Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    En laat ik een voorzet doen voor een overzichtje:

Kara: 30 jaar, bezig voor 2e kindje. nu: herstel na eug, daarna weer starten met clomid 50mg

2. nancce

nancce Lid

15 jul 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    Nancy: 30 jaar, diagnose pcos, bezig voor tweede kind nu: prill zwanger!

3. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Nee nog niet getest. Denk dat ik morgen een poging ga doen ;)! Als ik tenminste niet ongesteld wordt.

4. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai laïdies,

@ kara natuurlijk blijf ik hier meekletsen, we hebben een leuke groep hier en voel me wel thuis me jullie dames.
    @ nance klinkt goedddd gewoon zwNger hoor.

Bless, 30 jaar na 5 rondes clomid nu beginnen met iui.
    Al bijna twee jaar bezig met zwanger worden en altijd een normale cyclus gehad.

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    als iedereen nou even zijn regeltje post, plak ik het wel onder elkaar!

en Lon, zou ik ook doen. al is het maar om het uit te sluiten, want nu blijft het in je achterhoofd toch een optie (volgens mij?). succes! XX

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Blessing, fijn :)! dat er maar snel verandering mag komen in die korte samenvattingen van ons x

7. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben 25 jaar sinds oktober 2012 bezig voor ons eerste kindje 2keer clomid gebruikt nu volgende ronde weer verder met clomid 50 mg.

8. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    MLT, 25 jaar, bezig met eerste kindje, na stoppen met pil heel onregelmatig ingesteld, nu met 50 Mg clomid een regelmatige cyclus. Nu bezig met de 4e ronde, nod verwacht ik maandag, tweede paasdag.

9. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    #629 Lon24, 17 apr 2014
    Laatst bewerkt: 17 apr 2014
    Heb getest. Hartstikke wit haha! Had het eigenlijk wel verwacht.
    Ik ben lon, 24 jaar. Juni gestopt met de pil, toen pcos geconstateerd, clomid gehad een aantal cyclussen> clomid resistent, nu gonal f en pregnyl (1ste keer overstimulatie dus gestopt). En gaan voor ons eerste kindje.

Ik heb een bijlage toegevoegd, willen jullie eens kijken. Ik zie een verdwaald streepje, dan is ie toch negatief??

10. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kara hoelaat had je afspraak hopelijk krijg je goed nieuws.
    @lon heb je de zkh nog gebeld?

Ik merk dat ik een zwangerschapstest fobby heb. ik wilde eigenlijk vandaag testen maar durfte gewoon niet. Ik zit vandaag op 11 DPO temp is nog 37. laatste 2 maanden had ik een LF van 13 dus zondag verwacht ik mijn nod. en zo niet dan zal ik wel proberen te testen..

11. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Succes kara!
    En heb ff gebeldnaar zkh, wordt trg gebeld. Dus ff afwachten.
    Snap niks van die test.

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hi,
    succes hll, geduld is een schone zaak he? zucht. so far so good in elk geval.
    Lon, ik zie niets, maar als je wat ziet is het wel verdacht. bedacht me ook: hebben jullie wel seks gehad rond de vele eieren? anders zit je misschien nu nog wel vroeg in een cyclus? nouja, even afwachten wat zkh zegt.

hier net terug uit zkh, was niet zo leuk :(. de gyn die me had geopereerd was ziek, dus afspraak moest verzet worden. maar ik heb zo vastgehouden aan deze datum, ik voelde me weer even helemaal instorten. gelukkig kon ik bij een andere gyn. maar omdat dit later was kon mijn man niet mee. de gyn vroeg of ik al een menstruatie had gehad (nee, duh, ik heb pco), en stelde toen voor om over een maand weer te starten met provera-clomid. ik was al kwetsbaar dus was wat emotioneel, en dat vatte hij op als een teken dat het belangrijk is dat het ook in de bovenkamer rustig moest zijn voordat we verder zouden gaan proberen. ik kon nog wel harder janken, en wilde eigenlijk zsm weg. heb nog wel gezegd dat ik juist meer rust ga krijgen als ik we weer verder kunnen (heb ik n.b. al eerder ervaren!). maar het advies bleef: over 4 weken terug. enige waar ik me wel in kan vinden is dat ik nog aan het ontzwangeren ben, want mijn temp schommelt erg. maarja, alles is verwijderd dus dan zou het nu wel goed moeten zijn zou je denken.. en die schommelingen kunnen ook door pco komen.
    pffff, voel me echt verdrietig. het is al zo lastig, en nu word ik gestraft voor het feit dat ik niet een eigen cyclus heb. want als ik nu ongesteld was geweest was het 'een teken van het lichaam dat ik weer verder kon'. ja, kan je lang wachten met pco :(
    dus.. weeeeeer wekenlang wachten. blegh, ben er even helemaal klaar mee.

Lon, hoop dat jij snel wijzer bent!

13. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Jeetje wat balen. Denk je dat je verder kunt, moet je nog een maand gaan wachten... pff kan me heeeeeeel goed voorstellen hoe je je voelt! Dikke knuf! Hopelijk wordt je toch uit je zelf ongesteld en kun je als nog eerder beginnen, en anders hoop ik dat de 4 wkn snel voorbij zijn. Bah wat vind ik dit kloten voor je! En wat een reactie van de gyn, dat je er nog druk mee bent in je hoofd, duhhhhh, das toch logisch!

Ik heb nog ff een testje gedaan, was echt wel negatief. Heb er nu al spijt van dat ik me er zo druk om maak. We mochten geen gemeenschap hebben toen ik te horen kreeg dat ik zoveel eitjes had, dus ook maar niet gedaan. Maar wel een aantal dagen daarvoor (toen ik het nog niet wist). Ik dacht je weet maar nooit, haha!
    Ben tnt nog niet terug gebeld door het zkh, baal ik van. Wordt er gewoon zenuwachtig van.

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ja, ik baal echt merk ik. Had zo al mijn hoop gevestigd op vandaag. Dacht ook echt dat we te horen zouden krijgen dat ik weer door kon. Nog langer stilstaan. Kan het even niet hebben vandaag.

En wat kan je er toch mee aan de haal gaan he? Ik vind het dapper dat je hebt getest om het uit te sluiten, maar dan moet wit ook wel echt wit zijn!! hoop dat je snel teruggebeld wordt, die zenuwen zijn voor niemand goed. leuk he, zwanger worden ......................................
    Kus!

15. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Nou idd leuk om zwanger te worden...... pf wat een strijd! Dit had ik een jaar geleden niet gedacht. Maar helaas.
    En zie de een naar de ander zwanger worden en dit op fb te zetten.. heel fijn ;)!
    Nu zijn wij met zn allen een keer aan de beurt!!
    Ben blij dat jullie er zijn!
    Kus!

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ergens is het maar goed dat we van te voren niet weten wat ons te wachten staat... anders zou je er niet eens aan durven beginnen! en je bent nu al weer veel verder dan je van te voren misschien dacht, en dat doe je maar mooi wel. geldt natuurlijk voor iedereen hier!!
    ik ga zp even uitzetten voor vandaag, maar hoop vanavond nog wel te lezen wat de gyn zei! x

17. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Net gebeld door de assistente van de fertiliteitsarts. Ze gaf aan dat de buikpijn 'normaal' was. Tenminste als het maar geen stijgende lijn is, dus erger wordt. Voor mijn gevoel blijft het een beetje het zelfde. Ze gaf aan dat het door de vele follikels kwam, die een voor een gaan springen, waardoor er vocht ontstaat (daardoor waarschijnlijk mn opgezette buik). Zo gauw ik ongesteld wordt, moet het verdwenen zijn, gaf ze aan. Als als erger wordt kon ik altijd weer bellen. :) Wel even een opluchting, maar toch buikpijn is niet fijn.. :S
    Nu hopen dat ik gauw ongesteld wordt! Dat is bij mij ook nogal wisselend. De ene keer wel en de andere keer weer niet. Moet sowieso binnen nu en 13 dagen het worden, anders weer bellen!
    Zo blijf je bezig hahah! En mensen maar zeggen, ben er niet te veel mee bezig, dat is niet goed voor je..... huhmmmm

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    fijn dat de assistente in elk geval met een logisch en begrijpbare verklaring kwam.. maar fijn is het niet inderdaad :S. moet je nu misschien nog 13 dagen wachten? lang weer! en anders beginnen met spuiten? ik ga duimen dat je nu snel ongesteld mag worden en dan eindelijk een keer een ronde met een echte kans voor jou!

maar inderdaad, vooral niet teveel er mee bezig zijn.

dat zijn we ook niet he dames :p

19. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

@lon, fijn dat ze netjes terugbellen uit het ziekenhuis zo kan het ook.

@ kara, jeetje zegggg pffffff ik voel echt met je mee wat frustrend is dit zeg, echt niet fijn. In sommige ziekenhuizen kunnen ze alles maken en verwachten van je dat je er relaxt mee om kan gaan. Eerst is je gyn ziek en nemen ze niet eens netjes contact met je op om dat even te melden. Of om eventueel je af spraak te verplaatsen, zodat je met je eigen gyn kan praten. Je bent bij de andere gyn niet wijzer op geworden en je bent alleen maar gefrustreerder weggegaan. Ik vind het zooooooooo vervelend als er mensen voor me denken of beter weten hoe ik me voel, daar kan ik zo kwaad om worden.
    Meisss ik voel echt met je mee weer 4 weken moeten afwachten alleen doordat je gyn ziek is, als je wel een gesprek met haar had gehad was het zeker anders verlopen..

Dit is echt balen zeg

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    je verwoord het precies goed Blessing! ik weet zelf heel goed hoe het ik me voel, dat hoeft hij inderdaad niet voor me in te vullen! en wat je zegt... als ik bij een andere gyn had gezeten was het resultaat misschien heel anders. dusss, net gepraat met mijn man, en die ziet me alweer helemaal wegzakken en zei: jij gaat morgen gewoon bellen, legt het uit en vraagt of het niet anders kan! en ik merk dat dat me nu wel beetje rust geeft. als een andere gyn me ook vertelt dat mijn lichaam per se nog een maand rust nodig heeft, dan leg ik me erbij neer. ZO. :)

dank weer voor jullie lieve woorden, ik ken jullie eigenlijk helemaal niet, maar toch zo bijzonder om dit zo te kunnen delen!

na het weekend ga ik ons lijstje samen stellen, bedankt voor alle update in elk geval!

Deel Deze Pagina