Ja vreselijk he.. dan is het dus wel normaal? Jij gebruikte ook clomid toch? Of heb je wat anders gekregen ivm de klachten? Ik moet nog een week wachten als ik niet ongesteld wordt moet ik bellen... dan weer een echo en verwacht dan weer te moeten beginnen met duphaston. Moest eerst dan ook een testje doen, maar zal vast niet positief zijn, aangezien mn progesteron zo laag was. Hoe is het verder bij jou?
Ja, ontzettend irritant he die klachten. Ik had ook clomid. Daarom kijk ik er ook niet naar uit. Eerste rondes had ik weinig last, maar als het niet goed raak was geweest de ronde van mijn dochter had ik overgestapt op spuiten! Wat een geduld moet je hebben in dit traject he.. Lukt het om de tijd een beetje door te komen? Bij mij gaat het goed: vandaag ongesteld geworden, dus ik kan overmorgen starten met clomid. ben benieuwd of 50mg zijn werk gaat doen!
Oke fijn dat je kan beginnen met clomid! Hopen dat het gelijk aanslaat! Ben benieuwd. Moet je voor echo deze week? Ik ben het soms wel erg zat hoor. En die opvliegers helpen ook niet echt mee.. maar oke ben in vergelijking met heel veel anderen nog maar ' net' begonnen (vanaf nov) dus heb miss nog wel een heel traject te gaan. Maar we blijven positief, al hoewel dat soms wel lastig is.
Eerst echo hoeft pas op dag tien geloof ik, morgen ga ik bellen voor een afspraak. Zal volgende week ergens worden. En totaal begrijpelijk dat je het soms zat bent.. gelukkig kan je het relativeren, maar het was nog mooier geweest als je gewoon elke maand een kans had en al die hormonen en klachten niet nodig zou hebben. die balans ben ik soms ook nog steeds kwijt. enerzijds dankbaar dat ik weet wat er 'mis' is en wat ik nodig heb, en dat het ook beschikbaar is; anderszijds toch verdriet ook dat het nodig is en het niet vanzelf kan gaan. fijn als het lukt positief te blijven, dat helpt allicht. je bent in elk geval volop bezig in het traject. dat er 2 follikels groeiden is ook positief, dus ook positieve dingen om aan vast te houden.
Herkenbaar hoe je het beschrijft! Hopen dat het bij jou straks ook goed gaat! En ik probeer idd positief te blijven. Maar ook vannacht wederom opvliegers, niks aan!
Haha dat is wel weer fijn. Had je altijd met clomid een goede eisprong/ cyclus? Of was er geen touw aan vast te knopen?
Trouwens even een vraagje. Ik heb waarschijnlijk op 7jan mn eisprong gehad, dan kan ik morgen toch wel een testje doen? Of lijkt jou dat te vroeg?
@clomid: ja, altijd een eisprong gehad. met 50mg wel erg laat, dus daarom hogere dosering genomen. daarmee zwanger geraakt! @lon: 7 januari, ja, dan zit je ruim 2 weken erna, dan kan het zeker! morgenochtend moet ik ook testen (om uit te sluiten), dus kunnen we samen vertellen dattie wit is :/ @blessing: spannend!! heb je er een gevoel bij? en heb je eigenlijk nu met clomid ook pas voor het eerst eht een kans op een zwangerschap? succes met aftellen!
@ Kara: Haha nu begin in toch te twijfelen of ik niet ff een dagje ga wachten, maar volgens mij maakt dat geen verschil.. denk je wel? Wil het sowieso voor vrijdag weten, ik ga namelijk naar vval en wil als het kan wel een borreltje drinken.. ik kan wel zonder hoor, daar niet van, maar als het kan @ Blessing: spannend hoor! Veel succes met wachten, ben erg benieuwd!
haha, nee ik denk niet dat het uitmaakt! je zit nu al op 15dpo, als er iets zou zijn zou je nu zeker positief testen! dus als je het aandurft...
Haha, ik denk dat ik het er dan toch op gok morgenvroeg, ben erg benieuwd haha! Jij morgen dus ook testen?
@kara, tja ik voel eigenlijk helemaal niks tot nu. We hebben 1 1/2 geprobeerd en zonder resultaat ben de mmm ingegaan en alles was goed . Ik ben nog nooit zwanger geweest. Ik hoop dat echt dit gaat helpen.
@blessing: wat vervelend dat jullie al zo'n lange tijd bezig zijn. en geen oorzaak. enerzijds fijn natuurlijk, maar aan de andere kant.. waarom is het dan nog niet gelukt? ik hoop van harte dat dit gaat helpen! nog maar 3 dagen... @lon: ja! ik heb getest vanmorgen. zoals verwacht wit. dus ik ga vanavond beginnen met clomid. jij??
Jep ook zoals verwacht niks te zien.. helaas! Nu nog paar dagen wachten en dan ga ik bellen voor een echo en kan ik vast weer gaan beginnen met de tabletten
Hoi allemaal, Ik zit nu in de tweede ronde met clomid. Gister de laatste ingenomen. Vorige keer had ik met 50mg een goede eisprong! Helaas niet zwanger... We hebben ook al Een samenlevingstest gedaan, ook dit was allemaal goed. Eigenlijk is er niks meer wat nu niet klopt toch! . Maar dat wachten en die opvliegers...
Hmm spannend dus voor jullie, en afwachten. De opvliegers zijn echt vreselijk he. Jij hebt er dus ook zoveel last van? Moet je 3de dag voor echo? Of later
Hai kara, Natuurlijk ben ik heel blij dat er niks is zoals ze zeggen. Het is alleen zo frustrerend dat nergens aan kan vastklampen rn gewoon moet afwachten. Ik hoop zo dat ik eindelijk iets positief nieuws heb voor mijn vriend. Hij zit er ook wel echt mee. @ mlt, spannend hopen dat het in de 2e ronde wel lukt...