Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16

Oke dat is mooi! Flink klussen dus in je vakantie ;)!
    Fijne vakantie! :)

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Mooi! Goednieuws en fijne vakantie inderdaad. Hoop dat jullie in een fijn hotelbed slapen ;)
    Hoewel, een tentje is ook wel romantisch :p

Lon, al ongesteld?

3. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wordt dan een leuke vakantie blessing;). Veel plezier!

Ik ben nu bezig met de ovulatie testen, vandaag is het dag 16. Gister was de test nog negatief. Zodra hij positief is, is je eisprong binnen 24-48 uur. Maar wanneer kun je dan het beste aan de slag? En doen jullie het dan 2/3 dagen achter elkaar? Ik las dat dat niet zo goed is voor de kwaliteit van het mannelijk product ;)...

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    morning!
    hangt helemaal van het mannelijk product af.. bij verminderd zaad is het beste om het om de dag, of zelfs om de 2 dagen te doen. maar als je prima zaad hebt, mag het ook elke dag! wij hebben het altijd ongeveer om de dag gedaan, maar soms rond de eisprong ook elke dag. maar nou scheelt het dat ik al wist dat het zaad hier goed was gekeurd.
    als je maar op de dag van je positieve test het gezellig hebt, en/of de dag erna, dat zit je zeker goed!
    benieuwd wanneer je verschil gaat zien. mocht je verschil zien kan het ook nog handig zijn 2 testen op een dag te doen. dan haal je je piek er soms makkelijker uit.

nog maar 7 nachtjes :D!

5. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Nee helaas nog steeds niet! Mn lichaam houd me mooi voor de gek steeds.

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    zeg dat inderdaad! dat potje geduld is nu wel op denk ik... anders evt gyn even bellen om te vragen of je niet alsnog gewoon moet starten? dat was bij mij dus wel het geval.. maar vooral doen wat je zelf wil/denkt! succes in elk geval

7. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lon vervelend dat je nog steeds niet ongi bent...!
    Kara, verlies je nog steeds bloed?
    En Nance, hoe is het bij jou?

Ik heb net een heel licht streepje op mijn ovulatie test. Het mannelijk product van mijn man was ook goed, dus vanaf nu iedere dag doen? Ik neem aan dat ik dan morgen een dik streepje heb toch..?

8. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Bedankt voor je tip. Heb toch even gebeld net. Als ik maandag nog niet ongesteld ben moet ik weer bellen.
    Ik zit steeds te denken, kan het zijn dat je toch zwanger bent ondanks het slikken van duphaston? Ben namelijk al op cyclus dag 20 begonnen, omdat de fertiliteitsarts zei dat de eitjes niet groter zouden worden. Lijkt me heel onwaarschijnlijk eigenlijk hoor :p! Haha

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Het zou zomaar het topic van bizarre zwangerschapsverhalen kunnen worden ;) duphaston hindert een zwangerschap niet, dus wie weet... Al getest? Stel je voor zeg haha

MLT, veel plezier :) ja, je kan het dan elke dag gezellig maken. Als je het morgen maar doet ;) als je streep morgen donker is, heb je je eisprong ws overmorgen!

Ik verlies nog steeds wat bloed. Niet veel hor, dus daar maak ik me niet heel erg zorgen over. Maar sinds vanmiddag heb ik ook kramp, soort menstruatiepijn, daar maak ik me wel zorgen over. Maar goed, kan nog steeds niets anders dan afwachten, dus dat doen we maar weer dan.

10. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16

Hahaha! Dat zal wat zijn. Ik ga er iig niet vanuit! Heb nog niet getest. Als ik reken vanaf mn vorige menstruatie zit ik op dag 30. Nog best vroeg. Ben ook heel snel al begonnen met duphaston.
    Ik heb trouwens wel net gisteren paar testjes gekocht (kv 2voor 5). Is dat wat?

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Daar heb ik op 12dpo positief mee getest als enige... en achteraf had die het dus bij het juiste eind :)
    jullie moeten me toch eens vertellen hoe jullie die testdrang bedwingen, ik had namelijk alllllllang getest als het idee alleen al in me op zou komen! ;)

nance, hoe is het bij jou? nog steeds geen ongesteldheid?

12. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja wie weet Kara! Ik heb geen ervaring met de testen van kruidvat. Ben wel benieuwd hoor Lon!

13. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hahah! Ik wacht nog ff met testen. Ben bang om weer een negatieve test in mn handen te hebben (heb er al zoveel gedaan, toen ik nog niet wist dat ik pcos had). En moet morgen en weekend werken, dus niet veel tijd om sochtends te testen ;). Hihi. En heb er weinig vertrouwen in om smiddags te testen of maakt dat niet zoveel uit?

14. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    En lon? Al nieuws? En kara, hopelijk zijn je krampen verdwenen...?!

Net een vette dikke streep bij de ovulatietest, dus dit weekend aan de slag. Echt super handig kara, ik had het veel eerder moeten doen!

15. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hahaha nee nog steeds niet ongesteld. .... wel al de hele week flinke hoofdpijn. Erg vervelend. Heb vannacht ook nog een droom gehad.. had een test gedaan en die was dus positief in mn droom. Hoe dom kun je er mee bezig zijn :p!

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden!
    Lon, !!! haha je maakt het wel spannend zo. want het is wel vreemd dat je nog steeds niet ongesteld bent dan toch... derde keer duphaston-kuur en beide keren was je ongeveer op zelfde moment ongesteld geworden?
    wanneer durf je te gaan testen? ;)

MLT, fijn dat het werkt! handig he :D. veel plezier!

krampen vandaag weer flink aanwezig. kan niets anders dan afwachten... nog 6 nachtjes!

17. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16

Hahah! Spannend he ;)! Vind ik zelf ook hoor. Maar geloof er gewoon niet in. Mn eitjes waren zo klein bij de laatste controle. Maar goed. Denk dat ik wacht tot zondag of maandag ;)! Als ik maandag niet ongesteld ben ga ik gelijk bellen.
    Voor jou ook spannend, je kunt nu aftellen, het is zo 13 maart! ;). Wel rot van die krampen he, maak je je zorgen?

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Je mag er ook eigenlijk niet in geloven, je eitjes stonden niet op springen natuurlijk.. maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;). dus ja, hopelijk heb je snel duidelijkheid! het zou toch wat zijn zeg!!

zorgen... tja, beetje wel. maar door mislramen in verleden en bizarre start besef ik me dat ik gewoon vooral erg bang ben dat het weer wordt afgepakt. zoiets. en angst kan me soms even volledig overnemen, maar over het algemeen gaat het redelijk ok :)

19. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Hallo meiden,
    Mag ik gezellig meekletsen in jullie groep.

Ik mag zondag starten met de clomid voor de eerste keer en mijn afspraak voor het ziekenhuis staat gepland op 18 maart voor een echo

20. nancce

nancce Lid

15 jul 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    Hoi meiden even een update hier. Nou zit inmiddels op cd 34 en niet ongesteld enniet zwanger helaas. Maar goed nu afgesproken met gyn dat ik een week primolit moet slikken om ongesteld te worden en starten met clomid 100 wie weet het ik wel reactie hierop. Het is een teleurstelling maar ben aan andere kant ook blij dat ik verhoging krijg. Wie heeft er ervaring met primolut? Hoe is het met de rrst?

Deel Deze Pagina