. De laatste keer moest ik vanaf dag 13 ovulatie testen gebruiken... super handig. Gebruik je die ook? Ze dachten (omdat ze ook zo groot waren) dat het eitje zou springen op dag 13. de testen gaven aan dat het op dag 18 was... :)
    We hebben vanaf dag 13 tot dag 20 om de dag seks gehad.
    succes!

11. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

Sorry dat ik niet zoveel laat horen de laatste dagen, ben even helemaal in mezelf terug getrokken. Volgende week wel eindelijk onze sleutel van onze nieuwe huis yesssssss genoeg afleiding hihih. Verder gaat het wel ok, maar wat ik alleen denk ik wanneer mag ik dan;(.

Suus, wat een mooie buik heb je zeg, ben benieuwd wat je gaat krijgen. Denk zelf een kleine divatje.

Mlt, super dat dit eindelijk een weer een echo krijgt. Geeft je toch meer rust dan de maanden proberen zonder enige controle. Spannend hopelijk groeien ze lekker goed door.

Nuts, ohhh dat is wel minder. Je bent nu pas 15,weken en je moet nog zolang. Inderdaad goed luisteren naar het advies, en je gezondheid gaat toch voor dan je werk. Luister goed naar je lichaam.

Lon, ik denk een jongetje. Hoe gast het verder met je??
    Kara, bij jouw vliegen de weken ook echt voorbij, voordat je het weet ben je die kleine aan het uitpersen. Super leukkkkkk

Xxxxdikke knuffel dames

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    MLT, hoopvol die groei! mijn ervaring is ook dat ze de eisprong altijd eerder voorspelden dan dat die werkelijk kwam. dus als je het zekere voor het onzekere wil nemen zou ik de echo morgen afwachten en vanaf dan om de dag het gezellig houden. en evt ovulatietesten gebruiken zodat je het lang genoeg gezellig houdt :)
    en misschien na morgen nog een keer terug voor een fm zodat je deze ronde echt goed zicht houdt op wat er gebeurt daarbinnen?

Suuz, moooooi buikie!! en je bent echt blond :D mooie haren ook! heel spannend volgende week, ik hoop dat zij (;)) zich gaat tonen aan jullie.

Nutts, Suuz, wat vervelend van de bi :( daar heb je het maar mee te doen.

Blessing, kan me helemaal voorstellen, en ook doen wat een beetje goed voelt! het is je zeker vergeven. En heel fijn dat je hele leuke vooruitzichten hebt met het huis! en lieverd, ik denk het ook plaatsvervangend voor jou... wanneer mogen jij en MLT nou aansluiten :(. het antwoord heeft niemand, maar het is je zo gegund. Dag voor dag.. .en lekker laten afleiden door alles rondom je nieuwe huisje!

De weken vliegen inderdaad wel, al bijna 30 weken! mijn buik puilt lekker uit, hij zit al lekker in de weg. Ik krijg veel opmerking over dat het zeker niet lang meer duurt :). tja.. maar ik kijk er enorm naar uit. nouja niet naar de bevalling, maar wel naar die kleine man natuurlijk.

knuffel!

13. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Suuz wat een leuke en mooie foto heb je! Super mooi buikje! En nu zien we idd ook dat je mooi lang blond haar hebt ;)! Ben benieuwd naar je echo morgen. Ik denk zelf dat jullie een jongetje krijgen :).
    Kun je de slaapdiensten een beetje volhouden dan? Of wordt je veel opgeroepen snachts?
    Leuk he shoppen voor de kleine! Al die schattige kleertjes enz ;)!

Nutts hoe is het met je bekken? Ik ben benieuwd wat ik 5 nov krijg te horen over mn bekken. Heb er veel last van, vooral bij het opstaan uit bed, bank en stoel. En savonds is het het ergst. Herkenbaar?? Denk goed aan jezelf hoor! Je lichaam en je kindje zijn nu het belangrijkste, dat zeggen ze ook allemaal tegen mij. Werk is maar bijzaak nu ff!

Mlt wat een mooie follikels al! Ben benieuwd naar vandaag! Hoop zo dat ze mooi zijn doorgegroeid! Flink klussen dus! Wij begonnen meestal op dag 12 om de dag. Ga voor je duimen!

Blessing, pas goed op jezelf meid! Snap heel goed dat je je even hebt teruggetrokken. Wel fijn dat jullie volgende week de sleutel van jullie huis krijgen! Dan heb je genoeg afleiding hopelijk! Ik hoop ook zo dat jullie nu een keer aan de beurt zijn! Dit is natuurlijk ook super confronterend (4 meiden van forum zwanger en jullie wachten en wachten......!) Dikke knuffel meid!!

Kara, hoe gaat het met jou! Je groeit dus lekker? Super toch! De beeb lekker druk? Of valt het mee?

Hier gaat het wel goed. Het werk is en blijft behoorlijk vermoeiend. Het lijkt wel lekker, halve dagen werken, maar moet er wel 4 dgn in de week van 7 tot 11uur staan. Ook willen de leerlingen zo snel mogelijk van alles afgetekend hebben dus lekker druk. En we gaan ook nog eens verhuizen, waardoor ik een eindje verder moet rijden. Verder wordt ons team samengevoegd met een ander team die niet heeeeeel flexibel zijn... Wil me er niet te druk om maken, maar toch doe je dat wel onbewust. We zullen zien ;)!

Nog even een vraagje:
    Doen jullie ook een zwangerschapscursus/ yoga/ zwangerfit?

14. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden! Even snel een berichtje.

Blessing, heel begrijpelijk meid! Leuk straks de sleutel van jullie huis!!! Kun je je ook fijn daarop richten.
    Suuz, succes morgen! Laat je het ons weten? Spammend!!!

Vandaag weer fm gehad, 17 mm. Vrijdag weer terug. Vandaag met de arts ook een plan van aanpak (;)) gemaakt. Deze ronde doen we dus met fm's. Volgende ronde start ik weer met clomid 100 Mg, dan op dag 10 een hsg, als dat goed is start ik die ronde direct met iui. Het goedje haha van mijn man wordt ook nogmaals onderzocht.
    Ik had vandaag een hele fijne gynecoloog. Eentje die doorpakt en me daarin meeneemt (dat heb ik nodig anders doe ik het nooit haha). Sorry voor het ego berichtje dames!

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Goed bericht MLT! en precies zo'n gyn gun ik je ook: eentje die je gewoon beetje bij de hand pakt en daadkrachtig een plan van aanpak maakt. goed aangevoeld van hem en ook gewoon netjes gezien wat je allemaal al hebt gedaan en ondergaan.. Maar belangrijk natuurlijk: voelt het voor jou ook goed? en ook voor je man?

Suuz, succes morgen! ik dacht volgende week pas, maar morgen is sneller en dus beter :)

Lon, jij treft het ook echt niet met je lichamelijke gesteldheid hor.. hoe zeer je ook geniet en blij bent, er zullen genoeg baalmomenten tussen zitten denk ik. ik hoop dat je klachten draaglijk blijven. het is waarheid als een koe dat werk maar werk is, maar ik snap iedereen die dat niet naast zich neer kan leggen. Hier zit ik nog midden in een spannende periode waarin ik me met moeite staande weet te houden. Het kost me in elk geval erg veel stress en energie. En dan bof ik dat ik geen bekkenklachten heb en het lichamelijk wel redelijk trek allemaal, ook op weinig slaap. Ook voor zometeen erg handig ;)

Nu heb ik er (helaas) geen tijd voor met alles wat er gaande is, maar bij mijn dochter heb ik zwangerschapsgym gedaan: laagdrempelig en niet per se ontiegelijk veel geleerd, maar ik vond het toch een aanrader! het was even fijn tijd voor jou en je zwangerschap. je krijgt nuttige tips over je houding en de bevalling. en je zit daar met allemaal andere dikke buiken uit de buurt. alsof je een live forumclubje binnen wandelt :). ik zie soms nog wel een moeder met haar zoontje van toen, erg leuk.

ik zal eens kijken of ik een buikfoto kan plaatsen binnenkort. hij is lekker beweeglijk, maar ook weer niet te. hij draait wel nog veel: ene keer word ik in mijn ribben geschopt, dan weer vol in mijn kruis. dan heb ik echt het gevoel dat er een voetje uitkomt beneden ;). niet zo'n prettig gevoel, maar de beweging verder wel natuurlijk!

Blessing, wat ik me nog afvroeg: is er iets waar je behoefte aan hebt qua forum-emotionele-support? Geldt trouwens ook voor MLT natuurlijk!

16. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Blessing.. heel begrijpelijk. Lekker genieten van je huisje! een hele dikke knuffel.

MLT, mooi nieuws, wat goed dat je nu iemand hebt die doorpakt en het ook nog eens goed voelt! :) Ben je begonnen met ovulatietesten?

Dankjewel meiden voor jullie leuke reacties op mijn foto. Ik ga straks naar de kapper, er moet ECHT een stuk af. Ik ga namelijk nooit, vandaar dat het zo lang is :)

Ben erg benieuwd naar jullie buikfoto's Lon & Kara. Hoe is het met jouw buikje Nutts? Begint er al iets te groeien?

Wat lijkt me dat leuk, zwangerschapsgym of zwemmen. ik ga wel een cursus doen, als ik 25 weken ben kan ik me geloof ik aanmelden. Inderdaad erg leuk om moeders tegen te komen in hetzelfde schuitje. Een Live forum. haha.

Volgende week pas naar VK.. haha.. ik wou dat het vandaag was, maar helaas. hopelijk laat de baby alles zien en weten we wat het is. Ik denk sterk een jongen. Het maakt me echt niet uit, want het kindje is toch van ons :):):D
    We hebben de jongens naam ook al klaar.. haha voor een meisje moeten we nog even doorzoeken.

17. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

Mlt, super eindelijk gaan ze doorpakken. Nu eindelijk het goede gevoel dat ze gaan doorpakken rn je niet thuis laten zitten in deze onzekerheid. Spannend wie wert binnenkort zwanger.

Lon, dank je wel. Het is niet confronterend eigenlijk, we zitten/zaten allemaal in hetzelfde schuitje alleen is het bij jullie 4 al gelukt. Nu moeten mlt en ik alleen nog, wij zullen hopelijk spoedig volgen. Ja heb zeke genoeg afleiding, nog een paar nachtjes slapen jippieeeeee.

Kara, Hmm dat is een lastige vraag, ik ben best bikkel zoals jullie wel hebben gemerkt. Op het moment dat het gebeurt ben ik wel een beetje verdrietig en een uur daar na kan ik heel goed relativeren en weer door gaan. I have to, kan er niets aan veranderen en down of verdrietig blijven gaat niet helpen. Wat ik gelukkig wel met jullie kan is het can me afschrijven, jullie begrijpen echt wat ik voel en dat hebben veel mensen om me heen toch anders. Jullie zaten of zitten in een zelfde situatie en me naasten kunnen niet diep met me meevoelen vind ik dan. Daarom ben ik echt heel blij dat ik jullie heb als vriendinnen :). Jaaa en jij, nutss en lon moeten ook even een foto plaatsen.

Suus, je haar zag er echt wel gezond uit, althans zo leek het. Spannend voor volgende week hopelijk kan je dan wel iets zien. Veel met de kleine praten deze week, misschien dat hij/zij gaat luisteren.

@hier, ben totaal niet bezig met mijn cyclus weet niet eens wanneer ik ongi moet worden. Denk alleen zodra ik het ben direct het ziekhuis bellen voor de volgende afspraak. Verder lekker druk voor onze huis en laatste dingen regelen. Nog lekker 1dag werken en twee weken vakantie lekker klussen in onze huis.

Xxxxx

18. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Dankjewel voor jullie lieve woorden! Vandaag weer fm gehad, baarmoederslijmvlies was perfect en het eitje 19mm. Gaat van het weekend dus springen als het goed is. We hebben het druk dus;).

Kara, vervelend dat het niet zo lekker loopt pp je werk. Heel herkenbaar dat je daar stress van hebt. Pas goed op jezelf en jullie kleine voetballer hoor;).

Suuz, nog een weekje geduld! Spannend!

Lon, kara en nutts; blessing en ik wachten op jullie foto's hoor!;)

En blessing, fijn dat je veel afleiding hebt nu. Moet er veel geklust worden in jullie nieuwe huis?
    Moet je nu wachten tot je ongesteldheid en dan weer een nieuwe ronde? Maar dan zit er 1 maand tussen de mislukte poging en de nieuwe toch? Of heb ik het mis...

19. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi mlt,

Klopt helemaal, bij de volgende ronde mag ik weer bellen. Valt wel mee wat ik moet klussen, even alles naar mijn kleur verfen en zo goed als klaar.

Hihihihi klinkt goed meis lekker klussen en we gaan er deze ronde voor nu zijn wij aan de beurt.

Zxxx

20. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Haha.. klinkt leuk Klussen in het nieuwe huis. ;)
    Wat fijn dat je er zo tegen aan kijkt Blessing. Dat betekend wel dat je positief in het leven staat. En inderdaad heb ik net als jij het gevoel dat jullie weten waar het over gaat wat betreft behandelingen om zwanger te worden. Mijn vriendinnen waren de eerste ronde zwanger en heb toch het idee dat het anders is als je er zo naar verlangt, maar dat het zo moelijk is. We blijven gewoon lekker kletsen.

Fijn weekend MLT! ;)

Er is inderdaad niet veel van mijn haar afgeknipt. het gezegd dat al het dode haar eraf mocht, maar dat was niet zoveel zei de kapper. Gelukkig, want toch wel zonde om het af te knippen. En ben best een pietje precies wat haar betreft.. haha.

Vind wel dat ik al veel van mezelf heb laten zien en dat het tijd is voor een update van de anderen. Of show een foto die veel over jezelf zegt. Lijkt me ook erg leuk. Ben benieuwd... :):D

Deel Deze Pagina