Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi naadje, welkom! Gaan jullie voor je eerste kindje en waarom starten jullie met clomid?
    En Nance, balen dat je aan de primolut moet. Maar zoals jezelf al zegt, hopelijk slaat een hogere dosis wel goed aan en krijg je dan een mooie eisprong!

2. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    @mlt
    Dank je wel!
    Wij gaan voor een broertje of zusje voor ons zoontje
    De reden dat ik aan de clomid begin is omdat ik geen cyclus heb maar elke dag bloedverlies pas geleden dygesteron gebruikt en dat heeft een week geholpen vandaar dat ik nu duphaston heb gebruikt en Gelukkig ongesteld ben geworden en met de clomid willen ze ook kijken of ik een eisprong krijg

3. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Hallo meiden,

Hoe gaat t met iedereen?

Heb even een paar dagen forum rust genomen blijf altijd zo lang plakken hier dus vandaar :D

@kara hoe gaat t met jou?

Ik zit nu op t wachtbankje. Wij hebben t vorig weekend gezellig gemaakt maar nu nergens last van qua kwaaltjes dus ik denk dat het deze ronde niet gelukt is. Ik moet morgen wel bloed prikken kijken of er daadwerkelijk een eisprong is geweest. Ik verwacht van wel omdat ze vorige week vrijdag een eitje zagen van 19 mm en ik zaterdagochtend een positieve ovu test had. ;)

4. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hoi meiden.
    Heb vanmorgen een testje gedaan, en zoals ik al had verwacht helaas geen streepje te bekenen (op controle streepje na ;)). Best balen! En vind zo vreemd dat er geen menstruatie komt van de duphaston... Morgenvroeg bel ik de gyn, kijken wat ze zeggen.

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hi meiden,
    wilde even berichten dat mijn 'wonderzwangerschap' toch niet zo wonderlijk is gebleken :(
    lig nu in het zkh, ben gisteren met spoed geopereerd en eileider en vruchtje zijn verwijderd. ik had veel pijn, ben via hap bij seh gekomen en op de echo was niets te zien in mijn baarmoeder. het was een buitenbaarmoederlijkezwangerschap :(
    geen idee wat nog volgt. ik heb iig duidelijkheid...voel me lichamelijk redelijk, psychisch een wrakje. leeg, letterlijk en figuurlijk.maar kan ook gewoon grapjes maken e.d. dus weet dat ook dit weer goed komt. maar vind het zo erg dat ik mijn minibaby kwijt ben (weer) en nu ook kog maar 1 eileiderover. helpt nirt echt met relaxt, gerust gevoel.

lon, wat balen (toch). hoop dat ze je toch snel gaan zien morgen. lijkt me wel!

sweetnesz, fijn de wachtbank :). ben benieuwd naar je progesteron waarde maar zal wel goed zitten idd!

mlt, fijn weekend? ;)

naadje, welkom in dit bijzondere clubje met ieder zijn eigen verhaal. gezellig als je meekletst!

nance, weet niet meer wat ik wilde zeggen... duim voor je

6. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Jeetje Kara! Wat schrikken zeg! Heel veel sterkte. Hoop dat het nu 'goed' met je gaat ondanks het verlies van je kleintje! Je bent altijd zo positief enz tegen anderen, wat kloten om het ff zo te zeggen! Veel sterkte!

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dankjewel!! ik heb in tijden niet meer zo gevloekt en lelijke woorden gebruikt als vannacht.. ;)
    je weet dat dit kan, maar zo bizar om mee te moeten maken dit. knudde aan alle kanten. plus, nog geen idee hoe nu weer verder. psychisch houd ik mij met vier handen vast aan mijn dochter, als zij er niet was geweest was ik mijn optimisme wel kwijtgeraakt denk ik. gelukkig komt ze zo met mijn man samen :)

8. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Jeetje wat sneu Kara. Je bent altijd zo positief en nu dit? Onbegrijpelijk hoe snel geluk kan omslaan. Hoeveel weken was je 'zwanger'? Misschien heb ik er over heen gelezen maar had je al lang last van pijn/krampen? Kan me herinneren dat je wel bloedverlies had. Ik wens je heel veel sterkte!!! Dikke kus voor jou

9. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Kara, wat vreselijk!!!!! Ik gunde jullie het zo. Wat een afschuwelijke nacht moet dit geweest zijn. En wat knap dat je dit met ons kan delen op het forum.
    Ik wens jou en je man heel veel sterkte en ik ben benieuwd naaf het vervolg... Probeer nu wat rust te pakken en neem de tijd om dit te verwerken.
    Heel veel sterkte!

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dank voor jullie lieve woorden, dat doet heel goed op deze dag x!
    het is inderdaad onbegrijpelijk dat het zo snel kan omslaan. krampen had ik al paar dagen, maar verdween 's nachts weer (doordat ik dan stil lag denk ik, en het bloeden tot stilstand kwam?). ik was nu ruim 6 weken zwanger. eerste termijnecho moest nog komen.
    ik moet eerst herstellen van de operatie, en ondertussen zal ik wel wat info gaan zoeken over hoe nu verder. maar daar staat mijn hoofd op dit moment nog niet naar. komt wel weer.

en nance, las je bericht nu pas goed terug. aan de primolut dus. succes! is ongeveer zelfde als provera (zelfe werking), daar heb ik ervaring mee. werkte altijd goed om bloeding op te wekken. hoop dat clomid 100 goed aan zal slaan. maar voordat je met clomid begint, misschien voor de zekerheid nog een testje wagen (dit ga ik voortaan bij iedereen roepen vrees ik ;)).

11. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    @kara
    Wat erg zeg ongeacht hoever je ook was, ik hoop dat je snel lichamlijk beter bent en dat je het rustig een plekje kan geven. veel sterkte! Vanaf hier een knuf!

12. nancce

nancce Lid

15 jul 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    @kara ow wat erg voor jullie heel veel sterkte en geluk. Hoop dat er voor jou mooiw tijden aankomen. Maar nu ff goed uitrusten!
    Oke jah heb er al een hoop testen tegenaan gegooid zit nu op 2de dag primolut 3 tablettrn per dag voor 1 week lang. Ben erg benieuwd of dit gaat aan slaan we hebben weer goeie moed. En wat ik nu ook doe om rust te krijgen is een lekker wierookje aansteken werkt goed;) sterkte meid! Xxxx

13. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hai allemaal ik heb een brandende vraag.
    mijn cyclus is redelijk lang en onregelmatig, wel n eisprong maar is die komt altijd heel laat en iets te zwak om bevrucht te worden dus ik krijg daar clomid voor.

clomid was mij al eerder een succes verhaal. Ik heb nl al een kindje van bijna 2 jaar (na 2 rondes clomid).
    Maar nu het volgende. ik ben heeeeel erg eigenwijs geweest. was echt niet slim van me. maar ja.

Ik moest nu clomid slikken dag 3 tm 7
    ik kreeg mijn clomid kuur van de apotheek pas op dag6. te laat dus. heel irritant. dus ik besloot 1 pilletje te nemen op dag6 en 1 op dag 7 en toen gestopt. ik dacht wie weet kan ik deze cyclus al kans hebben op n zwangerschap. Mijn cycli duren echt wel 45 dagen ofzo en ik wilde niet weer zo lang wachten. ik weet het, niet zo slim of zelf te gaan dokter.
    Maar nu: ik kreeg nu op dag 8 na mijn ovulatie een bruine bloeding. echt een week te vroeg. heel vreemd.. en dag 9 nam het af en vandaag dag 10 nog een paar druppels. Alleen maar bruin, geen rood. Moet ik dit nou als menstruatie zien of innesteling ? Mijn temperatuur was vanochtend wel hoog 37.3. Verder geen zw. symptomen. Tja, als het menstruatie is dan moet ik nu eigenlijk met de clomid kuur gaan beginnen. maar als het innesteling is dan is het beter om dat niet te doen.ik twijfel heel erg wat ik nou zal doen? als ik afwacht , is deze komende cyclus weer weggegooid.. Net wel t ziekenhuis gebeld, maar ik kreeg alleen maar een standje van haar en het verzoek om af te wachten... maar ik had het idee dat ze dat alleenmaar zei om van me af te zijn.. Heeft iemand tips of ervaring met een bruine bloeding na clomid gebruik? (sorry voor het lange verhaal)

14. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    en oja, ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan, ik zit 10 dagen na ovulatie (4 voor NOD) dus is wel n beetje vroeg. misschien zonde vh geld..?

15. soraya24

soraya24 Actief lid

22 jan 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vorige maand ook me eisprong gemist zo vervelend
    en gebruik nu zelf gonal-f slaat gelukkig goed aan vanmorgen echo gehad zateb 4 follikes .. nu krijg ik een afspraak om er twee weg te laten prikken , vind het echt zo spannend en toch ook wel eng!.
    su6 met alles ! kus

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hoi meiden. Vanmorgen gebeld met gyn. Moet toch wachten tot donderdag. Als ik dan nog niet ongesteld ben weer bellen en dan gaan ze kijken of alles er rustig uit ziet. Waarschijnlijk kan ik daarna beginnen met clomid. Ze willen liever eerst een bloeding. Bah ben het wachten wel een beetje zat eigenlijk!

17. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hoe is het met jou kara?

18. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je gebeld hebt lon! En wel fijn dat je in ieder geval in het vooruitzicht hebt dat je mag beginnen met de clomid. En wie weet wordt je voor donderdag toch nog gewoon ongesteld.
    En ik ben ook benieuwd naar jou kara... Hoop dat het een beetje gaat met je!

19. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden,
    Lon, goed dat je gebeld hebt, maar weer nog meer afwachten dus.. hoop dat je nu echt snel kan beginnen..!
    MLT, hoe is het bij jou op de wachtbank?
    Nance, hoop dat primolut aanslaat bij je

verder even geen energie om nieuwe verhalen te lezen, sorry.

het gaat hier.. meer kan ik er geloof ik niet van maken. ups en downs. lichamelijk gaat het redelijk. buik is erg pijnlijk, maar dat is wel te verdragen. vergeleken met de pijn die ik zaterdag had is dit peanuts, dus dat lukt wel. maar de psychische impact is groot. ben erg geschrokken van wat er is gebeurd. hoe snel dat ging. hoe pijn dat deed. en nu is het kwestie van weer moed bij elkaar rapen om weer verder te gaan. ik had gewoon nooit bedacht dat een kinderwens in uitvoering brengen met zoveel pech, pijn, operaties, verliezen gepaard gaat. dus dat is een harde realiteit. het kost me ook moeite om niet heel erg boos te zijn op mijn lichaam. weet dat het geen zin heeft, maar voel me zo falen aan alle kanten.
    maar de hoopvolle gedachten ben ik niet kwijt hor. mijn dochter is echt mijn grote wonder, en dat is mijn grote houvast op dit moment ook. het kan, mijn lichaam kan het, dus dat geeft heel veel goede hoop voor de toekomst!
    halverwege april hebben we nacontrole bij de gyn. dus tot die tijd even een pauze. en dat is ook prima nu.

dus...
    als jullie nou allemaal gewoon even zwanger raken deze ronde, dan heb ik weer meer goede reden om er ook weer voor te durven gaan! :p

20. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen ons best om allemaal zwanger te raken deze ronde kara, en dan ben jij gewoon weer de volgende ;).
    Wat een heftig verhaal is het! Maar knap dat je toch nog zo positief bent, en fijn dat je dochter zo'n steun voor je is.
    Lig je nog in het zkh of niet meer?
    Een digi knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina