Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    #2141 Lon24, 9 dec 2014
    Laatst bewerkt: 9 dec 2014
    Je houd de spanning er wel in kara! Pff wat een spannende situatie zit je!

Blessing wat een dom iets dat ze die tabletten niet hebben gegeven! Snap helemaal je gevoel!

Ik heb vandaag de laatste keer chiropractie gehad. Ze kunnen niets meer betekenen, het helpt gewoon totaal niet voor mn bekkeninstabiliteit! Helaas heeft mijn hypermobiliteit er ook een hoop mee te maken.
    Verder zoals altijd nog moe en dezelfde klachtjes haha!
    We gaan gewoon rustig door ;)!

Hoe is het met de rest?

2. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Kara alles nog rustig?

3. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Kara, hoe gaat het vandaag?

wat vervelend Lon... ik heb een tijdje last gehad van mn bekken en het is erg pijnlijk. Gelukkig heb ik er nu helemaal geen last meer van. Ik begrijp best dat het erg zwaar is als je niet kunt doen wat je wilt. Doe maar lekker rustig aan..

4. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Oh blessing.. ik lees nu pas van het pilletje. wat stom zeg!! Had je het gevoel gelijk al dat het niet klopte? Ik had dat namelijk ook en heb er meteen achteraan gebeld. Grr.. ik zal het aangeven bij het volgende gesprek.

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Lon, wat vervelend dat er niets aan gedaan kan worden... Uitzitten dus. De hypermobiliteit is dan extra vervelend bij een zwangerschap. Word je goed verwend thuis?

Suuzanna, hoe gaat het verder bij jou? Al veel dingen aangeschaft? Al uit de naam? Of was je dat al... Ik vergeet veel :)

Nutts, weten jullie het geslacht nu?

Blessing, hoe voel jij je? Kan je er een beetje uitklimmen weer?

MLT, zit je helemaal bij de IUi al? Wanneer zal die plaats vinden?

Bij mij is het redelijk rustig na weer een onrustige nacht. Vanwege minder leven voelen moest ik toch weer naar het zkh vannacht, en nu besloten hier te blijven. Enerzijds is het niet mijn eiegen omgeving, maar ik voel me hier een stuk veiliger, en ik houd me hier aan de bedrust.. Verlies daardoor minder vruchtwater ook waardoor de baby het misschien wel langer uithoudt daar binnen. Afwachten dus weer wat er verder gaat gebeuren.

6. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verstandige keuze kara om in het ziekenhuis te blijven. Thuis is natuurlijk altijd fijner (helemaal met een dochtertje thuis), maar hopelijk blijft jullie kleine zo nog even lekker zitten en is alle hulp in ieder geval in de buurt!

Lon, wat vervelend van je bekken. Balen dat het niet werkt! Zijn er nog andere behandelingen daarvoor mogelijk?

Blessing, jeetje wat ontzettend stom! Dubbel balen dus!!! Hoeveel ivf pogingen mag je doen?

En suuz, hoe is het verder met jou? Babykamer al helemaal gestyled?;)

En kara, het ligt een beetje aan de dag van mijn aankomende menstruatie wanneer ze iui gaan doen. Het lab is vanaf kerst tot 5 kan gesloten dus dan kan het sowieso niet. Planning technisch gezien zou het dus fijn zijn als ik deze keer wat later ongesteld word. Anders wordt het pas februari...

7. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    jeetje blessing dat is balen van die tabletjes

Lon lastig zeg van je Bi ben er helaas ook mee bekend. sterkte hoor

Ja kara we weten het geslacht maar willen het niet bekend maken

8. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Verstandig kara! Ondanks dat het niet leuk is om in het zkh te liggen, maar wel beter zo! Hopelijk blijft jullie mannetje nog even zitten..

Mlt ben benieuwd! Voel je je anders? Goed gevoel deze maand of niet echt gevoel bij?

Qua therapie heb ik geen idee wat ik nog meer kan doen.. de chiropractor wist het ook niet. Dus zal er denk ik gewoon mee moeten doen. Hopelijk verdwijnt het na de bevalling :)! Zullen zien! Dan kan ik bekken oefeningen gaan doen!

Haha kara verwend wordt ik niet, maar wel wat geholpen in de huishouding. Moet ook toch! Mn vriend helpt me waar nodig. Kan ook niet zo goed alles uit handen geven ;)! Erg he! Beetje perfectionistisch :D

9. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai dames,

Ja inderdaad heel stom en ga dat absoluut aangeven tijdens mijn evaluatie gesprek, maar dat is pas in januari. Maar ik moet door, kan er niks meer aan veranderen. Hier verder rustig lekker druk op werk zo vliegen de dagen wel weer voorbij.

Kara, inderdaad beter dat je in het ziekenhuis blijft. Snap natuurlijk het is niet je eigen stekkie, maar wel de beste keus. Dit geeft je ook veel meer rust anders ga je teveel denken als je hem niet goed voelt enzzzzz en neem je inderdaad meer rust. Thuis ga je toch weer dingen willen doen.

Lon, dan moet je gewoon rustig aan doen en goed naar je lichaam luisteren. Laten we het hopen dat je na je bevalling weer geleidelijk weg gaat. Hahahaha perfectie hebben wij denk ik allemaal hihihi.

Nutsss, leuk en naam ook al bedacht.
    Mlt, inderdaad dan maar hopen dat je cyclus langer duurt nu of dat je gewoon zwanger 2015 mag ingaan hihihihihihihi. Maar wel vervelend dat heb ik ook in mijn ziekenhuis...

Suus, hoe gaat heg met jouw prinsesje😬

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Even snel bericht: hij is vanmiddag geboren :O!! Ging allemaal heel snel, maar bevalling verliep in principe ongecompliceerd. Hij is fantastisch lief en klein. Trots!! Alleen zelfstandig adem halen lukt niet, dus nu overgeplaatst naar academisch zkh. Mama op de verloskunde, zoon op de ic van de neonatologie, papa thuis. Totaal niet wat je wil natuurlijk, maar we moeten het ermee doen voor nu. Hopelijk gaat hij heel snel vooruit en kunnen we met z'n allen naar huis en bijkomen van deze bizarre week!

11. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Meid van harte met de geboorte van jullie zoon! Wat mooi zeg! Fijn dat het zo snel is gegaan. Wel minder dat jullie nu niet bij elkaar zijn! Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie lekker samen naar huis!

Dikke knuffel!

12. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ooh kara van harte gefeliciteerd en jammer dat jullie beide in het ziekenhuis liggen. Hoop dat jullie snel naar huis mogen en dan kunnen gaan genieten

13. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Ooohh wauw wat een fijn bericht! Hij is er!! Gefeliciteerd!
    Hopelijk knap hij snel wat op.. En groeit hij goed door. Hoe voel jij je? Is de bevalling opgewekt? Toch nog een zoontje in 2014. Bijzonder.
    Hoe heet hij?
    Hopelijk kun je genieten... Ookal heb je je zoontje niet heel dichtbij. Dikke zoen!

14. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow kara, van harte gefeliciteerd!!!! Wat is het toch nog snel gegaan! Hopelijk groeit hij snel en kan hij straks zelfstandig ademen.
    Ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar de naam!;)

15. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Kara,

Gefeliciteerd met je kleine man, ahhhhhh zo leuk.
    En super fijn dat je gewoon al in het ziekenhuis was. Met kleine prins komt goed, hij moet nog even oefenen op het ademen..

Xxxxx

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hoe is het kara met jullie mannetje? En ben natuurlijk ook nieuwsgierig naar zijn naam, gewicht enz ;)! Hoe is het met jou?

Hier weer wat beleefd hoor... pff..
    Vanmorgen buikpijn, menstruatie achtig gevoel, even gedoucht en het was weg gelukkig!
    Maar vanaf gisteravond 23uur tot vanmiddag 12uur geen enkele beweging van kindje waargenomen. Uiteindelijk toch maar verloskundige gebeld, daar geweest hartslagje gehoord allemaal goed! Ze voelde wel dat ik steeds harde buiken had, dus toch overlegd met gyn en heb zn 1.5uur aan ctg gelegen. Gelukkig was alles goed! Maar als de harde buiken met regelmaat komen en voel het kindje weer minder dan moest ik gelijk bellen..
    Nu dus even bijkomen van alles! Wat een dag zo hahah!

Hoe is het met de rest?

17. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje lon! 1 schokkend verhaal per weekend is wel genoeg hoor;). Maar meid, wat lijkt me dat eng om de baby zolang niet te voelen. Gelukkig is alles goed! Hebben harde buiken met stress te maken?

Kara, hoe is het met jou?

En blessing? Wanneer mag/moet je weer naar het zh?

En suuz en nutts, hoe is het met jullie?

@hier, wachten op mijn menstruatie, ik denk woensdag. Voel helemaal niets, dus op naar de iui;)

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hi meiden, even een kort teken van leven. We worden behoorlijk geleefd hier. Ik ben nu thuis, zonder zoon, wat me erg zwaar valt. Geen kraamtijd, geen kraamzorg. Geen tijd om te kunnen herstellen vd bevalling. Want we moeten een paar keer per dag op en neer reizen naar het zkh. We houden het natuurlijk vol, want de liefde en dankbaarheid voor onze zoon is gigantisch! Hij doet het op zich goed: hij is stabiel. Maar aansterken lukt nog niet echt. Hij zal nog wel een tijdje in het zkh moeten blijven liggen. Het zal voorlopig wel hectisch en intensief blijven, dus dag voor dag.. Naam en andere details (foto!) wil ik liever niet openbaar.. Hebben jullie allemaal app? Als jullie telefoonnummers via pb naar me sturen kunnen we een groepsapp maken?

Lon, blij dat alles goed gaat daarbinnen. Wel schrikken!

Liefs voor allemaal x

19. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Kara ik heb je een pb gestuurd!

Lon, alles goed met jou en de baby?

20. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hoi!

Kara heb je ook een pb gestuurd!
    Maar meid snap heel goed dat je je zo voelt! Lijkt me echt vreselijk steeds heen en weer te moeten. En jij kunt zo idd niet herstellen.. pas goed op jezelf! Heeft je man wat extra vrij? En hopelijk knapt jullie mannetje ook snel op!

Mlt, het gaat goed met de baby. Voel het gelukkig vandaag wel trappen. Mn buik is nog wel erg onrustig, en geregeld harde buiken. Maar goed als er maar geen regelmaat in komt dan is het goed.. Moet het toch zeker nog min 10wkn volhouden ;)!

Hoe is het met jou? En de rest van de meiden?

Deel Deze Pagina