Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi lieve dames,

Sorry dat ik zo afwezig ben deze twee weken. Morgen begint het echte leven weer, hard aan de bak weer. Huissie bijna af alleen kleine dingetjes en de puntjes op de i met prutsels.

Gelukkig gaat het allemaal goed met jullie buiten de kwaaltjes, hoort erbij. Leuk dat de kleintjes zo goed bewegen en grappig iedereen bijna de joolz, ik wil een bagaboo.
    Mlt, we gaan zeker mee duimen, nu mogen wij. Mooie Sinterklaas of kerst cadeau zou echt gepast zijn.

@hier, donderdag ongesteld geworden volgende week vrijdag voor de echo naar het ziekenhuis. Die dag moet ik ook 3 potjes plas meebrengen , en aan de hand hier van gaan ze bepalen wanneer ze het eitje gaan terugplaatsen. Ik had vorige keer nog 15 eitjes over en daarvan zijn de beste 4 ingevroren. Hoop dat het met 1 van deze eitjes gaat lukken anders moet ik weer heel die traject af gaan.

Sorrrryyyyyy nogmaals, ik ga vanaf nu beter reageren xxxx

Kara hoe gaat het?

2. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    hier nog steeds last van verkoudheis en de bi is ook niet echt uit te houden haha maar hoort er allemaal bij

ik heb een combi wagen van het merk maxicosi
    kamertje hebben we bij de baby park gekocht in de opruiming scheelt een heleboel geld

hebben jullie al behang?

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dag lieve meiden!
    sorry dat ik ook beetje afwezig was.
    Blessing, top dat het huissie zo goed als af is! plinten en lichtplannen ook al bedacht? dat zijn vaak van die dingen die het langst blijven liggen :):)
    En ik ga duimen dat je niet opnieuw het traject moet doorstaan, maar een van deze 4 eitjes het gaat worden!! een kerstcadeau zou super passend, terecht en gegund zijn. Zwanger het jaar uit..!

MLT, morgen dus je NOD! ook spannend, en daarna dus vervolgstappen. de zwemvriendjes inmiddels wel ingeleverd? Maar goed dat ze aan de brand zijn ontsnapt! Gaat het met jou zelf ook goed?

En meiden, wat een goede wensen wat betreft kinderwagens, en acties voor het kamertje. Wel echt naar van jullie BI :( dat lijkt me zo beperkend. Het is het allemaal waard hor, daar twijfelen jullie ook niet aan. Maar zwanger zonder BI is toch een stuk leuker!!
    Suuz, nog niet uit de naam dus..? hebben jullie wel een paar favorieten of richting?
    Lon, chiropractor kan dus niet zoveel doen..? ah sjit.. klinkt of je binnenkort gewoon helemaal ziek gemeld gaat worden van je werk, of niet? Kan je thuis nog wel wat doen of jezelf vermaken? leve het forum en online shoppen ;)
    Nutts, leuk dat jullie ook al aankopen hebben gedaan! wanneer heb je de 20 weken echo?

@wagens: wij hebben een mutsy, 2e hands gekocht. en eigenlijk hebben we die weinig gebruikt. wij hebben een paar dragers en daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt. overwegen jullie dat ook nog? ik vond het echt een uitvinding en kijk er nu weer naar uit om die kleine boy buiten op mijn buik te mogen dragen!
    joolz en bugaboo zijn mooie wagens in elk geval!

hier is inmiddels weer wat veranderd: ik zit nu thuis. ik was/ben op: met hulp van anderen besloten dat het niet zo langer gaat. het geeft een beetje rust, maar er is nog een hoop te bespreken/doen. ik ben express een beetje vaag omdat dit een openbaar forum blijft ;). in elk geval fysiek afstand en hopelijk ga ik langzaamaan weer wat vooruit qua fysieke/emotionele gesteldheid. en dan zie ik daar veel meer ruimte om met de zwangerschap bezig te zijn. ik vind het ook verschrikkelijk dit uit te moeten spreken, want ik zou daar juist 24/7 mee bezig moeten zijn, maar het was gewoon niet zo. thuis probeer ik wel regelmatig op het forum te lezen/koekeloeren, dat helpt dan wel. maar vanaf nu dus meer! lichamelijk gaat het, gezien de omstandigheden, redelijk. veel last van harde buiken, maagzuur. maar vooral rondom werk veel last van. De boy ligt btw wel dwars in mijn buik. hoop dat hij zich nog netjes gaat draaien uit zichzelf :).
    een kamer hoeven we niet in te richten, dus eigenlijk weinig blauw hier. behalve kleertjes dan haha. maar we hebben wel een tripp trapp in de doos klaar staan, en binnenkort weer de box in elkaar zetten. en via marktplaats koop ik soms wat. dus al met al ben ik er zo wel mee bezig natuurlijk.

nou heel verhaal weer! 'fijn' om weer even bij te kunnen kletsen! xx

4. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

Hai kara, ja het huissie gaat goed, plinten en verlichtingen zijn ook al gereed. Alleen nog twee klein kamers, daar wil ik dan nog een gepaste verlichting voor kopen. Deze kamers wil ik voor de baby's gebruiken. Hoop het echt zo dat ik dit een keer mag gaan vullen, we hebben genoeg ruimte me man en ik. Zou zo leuk zijn zwanger 2015 in gaan, wie weet wat het gaat brengen. En dat een van die eitjes zegt en goed voelt dat het wil blijven plakken bij mama hihihi....

Ahhh wel minder voor je de situatie nu, maar nu gaat je gezondheid voor en kleine prinsje zonder stress op de wereld zetten. Ik praat ook meestal heel globaal omdat het toch een openbare site is. Denk vooral nu aan jezelf en de kleintjes... Dikke knuffel en XXX

5. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Blessing en kara: fijn om jullie weer te horen (lezen)! Blessing, fijn joh dat jullie al zo ver zijn met klussen! Voelt het al als thuis? En wanneer mag je weer verder met ivf?
    En kara, jeetje meid, best heftig zeg! Doe je rustig aan? De j aan jezelf en de kleine hoor! Wanneer ben je uitgerekend?

@hier, maandag al ongesteld geworden. Dag 31. Volgende week woensdag hsg en uitslag van de donatie van mijn man;). Ben bebieuwd naar volgende week, vind het wel
    Spannend! Vandaag ook weer begonnen met clomid, welkommmmm opvliegers.
    Blessing jij hebt ook iui gedaan toch? Hoe vaak en wat was bij jullie de aanleiding (bij ons waarschijnlijk het zaad...)? De rest van jullie heeft geen ervaring met iui toch? Sorry hoor, maar soms weet ik niet iedereens geschiedenis helemaal meer...

Suuz en lon, met jullie alles goed?

6. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi mlt,

Ik moet morgen weer terug voor de echo voor ivf. Ik moet de afgelopen dagen mijn urine opvangen en morgen ook meenemen naar het ziekenhuis. En aan de hand van dat gaan ze bepalen wanneer er een terugplaatsing gaat plaats vinden.

Ik heb 5x iui gedaan, de aanleiding was eigenlijk dat de clomid niet zijn werk had gedaan. De zaad van mijn man was helemaal goed evenals bij mij alles ok. Ga jij na je hsg ook beginnen met iui?

Hoe gaat het met de rest xxxx

7. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend weer blessing! Succes! Het moet toch gewoon een keer raak zijn! Ik denk altijd maar zo: zolang er geen aanleiding gevonden wordt waarom het niet kan, dan moet het kunnen!

Ik begin na de hsg (of al in deze ronde, maar dat weet ik niet zeker) met iui. Ben heel benieuwd woensdag.

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden,
    MLT, spannend wat er nu gaan gebeuren dan bij je. kan me ook voorstellen dat je ieders traject niet meer precies weet, heb ik ook altijd last van :). ik hoop dat de uitslag goed is en de hsg je gaat helpen. daarna schijn je altijd wat vruchtbaarder te zijn geloof ik. dus goede zaak als je dan meteen met iui doorgaat misschien?
    maar meis, ook een knuffel dat het zover moet komen. ik had je dit allemaal heel graag bespaard zien blijven.

Blessing, succes vandaag met de echo! je huisje klinkt heel veilig en prettig. met genoeg ruimte voor heel veel mooie kindjes van jullie samen. De duimen gaan weer in draaistand!!

hier een beetje meer rust, ik pas goed op onszelf :). dank voor jullie lieve woorden weer! gisteren bij vk geweest en die was ook blij dat ik thuis zit nu. buik is soepel, beentjes liggen nu boven in! ze schat in dat het een gemiddeld kindje is, niet supergroot. allemaal goed dus! toch wel weer opluchting merk ik. mijn uitgerekende datum is 11 januari, maar ik denk dat dat ik weer later zal gaan bevallen. Daar stel ik me maar vast op in :p

hoe is het met de rest?

9. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hoi lieve meiden!

Mlt en blessing spannende tijden voor jullie dus! Ben benieuwd.
    Blessing hoe was de echo vandaag?

Mlt zie je op tegen hsg? Of valt het mee? Wil je adviseren wel een uur voor het onderzoek een goede pijnstiller in te nemen zoals diclofenac of naproxen! Gewoon uit voorzorg! Bij de een valt het allemaal mee en bij de ander is het wat pijnlijker.
    Veel last van opvliegers?

Kara fijn dat het wat beter met je gaat en je rust neemt! Verstandig denk ik als ik je zo hoor! Nog eventjes en jullie kleine mannetje komt, de tijd gaat zo snel! Zijn jullie over de naam uit? ;)

Suuz en nutts hoe is het met jullie? En jullie bi? Kunnen jullie het werken nog een beetje volhouden? En jullie kleintje al gevoeld?

Hier weer een hoop gebeurd en geklaag hahah!
    Sinds 2 a 3 wkn geregeld harde buiken, nog vreselijk moe en behoorlijk zere bekken/rug. Maandag voor controle bij verloskundige geweest. En mag idd niet meer aan bed staan (ben verpleegkundige), dus dat is best lastig! Ben nog wel halve dagen aan het werk, maar dan beetje administratie enz, ook dit valt me niet echt mee, dus maar zien voor hoelang. Voor de zekerheid moest ik mn urine ook even laten checken op ontsteking, maar dit is allemaal goed. Dus moet vooral rustig aan doen en naar mn lichaam luisteren....
    In onze privé situatie is ook van alles aan de hand, niet in onze relatie gelukkig! Wel veel stress/verdriet van (kan er niet te veel over zeggen, weet niet of er bekenden meelezen haha).
    Wel een leuk dingetje, onze babykamer is vanmorgen bezorgd, dus daar zijn we even mee bezig :D!

Nou sorry voor mn klaag bericht! We zijn allebei nog super trots op ons mooie, lieve kindje! Hebben er zn zin aan he, en daar wordt ik weer vrolijk van!

Fijn een forum waar je alles ff kwijt kunt ;)!

10. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

Vrijdag voor echo geweest rechterkant alleen maar kleine eitjes en links een van 17mm. Moet nu dinsdag weer terug voor een echo en waarschijnlijk pas einde van de week voor de tp. Me eisprong was nog niet geweest had ik ook gedacht en nu moet ik tot dinsdag urine opvangen en weer meenemen.

Mlt, inderdaad het mag toch een keer bij ons raak zijn, pffff wanneer mogen wij.. Het komt wel goed een keer spannend. Ok spannend, gewoon met een lege hoofd de hsg doen, het is bij ieder anders. Bij mij deed het helemaal geen pijn in iedergeval.

Kara, leuk dat het nu goed gaat met onze (hihi) kleine grote vriend. En dat het ook al wat beter met jouw gaat helemaal goed. Was je dochtertje ook langer blijven zitten?

Lon, goed naar je lichaam en naar je vk luisteren. Het is geen klaag bericht meid, hier kunnen we lekker uiten naar elkaar. Wil je extra sterkte wensen in deze moeilijke tijd xxxxxx en dikke knuffel

11. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klagen geeft helemaal niets meiden! Doen we allemaal weleens en mag best!
    Het zh adviseerde me inderdaad ook om een pijnstiller in te nemen. Mijn man gaat mee, gelukkig.
    Weer spannend voor jou blessing! Ik duim zo hard dat deze keer gewoon lukt!!!!
    Hoe is het met de rest?

Sorry meiden, ik heb het zo druk, even geen tijd voor een lang bericht.

12. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    hier ook druk zijn met een verbouwing bezig want alles moet klaar zijn voordat de kleine komt

hebben 4 december de 20 weken echo ben benieuwd

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    MLT, succes alvast morgen! we denken aan je, en heel fijn dat je man mee gaat.

Blessing, hoe was het vandaag? de duimen draaien zo hard... maar dat wist je wel.

Lon, knuffel meid. heel goed om te horen dat jullie er samen sterk in staan, maar het liefst wil je uitsluitend kunnen genieten in deze periode en dat is helaas niet aan de orde. vooral klagen hor! dat mag en hoort er ook bij. ik heb ook mijn dagelijkse klaagmomenten hier. slaap vooral erg slecht, heel onrustig. en vannacht met een huilende peuter tussen ons in die vanuit het niets ineens kan gaan brullen (komen 2 kiezen door, denk dat dat het is), dus dat helpt dan ook niet :)
    maar goed, langzaam aan zijn we aan het aftellen. Ik ga alweer lekker opzien tegen de bevalling! maar het zal ook deze keer wel weer goedkomen.

hoe is het dat voor jullie eigenlijk??

Suuz, hoe is het bij jou??

Nutts, leuk volgende week de 20 weken echo!!!

fijne dag meiden

14. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai dames,

Ben net terug vanuit het ziekenhuis, ze konden geen eicellen meer zien. Vrijdag had ik nog eentje van 17mm. Blijkbaar is tie al gesprongen, nu gaan ze aan de hand van mijn urine bepalen wanneer de tp is. Wordt straks gebeld.

Mlt, sterkt morgen en hartstikke fijn dat je man dit samen met jouw gaat doen. Dikke knuffel xxxxx

Kars, wauwwwwww wat gaat de tijd snel je moet nog alleen maar 47 dagen. Elke bevalling blijft anders, maar snap wel dat je daar tegen op ziet vooral omdat je niet precies weet wat gaat komen. ( ok, heel klein beetje dan hihi)

Nuts, super lekker weer je kleine bewonderen.

XXX

15. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Ben terug gebeld moet vrijdag voor de terugplaatsing. Ik heb zondag mijn eisprong gehad, dit al op dag twaalf.

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes!

Blessing spannend meid! Vroege eisprong trouwens. Ga heel hard duimen dat deze tp met succes is!

Nutts leuk de 20wkn echo! Willen jullie weten wat het wordt?

Mlt heel veel succes morgen!

Haha kara! Die bevalling zie ik ook best tegenop hoor! Maar het lukt tot nu toe iedereen, dus dan zal het ons ook lukken ;)! En jij hebt ervaring!
    Hopelijk kun je wat beter slapen, das wel erg belangrijk en ben je echt nodig merk ik zelf!

Houden jullie trouwens ook veel vocht vast in de benen?

Suuz hoe is het met jou? En hoe gaat het met je vader?

Xx

17. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Hey... ben ik eindelijk weer!
    Drukke dagen gehad en nog steeds ;)

Spannend Blessings.. veel succes zondag en dan is het wachten weer begonnen. Hoop zo dat deze blijft plakken!
    En MLT jij veel succes morgen.. zou fijn zijn als de HSG iets helpt.. misschien is het dan pats boem! haha.. Maar de moed niet opgeven!!
    Kara, hoe gaat het nu? alle drukte wat voorbij? Je verlof was anders ook bijna aangebroken zeker? of zou je in dec. met verlof gaan?
    Mijn verlof gaat in op 9 maart, nu al zin in:)

Hier gaat het goed.. mijn bekken zijn killing, maar hopelijk helpt de fysio iets. Hebben jullie ook dat je soms bijna niet goed wordt, zo`n flauw-val-gevoel? brr, ik moet dan snel een stoel opzoeken. Mijn bloeddruk is steeds oke. Verder voel ik me goed, heb weer energie en veel zin om onze dochter te ontmoeten.. april duurt echt te lang.. haha.
    Vrijdag de 20 weken echo, spannend hoor.
    Met mijn vader gaat het langzaam beter, gelukkig maar.
    Hoe gaat het met jouw vader Lon? Kun je er een beetje tegen allemaal? Tis ook niet niks he.

Succes met alle verbouwingen!!

18. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Spannend weer blessing! Succes alvast voor vrijdag!

Vanochtend hsg gehad. Eerst nog de uitslag gekregen van het zaad... Dat was niet zo best. Weinig goed beweegelijke zaadjes. Wel voldoende voor iui, dus die indicatie hebben we nu sowieso.uit de hag bleek dat bij mij alles goed is, eileiders zijn heel goed doorgangbaar en mijn baarmoeder ziet er ook prima uit. Gelukkig is dat dus allemaal goed. Nu ligt het dus vooral aan mijn man (denk ik), maar dat vindt hij nogal moeilijk... Logisch natuurlijk. Maar iui is dan wel een goede optie denken jullie niet? De arts wilde deze maand geen iui doen omdat door de stroperige vloeistof die ze tijdens de hsg inspuiten je minder vruchtbaar bent deze maand? Op internet lees ik juist dat je wel vruchtbaarder bent. Maar goed, in januari de eerste iui poging. Deze maand nog maar een keer zelf proberen;). Hebben jullie ervaring met verminderde kwaliteit van het zaad?

Sorry voor mijn ego berichtje meiden!

19. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hmm mlt! Dat maakt wel veel duidelijk! Viel het hsg mee? Fijn dat iig bij jou alles goed is, wel vervelend voor je man! Snap dat hij dat moeilijk vind!
    Wij zijn de maand na het hsg zwanger geworden.... kan toeval zijn hoor, maar you never know! Mn vriend zn zwemmers waren ook niet super, maar ook niet slecht, dus daar kan ik niet veel over zeggen.
    Vind het wel jammer dat ze niet deze maand nog met iui gaan beginnen voor jullie! Denk dat het voor je gevoel een verloren maand is of niet?
    Dikke knuffel!

20. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Oh.. MLT, wat fijn dat de uitslag binnen is. Het maakt veel duidelijk en idd erg begrijpelijk dat je man er van baalt. Ik denk ook dat IUI een hele goede optie zou zijn. Halen ze dan ook het beste zaad eruit?
    Ik heb geen ervaring met HSG, maar ze weten vast wat ze doen.

Slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina