Yoehoeeeee klinkt goed kara spannend. Zou wat zijn als mlt ook zwanger zou zijn, we maken dan in een week een hele progressie in onze cluppie.... Leuk, duimen,duimen,duimen
oei dat zou wat zijn drie zwanger in 1 week! Hier weer voor echo geweest zit nog steeds op 10 mm maar bms was wel wat dikker
Ja, goed he? En jaaa zou wat zijn zeg! Goede progressie hier. Ik hoop echt dat iedereen, zonder uitzondering, dit jaar positief mag testen en gezonde zwanger het jaar uit gaat! Nutts, geen groei dus en nu?
Wat super goed kara!!!! Helemaal top! Ook weer positief nieuws voor jou! En nutts, balen dat ze niet gegroeid waren. Wat moet je nu doen? Meiden, ik doe mijn best om de derde te worden maar ik kan niks beloven haha.
Enenenen? Temp nog steeds hoog? Of al andere duidelijkheid? Vrouwtje ongeduldig hier duimt in elk geval voor die drieling deze maand hier! Succes
Haha de drieling! Temp op dag 32 37.0. Best goed toch? Als ik tijd heb om te testen ga ik dat doen vandaag, maar vandaag is superrrr druk! Hoe is het met de rest?
wauww mlt spannend meid..ik wacht op je bericht Kara wat fijn dat je van Zelf je eisprong heb gehad hoop dat het raak is anders snel ongesteld en gelijk weer aan de slag.
Jullie houden het allemaal wel spannend hoor! Hahah MLT ben benieuwd. En kara top ja dat je een eisprong hebt gehad! Hier nog steeds niet ongesteld pff, wordt beetje ongeduldig! Zaterdag is een vriendin bevallen van een meisje, vond het helemaal geweldig, alleen ook wel even weer dubbel gevoel. Merk toch dat ik het wel moeilijker vind de laatste tijd. Terwijl ik het iedereen heel erg gun. Hoe is het met de rest??
Met welke zwangerschapstesten hebben jullie positieve (😉 ervaringen? Ik ga straks even langs het kruidvat en heb weleens gehoord van 2 testen voor 5 euro? Heeft iemand die ooit gebruikt?
Geen ervaring mee.. haha de mijne waren allemaal tnt negatief. Ik heb meerdere verschillende testen geprobeerd. Maar lees idd ook positieve verhalen over die 2 voor 5 euro.
MLT ik ben ook met kruidvat test gedaan 2v5. nu ik nog steeds niet ongesteld ben ga ik er van uit dat ze goed zijn test wel na dat je 3 uur je urine vol heb gehouden het moet geconcentreerd zijn. Ik heb net de ziekenhuis gebeld ze gaan me terugbellen voor een echo afspraak.
jazeg, ik heb al wel 20 keer gekeken of er nog nieuws is, hoezo nieuwsgierig en hoopvol ���� kruidvat is idd prima! Maar volgens mij zo'n beetje alle testen wel als je op/na NOD test. succes MLT! En voel je niet door mij onder druk gezet hor. Als je nog wil wachten, vooral doen. Ik heb toch al geen nagels meer ��
hahahah kara jij ook al ik zit ook telkens te kijken als ik me tel in handen heb Ik ben met Kara eens voel je niet onderdruk gezet xx
Nou hier het verlossende antwoord😉. Negatief! Balen dus... Ik neem aan dat ik dan morgen ongesteld word. Morgenochtend nog maar eens tempen. 12 mei is al snel hll!! Leuk!!! Lon, balen dat je nog niet ongesteld bent.
Wat balen MLT was je urine wel goed hsd je veel gedronken? 12 mei is zeker snel ben benieuwd donderdag of vrijdag ga ik een CB digitale test doen. eerlijk gezegd ik kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben ga elke keer met angst naar de wc ben bang dat ik bloed ga zien.
Ja ik weet niet hll, ik had 1,5 uur voor de test nog geplast, maar ik moest toen al wel weer haha. Maar ik wil mezelf geen valse hoop geven en smoesjes bedenken. Ik had trouwens voor 1,50 2 testen bij de action gehaald, ongelooflijk die prijs haha. Misschien ligt het aan de testen 😉.