@ lon, hoe is het met je? Moet je nog lang dupasthon nemen? Hier op het wachtbankje. Volgend weekend mijn nod, maar we hebben mis "geschoten" deze maand denk ik, dus ik kijk weer uit naar ronde 5 .
Hoi lon24. Hopelijk meer te zien ja. Heb eigenlijk helemaal geen last van bijwerkingen.... De meeste vrouwen hebben toch op dag 12 toch al redelijke follikels als ik dat mag geloven. Dus hoop er al niet meer zo op . Nog even afwachten.geduld is een mooie deugd zeker. Of hoe noemen ze dat Hoe gaat het met jouw? Hoe ver zit jij?
Geduld is een schone zaak , daar weten we hier bijna alles van, alleen die schone zaak moet nog komen! Hi allemaal, welkom malouc! veel succes in dit spannende en soms zware traject, ik hoop dat het je gaat brengen waar we allemaal zo naar verlangen! Ik heb tussendoor wel meegelezen, maar combinatie met werk, studie en thuis is wel druk. Groot voordeel is dat de tijd daardoor vliegt, volgende week eindelijk controle, en hopelijk mogen we dan weer verder. Hoe gaat het met jullie verder? De meiden op de wachtbank? MLT, lijkt me best prettig om ervanuit te gaan dat het niet raak is, dan is het alleen maar des te leuker als het wel zo is! Maareh (moet ik misschien niet zeggen ): ik denk dat jullie wel goed geklust hebben Naadje.. hoe is het met jou meis? volgens mij heb je even afstand genomen van het forum. totaal begrijpelijk.. als je dit leest: sterkte! Hoop dat de nasleep op zijn minst mee valt. Blessing, hoe gaat het bij jou?? nog vakantie in het vooruitzicht Lon, hoever zit jij met de duphaston? Misschien dat je wel weer niet reageert.. mag je dan gewoon beginnen met spuiten? Hoe voel jij je verder? Vertrouwen in het spuiten door de enorme overproductie? Mijn gatenkazerige hoofd vergeet weer de helft, maar ben benieuwd het met de rest gaat ook. En meiden, in de tijd dat ik op het forum meelees en schrijf heb ik nog niet eerder meegemaakt dat er maanden overheen gaat eer er iemand zwanger raakt en de zwangerschap goed gaat. Meestal was ik degene die als een van de weinige niet zwanger achterbleef. Daarmee wil ik eigenlijk zeggen dat gevoelsmatig de kans steeds groter wordt dat er nu gezonde kindjes moeten gaan groeien in onze buiken! Houd hoop X
Hey meiden, hier op de wachtbank. Zo spannend!! @kara ja hier afwachten...... vorige keer voelde ik week na bevruchting veel gebeuren me boobs enz. Nu ook beetje gevoel in me buik zijkanten van me buik tintelende boobs maar goed, wil mezelf ook geen valse hoop geven dus wacht geduldig af. De gyn zei dat ik echt pas op dag 35 mag testen en dat is over 12 dagen zit nu op cd 23. Nou allemaal duimen en succes. Xxx
Hoi ladies, Hoe gaat het met jullie ? @kara, nee nog geen vakantie geboekt hahaha... Verder je hebt helemaal gelijk dat er op dit moment tussen al onze chat vriendinnen, nog niemand een echte positieve verhaal heeft. Spannend naar je gesprek deze week. Ik ga dinsdag ook op gesprek. @Naadje, hoe gaat het met je? @ nance, dat klinkt heel goed, nog even op je wachtbankje @hier, woensdag is mijn nod, ik voel tot nu toe helemaal en ben ook bang dat het deze ronde weer niet is gelukt. Ik ga dan mijn laatste ronde clomid in. Ik had alvast een vervolg afspraak gemaakt, omdat ik dacht dat ik zeker 6 a 8 weken moest wachten. Maar ik kon al binnen twee weken terecht dat is aanstaande dinsdag. We gaan dan mijn vervolgstap bespreken. Xxx
Spannend blessing! En wie weet is het toch raak deze maand voor jou! Ik ben benieuwd naar je gesprek deze week. @ kara, een heel positief verhaal hier zou weleens leuk zijn he!! Fijn dat de tijd lekker snel gaat en ik ga heel hard voor je duimen dat jullie gewoon weer mogen beginnen straks! En fijn dat je zo positief bent over het raak schieten van ons haha, ik hoop echt dat je gelijk hebt! @ Nance, wij lopen bijna gelijk met onze cyclus. Ik zit nu op dag 23 en jij dan op 24 denk ik he. Nog een weekje geduld hebben! Ik voel tot nu toe echt helemaal niks. @hll, hoe is het met jou? Welke dag zit jij nu?
@mlt ja klopt zit nu op cd 24 spannend idd ja heb wel last van rommelende darmen en af en toe wat tintelende boobs maar goed dat lan ook tekenen voor nod zijn. Wat ik overgens nooit had maar goed. Als we zwanger zijn testen we pas eind volgende week positief testen. Toen ik in januari zwanger was teste ik op dag 28 positief. En bogonnen toen beetje last te krijgen van boobs en liezen maar goed. Iedere zwangerschap is anders. Ik heb wel hoop maar ga er ook maar van uit dat nu niks is. Terwijl we wel echt veel hebben geklust haahah
Hahaha nou jullie hebben in ieder geval Jullie best gedaan nancce, dus daar zal het niet aan liggen😉
Hoi, Mag ik mij hier ook melden? na onderzoeken in november hebben ze bij mij PCOS ontdekt. Ik heb toen duphason en clomid mee gekregen. Moest eerst een ontrekkingsbloeding opwekken en dan vanaf dag 3t/m 7 50 mg clomid. Door ernstig ziekte van mijn schoonvader tijdelijk niet gestart met de tabl. Afgelopen zondag heb ik een bloeding(vanzelf) gehad maandag ZH gebeld en ik mocht dinsdag beginnen met de clomid en dan aankomende dinsdag voor een echo. Ik zou het fijn vinden om ervaringen te kunnen delen
Hoi nutts, welkom! Spannend hoor, heb je al last van bijwerkingen? En gaan jullie voor jullie eerste kindje? In ieder geval heel veel succes!
@mlt, dat zou toch wat zijn een hele verassing zijn....ben ook heel erg benieuwd naar het gesprek en wat de vervolgstappen zijn. Welkom nutts, Natuurlijk mag jij je ook hier bij ons aansluiten. Mooi dat je uit jezelf bloeding hebt gekregen, succes met het slikken van de clomid.
heyyy dameess spannend hier veel zitten op wachtbankje. Hier ook het zelfde zit nu op CD 23 heb minder hoop dan jullie omdat ik deze maand niks heb gebruikt volgende week maandag verwacht ik mijn Nod
Hoi mlt en kara. Het gaat met mij redelijk goed. Heb afgelopen week erg veel buikpijn gehad en enorme zere borsten. Heb donderdag zkh maar even gebeld, moest het in de gaten houden, veel drinken en pijnstiller slikken. Maar eigenlijk is het nog niet heel veel beter geworden. Heb nog steeds last van mn onderbuik (ter hoogte van de eierstokken), enorme zere tepels (schaam schaam haha) een opgezette buik, slecht naar de wc kunnen en afscheiding. Dus ik weet niet goed wat ik ermee aan moet... denk dat ik nog ff wacht met bellen. Moet nog 3 tabletten duphaston slikken. Krijg morgen eerst een injectie in mn heup... brrrrr niks aan, heb een snapping hip en daar veel last van. Dus ff paar dagen afzien.
hi meiden, gezellig weer veel updates hier! Nancce, het wachtbankje, klinkt toch wel hoopvol bij je. symptomen die je niet van ongesteldheid kent.. spannend! Blessing, succes alvast dinsdag. prettig om dan vast de opties te bespreken? heb je verwachtingen? en wie weet... maar qua zelfbescherming goed om ervanuit te gaan dat het niet raak zal zijn. Hoe ga je er eigenlijk mee om? lukt het je om het enigszins relaxed vol te houden? MLT, nog genoeg afleiding om de week door te komen? en jaa, positief moeten we blijven toch? hoewel ik een hekel heb (inmiddels) aan kansen, is de kans wel heeeeeel klein dat niemand hier ooit zwanger gaat raken, dus huphup ik strooi wat hcg in het rond Nutts, welkom! natuurlijk mag je met ons meekletsen, we zijn een leuke club . en allemaal bezig om zwanger te raken mbv clomid, of vervolgstappen zoals Lon, dus je bent op de goede plek! veel succes. Is de situatie in de familie nu stabiel dat je er nu voor gaat? En sinds wanneer zijn jullie bezig? Wist je dat je PCO zou hebben? hll, jij loopt ook al gelijk op. spannend zo'n ronde zonder hulpmiddelen. wat denk je er zelf van? Lon, jemig meis, klinkt of je opgebouwde follikels (die zitten er nu nog toch? gaan pas weg bij een bloeding?) het je flink lastig maken . Dikke knuffel, want dit is toch wel echt enorm afzien zo... en komende dagen zeker. Wat is een snapping hip? en vanwaar de injectie? succes succes, ik hoop dat je gauw weer beter nieuws/gevoel krijgt. Vandaag was een bijzondere dag, want 2(!) vriendinnen hebben hun zwangerschap aangekondigd. En ik moet zeggen dat ik alleen maar heel blij ben voor ze. Beiden hielden rekening met onze situatie, en vertelden het vroeg en 1-op-1. En een vriendin is ook al een tijdje bezig en gun ik het zo hard. Fijn om dat even te merken/voelen dat ik volgens mij dus echt redelijk relaxed er in sta. Ik wil wel nu nog liever zwanger worden, want samen zwanger zijn lijkt me heel fijn! Maar ja, weet dat het niet te plannen valt, dus we zullen het zien. Maar hopen mag altijd! En wat ik me zomaar afvroeg: hoe oud zijn jullie eigenlijk??
We zijn bezig voor ons eerste kindje en ik/we wisten niet dat ik PCOS heb. we zij in mei vorig jaar gestopt met de pil en ik werd maar niet ongesteld vandaar dat ze verder zijn gaan zoeken. helaas is het in de familie niet stabiel mijn man zijn vader is opgegeven. daarom hebben we toch besloten om nu te starten in de hoop dat hij het nog mee gaat krijgen Ik wordt in juni 30
@kara Ik heb elke ronde wel hoop maar ik probeer me zelf deze maand klaar te maken dat her niks wordt om een grote teleurstelling te voorkomen. volgende ronde weer aan clomid. Ik word in juni 26 jaar.
@Kara ja idd hoopvol he maar vind jog wel erg spannend weet het niet zo goed wil mezelf niet voor de gek houden maar goed we gaan het volgende week zien ik ben trouwens 30 word in december 31. En jij kara truste iedereen alvast!!
Hoi meiden. mijn leeftijd is 23. ga voor mijn 2e kindje Ben net terug van de gyn en de clomid 50 heeft dus niet zijn werk gedaan . Mocht vandaag starten met clomid 100 Op hoop van zegen dat die gaat aanslaan !
Een snapping hip is een knappende heup bij buigen, bukken tillen enz. Loop hier al 1.5jaar mee, vanalles geprobeerd maar niets hielp. Vandaag dus de injectie gehad, viel me opzich mee, maar waarschijnlijk komende dagen veel last omdat de verdoving er zo een keer uit is. We zullen zien. Verder heb ik nog steeds enorme buikpijn, snap er geen jota van. En mn borsten/ tepels. Heb er nog nooit zn last van gehad. Zou toch niet zwanger kunnen zijn...... whahah. Nee vast niet . Maar goed hoop dat ik dan snel ongesteld ga worden. Ik ben trouwens 24, in dec wordt ik 25 en gaan voor ons eerste kindje. Wat goed dat je het zo hebt opgepakt van je vriendinnen, best moeilijk lijkt me. Een vriendin van mij is hoogzwanger best confronterend eigenlijk, maar gun het haar van harte.