Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hoihoi,
    Fijn, deze dag ook weer achter de rug! Mlt, blij dat je het goed hebt doorstaan. En inderdaad iets meer duidelijkheid over waarom het misschien nog niet gelukt is. En dat is natuurlijk nooit leuk als man. Je zwemmers zijn toch een soort van trots of weergave van je mannelijkheid. Niet dat wij vrouwen daar zo over denken, maar dat heb ik hier om me heen pok wel gemerkt dat het voor mannen zo is. Geef hem maar een dikke knuffel namens ons, en zeg maar dat wij hem geen greintje minder man vinden :);)
    Daarnaast: eigenlijk is het 'wenselijker' om niet optimaal zaad te hebben, wat wel goed genoeg is voor iui, dan allerlei problemen bij de vrouw. Dat is vaak ingewikkelder om op te lossen. Die beredenering lees ik wel eens en vond ik wel logisch!

Blessing, friday it is! Vroege eisprong inderdaad dan! 5 dagen daarna dus je tp, ik dacht dat dat normaal eerder werd gedaan, of maakt het niet heel veel uit? Dan weer ruim 1,5 week wachten he? O meid, ik hoop het zoooo!

Suuz, beetje ongeduldig? Hihi. Snap het volkomen! Fijn dat het allemaal druk is, maar goed gaat. Volgende week weer kijken dus naar je kleine meisje, leuk!! Flauwte gevoel herken ik wel, is hier wel gelinkt aan lage bloeddruk. Krijg dan soms soort aanvallen van duizeligheid, willen flauwvallen etc. vaak in warmere ruimtes (douche, drukke trein). Als je maar voorzichtig blijft doen en goed op jullie past :)

Lon, hoe is het bij jou? Lukt het jezelf staande te houden ondanks alles om je heen? En letterlijk staande met de BI? Volgens mij zit er een mooie optimist in je, want ondanks alles kan je ook blijven genieten volgens mij. Terwijl het ook geen schande zou zijn als dat niet lukt met dit hele pakket! En haha, helemaal gelijk wat je zegt: alle babues komen eruit, dus dat ons ook lukken inderdaad :). De eerste keer vond ik het ook eng, maar kon ik het beter over me heen laten komen. Nu weet ik hoe (onprettig) het kan zijn, en ben ik minder goed voorbereid (condiotioneel gezien etc). Maar he, ook deze zal er inderdaad gewoon weer uitkomen :D. En ik weet nog dat ik bij die buitenbaarmoederlijke pijn heel hard heb geroepen dat ik 10x liever beval, want dan lijd je tenminste pijn voor iets prachtigs en dat helpt wel ;)

De dagen ga ik langzaam aftellen wel al, al richting 34 weken! Helaas weer een virus te pakken, dus zit nu maar rechtop beneden, kan de slaap niet meer vatten. Dat slechte slapen breekt me wel op, maar zolang ik niet teveel hoef en dochterlief dat accepteert komen we de dag wel weer door!

x

2. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    spannend blessing voor vrijdag

Mlt fijn dat de hcg meeviel en bij jou alles oke is. voor je man wel een domper maar gelukkig is IuI mogelijk

Duim voor jullie allebei

3. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    #2103 Lon24, 28 nov 2014
    Laatst bewerkt: 28 nov 2014
    Blessing hoe is het gegaan vandaag?

Kara balen zeg! Je hebt ook niet veel geluk qua ziektes haha! Hopelijk knap je snel op en slaap je beter! Je moet toch wel wat energie over houden voor de bevalling! Bij jou schiet het al mooi op!

Mlt hoe is het nu met je? En je man?

Suuz hoe was de 20wkn echo? Alles goed met de kleine meid? Bijzonder he! Tenminste vond ik ;)!
    Met mijn vader gaat het goed. Tis allemaal wel spannend. Begin januari uitslag van het bloed, dan kunnen ze pas zien of de bestraling heeft geholpen....

Hier gaat het redelijk. De harde buiken blijven wel dagelijks aanwezig, en de vermoeidheid en bekkenpijn kan ik zo langzamerhand wel schieten whahah! Zal ook wel door alle emoties en stress komen i think.
    Ik kijk iig naar woensdag uit, dan hebben we de 3/4d echo! En zien we ons kindje voor de laatste keer op echo als het goed is. Ook wordt ik woensdag een jaartje ouder, door alle gedoe sla ik mn verjaardag een jaar over (geen zin aan stress die dag).

4. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

Vrijdag is het goed gegaan. Het is gewoon in een keer gelukt zonder tang of bloed. Ze hebben wel 2 eitjes moeten ontdooien omdat de eerste het niet had overleefd. Nu spannend 2 weekjes wachten zou het nu dan toch 🙏🙏🙏. Hoop het echt..

Hoe is het met de rest? Sorry voor mijn echo bericht xxxx

5. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Ga heeeeeeel hard voor je duimen!!
    2 spannende weken weer voor jullie!
    Knuffel

6. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    oh war fijn blessing spannend die 2 weken wachten hoop het zo voor jullie

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    duimen gaan hier ook weer draaien!! fijn dat het nu gewoon in een keer is gelukt, dat is ook een goed bericht. toch extra spannend.. zwanger het jaar uit of niet? oooooo ik hoop het zo!

Lon, die kwalen zijn ook gewoon ellendig! wel een mooi vooruitzicht woensdag. mooie dag om die te hebben staan. ondanks dat je je verjaren niet viert. hoe oud word je? en het blijft dus nog wel even spannend met je vader. nou, ik hoop dat alles heel mooi op zijn plaats gaat vallen voor je.

8. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Inderdaad, nog steeds spannend Lon. Begrijpelijk dat je je verjaardag dan niet viert. Lekker doen waar je zin in hebt!

oooh blessing, fijn dat het in 1x is gelukt. Toch bijzonder, na alle keren met tangen. Ook ik hoop ontzettend mee!!

Kara, gaat het al iets beter? Tis toch niks aan elke keer ziek.
    34 weken... wow! Ik heb wel zin in een nieuw buikfotootje hoor :D;)

Ik ben weer eens aan het werk. Voel me stukken beter de laatste 2 weken, lichamelijk en geestelijk gaat het erg goed. Volhouden dacht ik zo. Wat ik wel moeilijk vind is de eerste keer feestdagen zonder mijn lieve moeder. pff.. ook in de zwangerschap is het heel zwaar.
    Maar gelukkig zijn er veel andere lieve mensen waar ik mijn tijd mee kan door brengen. En ik werk altijd met kerst, gezellig met de mensen hier is het ook altijd echt kerst.
    Wij gaan aankomend weekend een weekendje naar Limburg. Kom ik dan bij iemand in de buurt?? ;)
    Gaan jullie nog iets leuks doen.. met sinterklaas, kerst etc?

Fijne week lieve meiden.

9. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    He meiden! Waar zijn jullie? Haha! We stonden weer op pagina 2....
    Dus, hoe is het met iedereen?

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    O nee! dat mag niet gebeuren natuurlijk he :)
    Suuz, veel plezier alvast in Limburg! Je komt niet in de buurt, maar Limburg is altijd leuk. Fijn dat je je wat beter voelt en werken goed gaat.

Lon, hoe is het bij jou dan? Zullen we even klagen ;).

MLT, Blessing..?

Nuts, hoe was de echo??

Hier herstellende van verkoudheid, vannacht weer eens doorgeslapen sinds tijden. Best lekker! Morgen ga ik naar de vk om de bevalling te bespreken. Ook al heb ik het allemaal al een keer mee mogen maken: het lijkt wel of ik het allemaal voor het eerst beleef soms. Buik groeit nog steeds goed in elk geval, maar hij heeft nog genoeg ruimte om te bewegen, dus ik denk niet dat hij zich snel gaat aandienen. Ga nu weer even aan de studie (motivaatie waar ben je!?).

11. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Fijn kara dat je weer iets bent opgeknapt! En een nacht goed hebt geslapen. Die nachtrust heb je wel ff nodig vlak voor de bevalling! :) Mag ik vragen wat voor studie je volgt?

Hier gaat het wel redelijk hoor! Die pijntjes/vermoeidheid blijven behoorlijk aanwezig. Voel me soms echt een oude dame die max een half uurtje achter elkaar kan lopen.. dan houd het echt op. Kan ook totaal niet zeggen dat de bekken therapie helpt, daar baal ik best van, aangezien ik alles zelf moet betalen... tikt best aan zo! (Zo dit was ff mn klaag stukje ;)! )

Gisteren weer een jaartje ouder geworden. We hebben de 3/4d echo gehad. Was echt super mooi! Ben helemaal in love hihi!

Suuz snap heel goed dat de feestdagen dan extra moeilijk zijn.. moet er echt niet aan denken om mn ouders te moeten missen! Pff dikke knuffel!
    Wel lekker dat je ff een weekendje weg gaat! Ook bij mij kom je niet in de buurt ;)! Geniet er van he!

Nutts, mlt en blessing hoe is het met jullie?

12. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Lekker kara, weer doorslapen! En spannend hoor, de steeds dichterbij komende bevalling. Dan kunnen jullie eindelijk jullie kleine man in jullie armen sluiten!
    Ik ben ook benieuwd wat voor studie je doet.

Lon, vervelend dat je zo'n last blijft houden van je bekken! Nog ff volhouden. En nog van harte gefeliciteerd! Hoe oud ben je geworden?

Suuz, veel plezier in Limburg! (Ook niet bij mij in de buurt haha). Snap dat de feestdagen moeilijk zijn, sterkte meid!

Blessing, voel je je al zwanger?:) het moet toch gewoon een keer lukken!!! Mijn duimen draaien heel hard voor je!

Nutts, met jou ook alles goed?

@hier, eisprong gehad en voor de zekerheid toch nog maar ff geprobeerd;). Mijn hoofd zit al bij de iui. Duimen jullie ff mee dat deze cyclus wat langer duurt! Anders moet ik namelijk nog een maand wachten met iui omdat het lab gesloten is met de feestdagen.

Gaan jullie nog sinterklaas vieren? Wij een heel weekend lang! (Draait vooral om het eten bij ons haha)

13. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lieve dames,

Hier echt druk nacht en ochtend werk. Dit is even tijdelijk zo heel moe laatste dagen. Morgen 1 week na tp, voel eigenlijk nog helemaal niks. Doktoren hadden gezegd als ik dan ongesteld zou moeten worden dat het dan aanstaande maandag zou zijn. Volgens mij kalander is mijn nod woensdag.. Spannend weet echt niet wat ik moet denken hoor.

Mlt, proberen kan geen kwaad wie weet komt het helemaal niet zover dat je iui moet gaan doen hihihihi 🙏. Dat is wel minder dat met de feestdagen het lab dicht is. Wie weet duurt het wel 9 maanden lang of meer voordat je ongesteld gaat worden.

Lon, wauwwww waarom moet je het zelf betalen als ik vragen mag? Je hebt toch een x aantal keer per jaar vergoed en vooral als het betrekking heeft op je zwangerschap.

Kara, fijn dat het al veel beter met je gaat. En heerlijk als je goed kan slapen en uitgerust wakker wordt. Toch wel spannend lijkt me, elke bevalling is toch wel anders zou ik denken. Brrrrrrr denk aan de kou buiten, lekkere warme thee en aan de studie hihihihi beetje motiveren.

Suus, ahhhhh dat is inderdaad zwaar de eerste feestdagen zonder je lieve mama. Ook extra moeilijk nu je zwanger bent.. Dikke knuffel. Hoop dat je hebt genoten van je weekend in Limburg.

Bidden Hierro 🙏🙏🙏 zou ik dan zwanger 2015 ingaan hihihi

14. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Dankje mlt! Ben 25jaar geworden ;)! Hihi
    Ik ga heel hard voor je duimen! Hopelijk is iui helemaal niet meer nodig, en ben je gewoon zwanger!

En blessing ook voor jou ga ik heel hard duimen! Jullie moeten gewoon zwanger 2014 uit hoor!! Erg spannend iig!
    Ik krijg van mn zorgverzekeraar 150euro vergoed aan chiropractie, maar ik heb inmiddels al wel 200/250euro zelf moeten betalen! Tikt aardig aan, en dan helemaal omdat het gewoon niks helpt. Best zonde!

Zijn jullie ook aan het kijken naar een andere zorgverzekeraar voor 2015?

Fijne sinterklaas allemaal! Wij vieren het verder niet :).

15. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat vervelend lon dat je steeds bij moet betalen! Wij zijn ook aan het kijken voor de zorgverzekering. Moet zeggen dat ik me er nog niet echt goed in heb verdiept, maar kraamzorg zit in het basispakket toch? En bevallen in het ziekenhuis? Mijn moeder is verloskundige dus ik zal eens bij haar informeren;). Willen (of moeten) jullie thuis of in het ziekenhuis bevallen?

16. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Hoi meiden

Hier ook een flinke griep te pakken
    Maar gelukkig was de echo echt helemaal fantastisch

17. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi ladies,

Gister op dag 23-24 weer ongi geworden 8 dagen na de terugplaatsing. Ben er nu helemaal klaar mee het gaat me nooit lukken zelfs met ivf niet 😔😔😔

18. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meid wat ongelofelijk klote! Ik kan me voorstellen dat je nu zo denkt. Heel veel sterkte meid!!!!

19. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Jeetje meid wat k@*&$^$&! Wat een pech weer zeg!
    Hele dikke knuffel voor jou! Sterkte meid!

20. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    oh meid wat naar een dikke knuffel
    en hou moed

Deel Deze Pagina