Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Nee nee nee nee nee, wat een rotnieuws, zacht uitgedrukt. Ik wil je zeggen dat het goed komt blessing, dat jullie kindje ergens op jullie wacht, dat de volgende kans komt.... Maar ik zeg maar gewoon even niks, want het is gewoon k@&$t :( een onwijs dikke knuffel. Ook dit jaar gaat het je lukken weer door te komen, maar daar hoef je Nu even niet aan te denken.

Lon, nog gefeliciteerd, helemaal vergeten! Zwangerschapsdementie ;). Fijn dat de echo weer zo goed was!! Is het verder een beetje rustig om je heen?

Nutts, wat fijn vd echo, dat kindje doet het gewoon hartstikke goed bij je :). Weten jullie het geslacht ook?

Suuz, knuf voor jou ook. Confronterende tijden als je een ouder moet missen :(.

Mijn ochtend is nogal hectisch verlopen. vanmorgen werd ik wakker en ik verloor wat. Een uur later stond ik naast mijn bed en stroomde er een hoos water uit. Vliezen zijn gebroken. Wij in paniek want het is nog te vroeg voor hem om te komen! Vk is geweest en heeft me doorgestuurd/overgedragen aan zkh. Daar lig ik nu. De bevalling zet nog niet door, het is dus afwachten. ik moet hier voorlopig blijven onder controle van de gyn. We zijn enorm geschrokken en ik vind het heel spannend wat er nu gebeuren gaat. Als hij nu geboren zou worden, wat gebeurt er dan? Komt hij er goed doorheen? Waarom zijn mijn vliezen gebroken? Allemaal vragen waar ik het antwoord niet op krijg en dus maar gewoon moet afwachten. Spannend dus!

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    En MLT, ik zou je bijna vergeten! Hoe is het bij jou? Ga je het nog redden voor de feestdagen?

3. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je wel ladies...

Kara, wauuuuuuu dat is echt onverwacht jo, dit is het laatste wat jullie hadden verwacht jeetje. Hoop dat alles goed komt en dat kleine vriend gewoon dit jaar nog geboren wilde worden. Dikke knuffel en komt helemaal goed schat xxx

4. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    hoever ben je nu Kara
    Ben je opgenomen in het ziekenhuis?

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ja, lig nu opgenomen. Zometeen weer aan de ctg. als de bevalling niet vanzelf op gang komt gaan ze hem eerder halen om verdere infectierisico's te verkleinen. Hij zal dit jaar dus nog gaan komen! Maar hoop is dat hij nog wel even blijft zitten om voldoende aan te sterken. Ik ben nu 35 weken dus nog prematuur kindje nu.

Blessing, nu alweer die optimist in je zichtbaar, je bent een dapper en mooi mens!

6. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    oke spannend kara maar komt goed
    35 weken is te over zien. ik ben zelf 30 jaar geleden met 32 weken geboren.

hou je ons op de hoogte. Succes. XX

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dus jij was zelf een prematuur kindje! Ze stellen me hier ook wel gerust, dus ik probeer me zo min mogelijk zorgen te maken. Het lijkt me gewoon heeeel moeilijk om je kindje niet bij je te kunnen hebben na de geboorte. Maar het komt vast en zeker goed!

8. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hi kara,

Ja het is dubbel, vind nu belangrijker dat onze kleine vriend goed en gezond op deze wereld komt. Met 35 weken is het goed te doen, me nichtje kwam meer dan 4 weken te vroeg en niks aan te merken. Komt helemaal goed en luister goed naar je lichaam xxxx dikke knuffel

9. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Zoo spannend kara! Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!
    Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Een vriendin van mij is ook met 35wkn bevallen 2jr geleden, alles gaat helemaal goed met haar zoontje!

Hebben ze gezegd binnen hoe zn termijn ze hem gaan halen?

Als het wel zo ver is, zet hem op!
    Denk aan je/jullie!

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Jullie zijn lief en geven me goede hoop! Ik ben onwijs geschrokken, schieten dan ineens zoveel angsten door je heen. Nu iets geruster omdat er nog niks op gang is. Ik ga zo gewoon proberen te slapen. En ze gaan me voor de kerst inleiden in elk geval..
    Knuf!

11. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje kara! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Hier nog even een positief verhaal: mijn broertje is ook een maand te vroeg geboren, loopt nu vrolijk rond op de universiteit en geniet op en top van het studentenleven;).
    Meid probeer je een beetje rustig te houden en je bent in goede handen! De naam hebben jullie in ieder geval paraat toch?;) sterkte en houd je ons op de hoogte?
    Liefs!

12. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    He kara, hoop dat je een goede, rustige nacht hebt gehad :)!

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    :) klinkt als een gezellig broertje :)

nacht was onrustig: steeds weer plens water verliezen, rommelde begin vd nacht wat in mijn buik dus ik lag toch soort van te wachten of het zou gaan doorzetten. Maar niet dus, nu is alles weer rustig en ben ik gewoon een beetje brak. Vandaag dus afwachten weer: kans word met het uur kleiner dat hij uit zichzelf gaat komen, wat alleen maar goed is want dan kan hij nog aansterken. En tot die tijd moet ik bedrust houden. Ik houd jullie op de hoogte! En ja, naam is nu wel definitief :)! We hebben alleen echt nog heel veel te doen thuis: geboortekaartje, box, wiegje klaar, kleertjes uitzoeken, wassen, etc. Door alle werkdrukte heb ik dat allemaal uitgesteld. Maar ook dat komt goed weet ik.

Hele fijne dag voor jullie! X

14. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    fijn dat je je nu minder zorgen maakt en iedere dag dat die kleine man blijft zitten is er weer 1 om aan te sterken.

Denk aan je en zal vandaag vaak kijken hoe het met je gaat

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hoe gaat het met iedereen hier?

Geen enkel teken vd bevalling hier, en alle controles goed, dus ik mag vanavond naar huis! Wel onder strikte voorwaarden (mantelzorg, niet voor dochter zorgen, bedrust, binnen blijven), maar veel prettiger dan hier in het zkh nog 2 weken blijven. Ik kijk de hele dag naar een echo van onze zoon die gisteren is gemaakt. Dat geeft heel veel rust en houvast! xx

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Wel fijn dat je naar huis mag, maar vind je het niet doodeng? Zou ik denk ik wel hebben, haha!
    Spannende tijd voor jullie!

Blessing gaat het een beetje met je? Vind het zo kloten voor je he!
    Mlt hoe is het bij jou?

17. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je naar huis mag, maar houd je goed asn alle "voorwaarden!". Laat je maar lekker verwennen thuis. Hopelijk blijft jullie kleine man nog even rustig zitten!

Hier is het wachten op mijn menstruatie, pas volgebde week hoor. Of niet haha, maar daar ga ik niet vanuit.
    Wie is er na kara de volgende uitgerekende?
    En blessing, hoe is het met je meid?

18. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

Kara, super fijn dat het niet doorzet, luister goed naar de dokter op dit moment. En vooral goed naar je lichaam, zodra je iets voelt of wat raars vind direct aan de bel trekken hoor. Hou je aan de regels, net is wel fijn dat je lekker thuis in je eigen bed kan rusten dan twee weken in het ziekenhuis blijven liggen.

Hier gaat het wel, denk ik zelf een beetje boos en teleurgesteld. Bij d eerste terugplaatsing had ik pilletje gekregen die inwendig moest inbrengen ter bevordering van de innesteling. Dit heb ik laatst niet meegekregen en moest jet zo der doen. Mijn eigen arts was op vakantie en had nu een vervanging. Denk dat ze een cruciale fout hebben gemaakt om geen pillen mee te geven😔😡😤... Kan nu achteraf praten maar denk dat ik het echt nodig had...om het te laten slagen.

19. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    wow... ik heb in rap tempo alles bij gelezen en afwachten hoe het met jou zou gaan Kara, wat spannend!
    Mijn nichtje is vorige maand met 33 weken geboren en echt een schatje, ze dronk wat moeilijk in het begin, maar nu gaat alles super goed en is ze al lang lekker thuis.
    Ik hoop voor je dat je de rust kunt vinden, zo spannend allemaal!
    Ik zou elke dag aan je denken en voor jou, je man en dochter heel veel succes en sterkte!

Blessing... ook ik ben er even stil van. Wat ongelooflijk oneerlijk is het. Een dikke knuffel van mij.. en gelukkig is er veel mogelijk tegenwoordig. Hoe is je man eronder? Kunnen jullie het goed samen delen?

Hier alles rustig.. en genoten van ons weekendje weg.
    Succes Kara... laat maar lekker voor je zorgen.

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dank weer voor al jullie positieve berichten en woorden!
    Inmiddels thuis en het is inderdaad best eng! Had ik helemaal niet bij stil gestaan.. Vannacht kreeg ik krampen die ik herkende van begin van vorige bevalling. Maar of dit het nou was of niet? Voorwerk? Aankondiging? Dus gebeld en ik moest toch maar komen. Het zette gelukkig niet door en midden in de nacht weer naar huis. Vandaag blijft het rommelen, maar geen regelmat in de krampen, dus nog geen teken dat de bevalling snel zal beginnen. Maar wat is dit een spannende situatie zo zeg. Vooral omdat ik meteen naar het zkh moet en niet eerst een verloskundige op bezoek krijg die kan bepalen wat ik moet doen! Ik doe mijn best zo min mogelijk te doen, en me goed te laten verzorgen. Mijn man is echt een schat mag ik wederom maar weer eens merken!

Met jullie ook alles goed?
    Blessing, echt.. Wat stom!! Kan me voorstellen dat je gevoelsmatig gewoon een kans bent misgelopen nu :(.

Deel Deze Pagina