Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Lon, dat heb jij weer zeg... Wat balen!! Duidelijk is wel dat je er goed op reageert! Ontplof je niet met zoveel follikels!? Had je die zien aankomen? Ik niet iig, of iig niet zo snel zoveel! Gaat het een beetje met je?

MLT, vrijdag wit, zaterdag niet getest? En zondag redeljk positief en maandag weer negatief? Misschien was je piek dan zaterdag? En is je eisprong zondag geweest. Perfecte timing dan dus :). Misschien voor de zekerheid morgen nog eens testen, maar ik denk dat je goed op de wachtbank mag gaan zitten naast nancce :). En daarnaast: je hebt toch regelmatig seks gehad en zaad overleeft echt paar dagen dus je zit sowieso veilig!

Nancce, klinkt hoopvol allemaal! Op de wachtbank jij en hopen dat het gaat resulteren in een plakbeeb!

@hier: jullie hebben gelijk, de tijd vliegt als je in werkritme zit. Zo fijn! Nog maar 1,5 week tot controle, en dan hopelijk weer starten met provera om bloeding op te wekken. Ik wil het zo graag! Kan echt lastig met zwangeren omgaan momenteel, vind ik helemaal niks als ik daar last van heb. Komt omdat ik zo buitenspel sta nu. Dus hopelijk komt daar snel verandering in :D

2. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mlt. ik heb vandaag een temp stijging gehad dus denk dat ik hem gisteren heb gehad maar dat kan ik pas zien als mijn temp twee dagen nog hoog blijft

zie mij handtekening FF moet nog een kruisje zetten. Misschien lopen we deze maand wel weer samen.

kara, Ik hoop dat de laatste 1.5 week ook heel snel vliegt en dat je hele snelle en goeie begin maakt. ik duim voor je

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dankjewel hll!
    en hopelijk gaat jouw wachtbankje ook goed zitten.
    jullie lopen wel gelijk op dames!
    als we nou afspreken dat elke ronde minstens een iemand zwanger blijkt, zijn we allemaal in 2014 nog zwanger. deal? :)

4. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prima deal kara!! Fijn dat nu je werkt de tijd ook sneller lijkt te gaan. Nog maar 1,5 week! En ik kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om met zwangeren om te gaan nu.

We lopen inderdaad allemaal behoorlijk gelijk ja! Spannend weer!!
    Blessing, op welke dag zit jij inmiddels?

5. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hoi Kara; Het gaat wel met me, baal wel eigenlijk maar oke, er is niets aan te doen, gewoon weer wachten, en dat was ik wel gewend ;) haha!
    Ik had het niet echt aan zien komen, maar nu achteraf, heb ik toch best veel hoofdpijn en buikpijn gehad. Ik dacht gewoon, ach dat zal van de spuiten komen, maar niet verwachten 14 eitjes te zien :$ Ik ga echt van het ene in het andere uiterste. De gyn zei al dat ik eigenwijze eierstokken had hahah! Komt goed uit, ben zelf ook aardig eigenwijs ;). Ik ben gisteren gelijk begonnen met duphaston, en hoop dat ik eigenlijk weer eerder ongesteld ga worden, zodat we weer verder kunnen.

Gelukkig gaat de tijd bij jou nu wat sneller, nu je weer aan het werk bent. Bevalt het weer een beetje?
    Ik hoop dat je weer snel kunt beginnen! Jij bent echt dapper!

6. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Hey meide
    Slecht nieuws vanaf hier vanochtend ia het bloedverlies begonnen wat erger word
    Helaas is dit mijn tweede miskraam

7. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Ah echt joh! Wat k*t zeg! Sterkte!

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    neeee! naadje, ik ga het niet eens proberen te relativeren, het is gewoon k$t! :( weet je zeker dat het mk is?
    dikke knuffel!

laterweermeer

9. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee he naadje, wat afschuwelijk!! Sterkte meid!!!!

10. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

@lon, dat is echt balen zeg!! Aan de andere kant doet het z'n werk wel goed, de volgende ronde met een lagere dosering en dan klussen..

@mlt, ik denk dan ook dat je eisprong zaterdag/ nacht is geweest of zondag ochtend. Gelukkig leven de zaadjes langer in het lichaam. Dus we gaan met je hopen..

@nance, dat klinkt goed we gaan duimen .

@kara, zie je afleiding helpt en de dagen vliegen voorbij. Ja ik zit er ook wel mee vooral afgelopen zondag nog een neefje erbij gekregen. Vorige week serieus 5 geboortes in mijn familie/ vriendenkring. En zeker 4 aankondigingen dat ze zwanger zijn...... Zo frustrerend.. Zondag even weer z'n down baal dag.

@naadje, wat k.. Zeg sterkte meid in deze moeilijke tijd.

@ hier op de wachtbankje, weet niet op welke dag ik precies zit volgende week woensdag is mijn NOD.

XXX

11. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Naadje echt niet leuk wens je veel sterke meid :(

Hier mijn eisprong gehad op dag 16 zit nu op het wachtbankje. Ik verwacht mijn menstruatie op zondag 20 of maandag 21 April..

12. malouc

malouc Lid

11 aug 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames.

Ik ben sinds oktober gestopt met de pil voor een 2e kindje.
    Van mijn 1e was ik gelijk zwanger zonder enige medicatie
    Deze tijd is het hier heel anders . De gynaecoloog heeft me vertelt dat mijn follikels heel erg klein zijn en dat ik niet natuurlijk een eisprong krijg
    Ook een zeer onregelmatige cyclus
    Heb nu duphaston moeten nemen
    En begonnen met clomid 50mg
    Vandaag dag 12 kreeg ik mijn 1e fm , helaas was er niets te zien
    Over 5dagen moet ik terug, heb er geen goed oog op
    Raar dat het zo kan veranderen een lichaam...

Iedereen heel veel goede moed !:)

13. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi malouc, welkom! Jammer dat er nu nog niets te zien was, maar je zit nog vroeg in je cyclus! Hopelijk zijn ze over een paar dagen flink gegroeid!

14. Sweety21

Sweety21 Nieuw lid

10 apr 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik heb een vraagje
    Ik ben al 3 jaar bezig zwanger te worden.
    Maar het wilt maar niet lukken. Nu ben ik naar de ziekenhuis geweest
    Ze zeggen dat ik pcos heb. Ze wouden mij clomid geven
    Maar nu heb ik het met mijn man over gehad
    En hij wilt niet mee werken. De ziekenhuis wilt geen clomid
    Geven voordat ze zijn zaad niet hebben onderzocht
    Heb zo een grote ruzie over gehad. Ik wil zo graag een kind.
    Kan iemand mij aub helpen.

Heeft iemand hier de clomid gebruikt en is
    Nu zwanger. En heeft het dus niet meer nodig
    Kan ik het dan van je krijgen aub

15. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Clomid mag je niet gebruiken zonder controle van een arts. Zij bepalen ook de dosis dmv echo's enzo. Waarom wil je man niet? Clomid slikken kan soms een best heftig proces zijn met helaas vaak een teleurstelling. Ik denk dat het heel belangrijk is als je dit samen met je man kan delen en elkaar steunt... Klinkt misschien hard en zo bedoel ik het niet, maar zo denk ik erover.
    Ik had geen eisprong en nu door clomid wel, bij mij werkt het prima maar ben na 3 rondes nog niet zwanger.

16. malouc

malouc Lid

11 aug 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey mtl

Hopelijk zal het deze keer voor jouw wel raak zijn he !
    Is dit voor je 1e kindje?

Groetjes

17. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is voor onze eerste. Gelukkig bestaan er medicijnen zoals clomid he! Wanneer moet je weer naar het zh?

18. malouc

malouc Lid

11 aug 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk lukt het snel he !
    Een kindje het is het mooiste wat er is !
    Ik moet maandagochtend weer naar de gyn . Maar heb er geen goed zicht voor als ik het zo hoor hebben de meeste op dag 12 toch wel al een beetje gegroeide follikels bij mij was er gewoon geen verandering!

19. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ naadje, hoe gaat het met je meid...?

20. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Welkom Malouc,
    Wat vervelend dat er nog niets te zien was, maar je zit idd nog vroeg in je cyclus. Hopelijk de volgende meting meer te zien.
    Hoe voel je je verder? Nog bijwerkingen gehad van de duphaston of clomid?

En hoe is het met de rest? Kara, blessing, MLT, sweetnesz, Hll88 en naadje?

Deel Deze Pagina