Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16

Zit idd vandaag op dag 10, maar mijn andere cyclussen zijn vreemd verlopen, dus vandaar dat de gyn me eigenlijk zaterdag weer wil zien. Ruilen wordt al echt lastig.

Welke dag zit jij? En hoe verloopt het allemaal? Sorry heb het niet goed gevolgd, beetje druk met werk.

2. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    vandaag zit ik op dag 14 volgens mijn banner vandaag mijn eisprong en app staat weer op morgen , en dan nu die positieve ovu test.

dinsdag zat ik op dag 12 toen had ik 3 grote eitjes die op klappen stonden dus even afwachten

3. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    maar wat balen waar je nu wijs aan doet, ik zou dan denk ik toch heen en weer rijden om te zien wat er gebeurd

4. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16

Oke spannend dus! Wanneer moet je weer voor controle?

Ik denk dat ik het er maar op gok. We gaan gewoon flink ons best doen ;). En dan zien we maandag wel weer (dan dag 14) dus kan op zich ook nog wel. Misschien staan ze dan wel op springen. Best een gok eigenlijk.

5. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Probeer anders ook ovulatie testen ik ben er nu gelijk rustiger door omdat ik dan weet waar ik aan toe ben wij hadden nu 3 dagen achter elkaar geklust en gisteren niet terwijl het beter was als we het nu doen

Ik had bij dag 10 en 11 al follikels van 18, 21 en nog iets dus best groot voor die tijd al
    Weet niet meer precies dr afmetingen
    Woensdag moet il bloed prikken maar misschien is dat eigenlijk te vroeg
    Ach ik zie het wel
    Dit is trouwens mijn ovu test

Bijgevoegde bestanden:

6. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Zo die is wel duidelijk. Hahah.. Maar wat groot je follikels op dag 10. Wat zij de gyn daar van dan?
    En ovu testen ben ik niet zo van. Ik heb een paar keer gelezen dat die vaak al positief zijn bij clomid gebruikers dus twijfel om ze dan te gaan gebruiken.

7. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    naadje ik had ook op dag 10 fm en ik had er 3 waarvan 1tjre 20 en de andere 18 en 16 volgens mij de gyn zei dat het de zelfde dag of dag daarna zou springen maar de mijne sprong op dag 13 volgens temp. dus denk dat de jouwne ook vandaag of morgen zal springen. Ik hb maar 1 echo gehad en bloed prikken mocht niet wel raar masr ja nog par daagjes en dan zie ik wel .Heb wel lage rugpijn zeurende pijn onderbuik en puist.op me gezicht dus verwacht zondag of maandaf gewoon me menstruatie :(.

8. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

Hoe is het met jullie ? Ik heb snel door zitten bladeren en alles globaal gelezen. @kara wat erg, het was een mooie verassing en daarna direct een schrok it's gone be ok xxxx...

Hoe is het met de rest?

Ik ben vannacht teruggevlogen van mijn vakantie bestemming en helaas vlogen de rode duiveltjes weer mee pffffffff

XXX

9. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Spannend naadje en hl88

Lon ik zou de gok wagen best vroeg als ze al voor de 14e dag springen aan de grootte te zien gebeurd dat echt nog niet voor maandag. Ik had er bij dag 10, 1 van 10 en 1 van 12 en die van 12mm was op dag 15 tijdens fm 19 mm. Meestal groeit een eitje 1 mm per dag kan 2 zijn. Goede eisprong kan pas vanaf 15 mm maar je hoort ook weleens pas bij 17 mm plaatsvinden.

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat een geklets hier!

even bijkletsen voor zover ik het onthouden heb :)

Lon, wat goed, er is actie in elk geval! hoewel dat niet de eerste keer is, maar voor dag 10 ziet het er veelbelovend uit allemaal. wat betreft zaterdag. tja.... je moet het natuurlijk helemaal zelf invullen. als je je er ok bij voelt om gewoon het gezellig te maken en maandag af te wachten, doen. ik zelf zou geen dingen willen missen, of achteraf spijt krijgen dat je zaterdag niet bent gegaan. dus dan zou ik me in wat bochten wringen ervoor. hoe vervelend soms ook op je werk.. maar goed, het moet ook wel mogelijk zijn. vervelend ook dat je zo gebonden bent aan die ziekenhuistijden! maar wat betreft je eitjes zou je verwachten dat ze er maandag nog wel zitten. blij mee voor vandaag?

Blessing, wat fijn dat vakantie fijn was!, maar die rode duivels had je achter mogen laten daar :(. en veel gebeurd hier inderdaad, we gaan allemaal weer voor die positieve test.

Naadje, die test knalt! wat al werd gezegd: de dokters gaan altijd uit dat een eitje springt rond de 20-22mm, maar het komt hier zo vaak voor dat deze onder invloed van clomid pas later springen. mijn eitjes waren altijd minstens 26mm eer ze sprongen. dus het kan heel goed dat je pas morgen je eisprong hebt! apps/schema's weten echt niet hoe een afwijkende cyclus met clomid werkt, dus daar zou ik niet teveel op vertrouwen.
    temperaturen/ovulatietesten kunnen ook onder invloed van clomid niet betrouwbaar zijn, maar hier hebben ze meestal hun werk goed gedaan en kon ik daar het beste op vertrouwen. dus vandaag positieve ovulatietest = morgen je eisprong, en dan kan je het beste 5-7 daarna bloed laten prikken voor progesteron. woensdag, beetje laat op de dag is dus prima. donderdag/vrijdag is dan ideaal. en vanavond weer gezellig maken!

MLT, hoe is het bij jou?

Sweetnesz, ben je weer in een nieuwe ronde begonnen?

Hll, kan allemaal op een ongesteldheid wijzen... maar ja, ook op dat andere. ik hoop het natuurlijk enorm voor je. nog even afwachten.

x

11. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het kan kara maar ben bang voor een grote teleurstelling. en kan echt niet wachten tot zondag dan ga ik testje wagen. Het is zo erg ik durf niet naar wc te gaan ben bang om bloed te zien bij afvegen :(

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat een spannende dagen zijn dit toch altijd he. eigenlijk wil je gewoon weten of het wel of niet raak is, maar de angst voor een witte test... heb je meestal getest of afgewacht?
    hopelijk heb je genoeg afleiding om de tijd een beetje door te komen!

13. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eerstr maanden heb ik wel vaak getest maar daarna niet meer ik wist gewoon paar dagen van te voren dat ik het zou worden. maar nu ik met clomid ben begonnen is het weer terug de spanning.

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ja kan me voorstellen hor.. het is hopelijk terecht toch meer kansen nu! maar het kan ook door de clomid allemaal weer anders aanvoelen. symptomen zijn anders, zelfs je lf kan anders (meestal langer) zijn. dus het is lastig om ergens op te kunnen vertrouwen of vanuit te kunnen gaan. enige wat je kan is de tijd afwachten en gewoon hopen en duimen draaien! nou, er draaien meer duimen voor je! en ondertussen de tijd zo goed mogelijk doorkomen..

15. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    @Kara: Klopt wat je zegt. Maar probeer me elke keer in allerlei bochten te wringen. Ik ga het er op gokken. We maken het gewoon gezellig. En idd met clomid heb je meestal niet op dag 14 een eisprong. In mijn geval vast en zeker helemaal niet haha! Ben wel erg benieuwd of het deze ronde gaat lukken. Alles hangt hier vanaf mbt de vervolg stappen.
    Hoe is het met jou?

16. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een drukte hier;)!

@lon, fijn dat ze gegroeid zijn! En alles jullie gewoon een
    Gezellig weekend hebben samen, kan
    Het toch niet mis gaan eigenlijk... Ga je maandag dan wel voor een echo?

@ blessing, oh nee he! Weer die duivels!!!! Balen hoor! Heb je wel een goede vakantie gehad?

@hll, lastig he die klachten. Ik heb eigenlijk nergens last van, gister en eergisteren wel pijnlijke borsten, maar dan is nu weer weg. Had toen straks wel ineens best wel wat wit slijm, dat ga ik zo maar eens googlen;).

17. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    hahaha oo googlen he meer kunnen we helaas niet :). Ik ga zondag testen als ik niks roods zie soms is het bij mij dat ik paar dagen ervoor roze heb bij afvegen dan weet ik dat ik het ga worden daarom durf ik niet naar de wc te gaan. Erg he wat het ons aandoet. ik heb nu sinds middag ook geen klachten meer.

18. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16

Ja maandag ga ik voor fm eind van de middag. Toch altijd lastig plannen met mn werk (werk in de zorg, onregelmatige diensten enz). Maar we zullen zien, dan zit ik op dag 14.

19. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    @ Blessing; balen zeg, dat de rode duivels zijn gekomen :s. Hoop dat je wel een leuke vakantie hebt gehad?!

@ Mlt; hoe is het met jou?

20. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand iets over witte,vloeibare,doorzichtige afscheiding zo'n 4 dagen voor nod? Volgens Google kan het werkelijk alles zijn (net zoals alle andere dingen ;)).
    @ lon, ja dat is zeker lastig dat je onregelmatig werkt. Ik ben benieuwd hoor maandag!
    @ hll, ja erg he. Ik probeer me zelf niet gek te maken en te relativeren, maar soms is dat lastig. Gewoon geduld hebben, maar dat is nog lastiger.
    Zondag mijn nod, ben benieuwd!

Deel Deze Pagina