Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Op welke cyclusdag zat je gisteren?
    12 mm is denk ik bij jou ook een begin van iets. Ik had op dag 10 een eitje van 12 mm en op dag 14 was die gegroeid naar 19 mm

Blijkt elke keer spannend he? Ik duim voor je :)

2. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

@ kara, inderdaad vervelend dat de meeste ziekenhuizen alleen maar werken van ma-vrij en bij mij is het dan ook nog zo dat de laatste afspraaktijd om 12:05 is. Je kan nooit later op de middag en dan ben je altijd wel verplicht een dagje vrij te nemen of een halve dag te
    werken.

Verder denk ik wel dat het met de groei van de eitjes wel goed gaat komen. Ik heb meestal op dag 10 of 11 al eitjes vanaf 16 mm. Nou hopen op woensdag dan maar.

@sweetnesz , ik zat gister op cyclus dag 9 dus nog best wel vroeg. Inderdaad elke keer spannend wat je op de echo gaat zien en hoeveel het zijn.

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    @sweetnesz, ik zie de foto! die is inderdaad positief :D
    je ei zal dan vandaag/morgen wel springen, spannend!
    en dan is de 10e bloed prikken ook prima. zie ook deze grafiek, vind ik altijd handig voor beloop progesteron: File:progesterone during menstrual cycle.png - Wikipedia, the free encyclopedia

Blessing, dat is wel ingewikkeld als je maar tot 12.05 kan afspreken... in principe hanteert mijn zkh ook ma-vr, maar bedacht me dat ik de laatste keer ook op zondag terecht kon omdat die arts toen toevallig dienst had. sommigen zijn wel flexibel dus.
    hoop dat je woensdag in elk geval goede groei ziet! maar het zal vast, want je reageert tot nu toe in elk geval goed op clomid.
    hadden jullie nou al verdere onderzoeken gehad eigenlijk? semenanalyse?

4. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Dat is wel fijn als de artsen flexibel zijn. Ik heb wel een hsg gehad maar verder niks... Wat is trouwens een semenanalyse?

5. nancce

nancce Lid

15 jul 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    Goedemiddag dames, hopelijk.met iedereen goed;)
    @kara hoe is het met jou hoe voel je je?
    @blessing spannend voor je succes!
    Een semen analyse is volgens mij dat ze het zaad van je man of vriend gaan onderzoeken maar ook hoe reactie op zijn zaad is als dat in contact komt met jou afscheiding (zuurgraad) kijlen of dat matched.

Ik zit op het.moment op dag 27 van mijn cyclus en heb nog geen tekenen van ongi. Heb veel.last van afscheiding, beetje zeurende borsten, lage rugpijn, steken in liezen. Ik kan morgen testen maar wacht echt nog wat langer ivm vorige maand. Ik wwet niet wat ik moet denken vind het wel heeeeeeel erg spannend.:$
    wat vinden jullie dames:D

xx

6. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hoi meiden!
    Wat is het hier rustig :). Hoe is het met iedereen?

7. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

@nance, dank je voor de uitleg, wij moeten dat inderdaad nog doen. Dat vroeg ik toevallig aan de dokter afgelopen woensdag en toen zei ze dat gebeurt in de volgende stadium als ik in deze 6 maanden clomid niet zwanger wordt. spannend duim draaien hier voor jouw. Hopelijk is het bij jouw ook raak zou echt super zijn.

@kara, hoe voel jij je.

@hier, gaat het wel goed geen opvliegers meer gelukkig woensdag weer terug voor een fm.

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hi meiden!
    Zeker rustig hier, laat daar maar snel verandering in komen ;)

Nance, wat spannend bij jou!! Heb je al bedacht wanneer je wil gaan testen? Klinkt iig erg hoopvol!

Sweetnes, gezellig daar ;)?

MLT, nog post gehad op tijd?

Blessing, eerst gewoon hopen dat verder oneerzoek niet nodig zal zijn. Zal duimen woensdag voor een goede echo!

Lon, al ongesteld...? Nieuwe ronde in?

Hier gaat het nog steeds goed, maar niet geheel onbezorgd. Ik verlies soms wat bloed, en test was vanmorgen stuk lichter. Hoeft allemaal niets te betekenen weet ik, maar omdat het allemaal al niet volgens het boekje loopt maak ik me natuurlijk wel wat zorgen. Maar ik houd vertrouwen! De echo is al over 1,5 week en dan weet ik meer. Eigenlijk vind ik het nog heeeeel lang duren maar ik doe net alsof ik de tijd heel snel vind gaan, hoop dat dat helpt :p

9. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16

Spannend hoor kara! Hopen dat de 1.5 week snel voorbij gaat :)!
    Ik ben nog niet ongesteld helaas. Zondag ochtend laatste tablet gehad. Vorige ronde was ik al ongesteld rond deze tijd... weten jullie wat gemiddeld is?
    Heb wel verschrikkelijke hoofdpijn en nog steeds opvliegers. Zo raar. Dit heb ik ook nog nooit zolang gehad.

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Wat vervelend Lon! Had gehoopt dat de bloeding snel zou doorzetten! Bij mij wisselde het iedere keer wanneer ik ongesteld werd.. Geen pijl op te trekken dus helaas :(
    Mijn gyn had wel gezegd trouwens dat als ik niet ongesteld zou worden ik wel gewoon na drie dagen mocht starten met clomid. Dat zou dan woensdag zijn voor jou. Is jou dat ook gezegd?

En nog toevoeging: geen typische kwaaltjes hier! Alleen vaak wc-bezoek :)

11. nancce

nancce Lid

15 jul 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    @kara nou vorige maand heb ik ook cyclus dag 28 getest, dat zei de ene gyn tegen me, alleen andere gyn had liever dag 35 van cyclus. Ik wacht denk ik nog ff paar dagen:( Heb ook ern beetje testvrees:$
    Ik heb nogvsteeds last vsn me luezen en maagzuur en dergelijke kwaaltjes naar goed ff afwachten maar..... vind zo spannend en ook zo onwerkelijk weer als het weer raak zou zijn. Wat zouden jullie doen qua testen?
    Hou jullie op de hoogte;)

12. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hmm nee dat is bij mij niet gezegd. Zo gauw ik ongesteld wordt moet ik voor uitgangsecho komen, om dan daarna met clomid te beginnen.

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    nance, wat ik zou doen met testen weet je al, want ik was 10dpo al aan het testen :p ik had alllllang een test gedaan dus! maar ben ook het type dat vooral wil weten of het wel of niet is, en ik vrees niet zozeer voor een witte test. maar succes met nog even afwachten dan!

Lon, al iets veranderd vandaag?

14. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Nee helaas nog steeds niks.. heb wat wat meer buikpijn, maar mn darmen zijn ook flink op de hobbel.
    Hoe is het met jou?

15. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

Spannend hoor kara 1,5 is zooooo voor bij komt goed.

Morgen krijg ik weer een fm hopen dat de eitjes zijn doorgegroeid.

Ik ga donderdag voor 2 weken op vakantie, ik wens jullie allemaal alvast heel veel succes de komende twee weken. En weet dames keep the faith one.

Xxxx tot over 2 weekjes...

Morgen laat ik nog wel weten hoe mijn fm is gegaan.

16. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik ben weer terug van vakantie, bij veel is het spannend nu lees ik!
    Ik zit nu op dag 14, vorige keer een Cyclus van 33 dagen en daarvoor van 30 dagen. Dus ik ga morgen denk ik beginnen met de ovulatietesten. Of zou dit te vroeg zijn?

17. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kara, ik heb je een pb'tje gestuurd ;).

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Blessing, alvast een heeeeele fijne vakantie! De ontspannen sfeer is misschien wel even prettig. Maar vandaag nog benieuwd naar je fm.

MLT, aha, daar was je dus ;)
    ga zo je pb lezen, maar zeker beginnen met de ovulatietesten! krijg je vast beeld van hoe die er nu uitziet. en met een cyclus van mogelijk 30 dagen, kan je eerdaags je ei al hebben, dus start inderdaad vandaag :). ben benieuwd!

19. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hoe is het gegaan blessing?
    Hele fijne vakantie! Geniet er van :)!

20. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

Het is goed gegaan mijn was gelukkig nog niet gesprongen. Ik had rechts 2 eiblaasjes van 21mm en links had ik alleen maar kleintjes. Vooral huiswerk doen hier.

To you allll keep the faith in it.... Wij komen allemaal eens aan de beurt.

Xxxx

Deel Deze Pagina