kara wat balen meid wat doen ze er hier in nederland zo lang over het in het buitenland gaat het veel sneller zelfs de uitslagen ook. Hoop dat je snel weer kan beginnen. @lon fijn dat ze je gebeld hebben hoop dat je pijn verminderd.
@ kara, oh nee he meid! Wat een ...... Gyn. Jeetje wat een rot afspraak. Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van lon en blessing! En ik ben het ook helenaal eens met je man dat je moet bellen en het moet uitleggen. Super vervelend, want dat zou eigenlijk helemaal niet nodig hoeven te zijn. Sterkte hoor meid en ik hoop dat je nog een keertje mag langskomen binnenkort en Dan hopelijk bij je eigen gyn. Een knuffel van mij voor jou! @ lon, fijn dat je wat gerustgesteld bent! En ik Duim dat je snel ongesteld wordt zodat jullie weer verder kunnen! @ Nance, nog een keer getest?😉
dankjulliewel hll en MLT! jullie sterken me alleen maar weer met jullie lieve woorden xx hoe gaat het bij jullie?? houden jullie het nog uit op die wachtbank? wel een kussentje onder je kont?
Kara, Fijn dat je goed met je man hebt gepraat. Ik zou inderdaad bellen en een afspraak maken met den gyn die je heeft geopereerd. Zoals jez zegt, krijg je te horen dat je Een maand moest rusten dan kan je inderdaad je er makkelijker en met een goed bij neerleggen . Xxxx
jeetje Kara wat een rot afspraak zeg. Idd gewoon bellen en het aan een ander gyn vragen. heel veel sterkte. Nance spannend!! heb je nog een keer getest? Nou vanmiddag hoor ik meer over hoe en wat verder
hoi dames ik heb half uurtje geleden een test gedaan dacht van beter doe ik het dan elke dag stress wel of niet zwanger. maar werd echt verrast? is het waar? kan er ietd mist zijn met de test? vals alarm? ik weet niet wat ik van moet denken.. tweede foto is duidelijker maar wel een uurtje later gemaakt
Jaaaaaaaa hll! Dat is duidelijk een streepje hoor!!!!! Wat goed! Dag 28 zit jij nu ook toch? Hoe voel je je verder? Ergens last van?
Mlt ja ik zit op dag 28 ik heb heel kleine krampjes/steekjes onderin als of ik ongesteld ga worden. verder voel ik niks eigenlijk. Ik ga zondag weer testen maar ik ben zo bang voor een teleurstelling dat het mis gaat. en is kruidvat test wel te vertrouwen
juist, dat hebben we hier nodig..!! hll, van harte gefeliciteerd. hier kan je niet omheen: je bent zwanger!!!! gek he? het is ineens zo ver. zo voelt ht om positief te testen. de kv testen zijn prima! en al moooi lijntje voor dag 28! natuurlijk kan het nog mis gaan... maar veeel vaker resulteert dit gewoon in een prachtbaby ergens begin vaan 2015! net gyn gebeld en kan nu einde vd maand terecht, blij mee, ook dat ze me serieus nemen. scheelt weer.
dankje kara fijn dat je snel terecht kan beter maar ook dat ze je serieus nemen het is geen spelletje
jazeker fijn! maareh: hoe voel jij je? kan je het bevatten? of zit je nog in de ontkenning? is je vriend/man bij je?
ik geloof het niet heb lichtr krampjes dus ben bang dat het mis kan gaan. Nee me man is niet bij me we zijn allebei op werk heb hem wel geappt met de foto hijwas heel blij. maar had kort pauze hebben niet veel over kunnen praten vanmiddag kunnen we verder praten
Spannend hoor hll, super leuk! Ik zit nu erover te denken om ook te testen haha. Maar weet bijna zeker dat we mus zaten en ik had gisterochtend van die kraampjes in mijn buik en rug net zoals ik altijd heb als ik ongesteld word. En kara, fijn dat je al snel terecht kunt!!!
dan vast veel plezier vanmiddag maar eng is het ook natuurlijk. ik weet nog dat ik ook altijd soort ongikrampen voelde. is ook wel logisch want je baarmoeder is hard aan het werk al! risico van vroegtesten is natuurlijk wel dat het nog mis kan gaan.... maarja, ook dat het gewoon goed kan gaan en je het nu al weet! MLT, testen, testen neehor, doen wat jij wil. maar als je het niet verwacht is een witte test misschien niet zo pijnlijk?
Hll; spannend zeg! Zie duidelijk een streepje! Top! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd ! En Kara; top dat je hebt gebeld en nu toch terecht kan. Wat stom dat het dan wel ineens kan he.... Belachelijk eigenlijk! Eerst je in onzekerheid en verdriet laten zitten en vervolgens kan je toch komen..! Nou gelukkig dat je toch heen mag eind van de maand, en dat is het zo ! Ik ben de dagen ook al weer aan het aftellen.. hahaha Nog 12 dgn te gaan max, als ik dan nog niet ongesteld ben, hang ik weer aan de telefoon... ze zullen daar wel denken, wat een zeur mens whah! Pech Ik had gelukkig gisteren wel een hele leuke, aardige vrouw aan de tel, dat stelde me ook wel gerust. Nu maar hopen dat me eitjes gauw verdwijnen.. pf kan mn broek haast niet dicht krijgen.. Spannend MLT, op welke dag zit jij??
12 dagen is te overzien lon! Ik hoop gewoon dat je zo snel mogelijk ongesteld word! En ik wacht echt nog met testen haha, ik zit net als hll op dag 28.
Hoop dat het echt waar mag zijn.. Mlt spannend meid ik duim voor je. Ik heb deze maand helemaal niks gebruikt behalve foliumzuur. Enige wat ik gedaan is warm water van de kook af in een klein emmertje gedaan met 1 volle theelepel vicks iets meer kan ook en ben er blood op gaan zitten ( wel voorzichtig doen zodat je je niet verbrand) je moet je helemaal dicht bedekken met deken of handdoek en ong 30/45 min er op zitten zodat je de warmte voelt dat maakt je van binnen schoon van al die ontstekingen etc. Ik had het van iemand gehoord dat veel ermee zwanger werden daarom had ik het ook gelijk geprobeerd. Wilde ff met jullie delen..
Hai laïdies, @hll, mooie test al heel rustig zeg ik gefeliciteerd, dit hebben we nou nodig z'n positieve verhaal. Dat is toch wel grappig dat het heeft geholpen de vicks-behandeling( noem het maar even zo). Wanneer moet je dit doen in je cyclus? Welke dag?.... Ik zeg laten we het ook proberen dames. @mlt, spannend we duimen ook voor je.. @kara, super dat je hebt gebeld en je ziet gelijk een afspraak en toch best wel snel. Nu kun je met een positief gevoel leven Naar je afspraak.
@blessing ik had het 6 dagen voor eisprong gedaan als ik terug kijk wist toen niet wnr me eisprong was had het gelijk de dag dat ik het gehoord had gedaan.. denk dan CD 10 wel oke zal zijn je kan het natuurlijk paar keer doen.