Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hahah, Kara wat een humor ;)! Ik woon in het hoge noorden (hm, dat kan van alles zijn..).
    Ik zit vandaag op dag 7 na mn duphaston... pf snap mn lichaam echt niet meer hoor. De FA was er van overtuigd dat ik nu wel ongesteld zou worden ivm bms die iets dikker was (geloof maar iets van 6mm).
    Ben vandaag zo wat de hele dag aan het schoonmaken geweest... kon wel gek zijn :p. Als ik zwanger zou zijn, zou ik zeggen dat ik nestel- schoonmaak drang had!

MLT; je houd de spanning er wel in met je temp...
    Malouc; hoe groot waren je follikels?
    Kara; bij jou is het ook spannend of niet dan!
    Nancce; balen van je maagzuur, lekker die kwaaltjes..
    Blessing; shit hee die opvliegers! Pff

2. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Nou hier nog geen verandering moet morgen naar het zieknhuis en te kijken hoe nu verder.

ik duim nog steeds voor je MTL

Wat toevalling ik kom ook uit rotterdam

3. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai laïdies,

@kara, spannend het zou wat zijn als de duiveltjes weg blijven... En mevrouw niet voor je nod testen hè. Ik moet maandag naar het ziekenhuizen.
    @mlt, wel verassend met je temperatuur, en ja wacht gewoon nog een paar dagen af en dan de duiveltjes nog niet zijn doorgekomen testen.
    @malouc, hopelijk is er maandag wel wat te zien voor je.

Hier, mijn pillen zijn op, hopelijk minder opvliegers. Verder gaat het z'n gangetje.

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hihi hoge noorden, ook al zo specifiek ;)
    Lon, wel balen dat het zo lang duurt allemaal!! 6mm bms is idd al redelijk zou je zeggen. Ja, of er komt geen reactie meer, kan dat ook? Duphaston-resistentie? Maar dat je dan wel gewoon kan beginnen?
    Blessing, haha bedankt, je houdt me nu al met beide benen op de grond :). Maandag dus naar zkh, hoe sta je er zelf in deze ronde?
    Nutts, succes morgen!
    MLT, jij ook de komende dag/dagen. Soms is vooral duidelijkheid gewoon fijn, ook al is het niet de duidelijkheid die je wil...

Had ik al gezegd dat een temperatuuranalyse geinitieerd door mijn man (hij krijgt de schuld ;)) uitwees dat ik alleen tijdens mijn zwangerschappen een temperatuur hoger dan 37,2 heb gehad? Vanmorgen was ie 37,3.. Een trifasische grafiek schijnt dat te zijn. Klinkt erg hoopvol, ondanks de niet optimale kansen! Ik denk eigenlijk gewoon dat ik zwanger ben, maar durf het amper hardop uit te spreken omdat ik me anders weer zo naief voel volgende week.. Maar toch..innestelingssteken, temperatuur, reuk is wat intensiever. Blessing, mag ik zondag misschien al testen 😜

5. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hi kara,

Maandag ga ik voor de reguliere fm, en daar krijg ik dan te horen wanneer de iui gaat plaatsvinden. Ik krijg dan ook gelijk pregnyl mee om mezelf te prikken (niet fijn), het is voor een goede doel. Ik denk zelf dat ik woensdag of donderdag al terug moet voor iui.

Wel spannend eigenlijk kara, een mand dat je helemaal niks speciaals hebt gedaan dan alleen maar afwachten op je afspraak. Die dan vervolgens echt bedroevend verloopt, en kijk nu waarschijnlijk gewoon zwanger..... Benieuwddd

6. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Oja kara, zondag om 23:59 lekker een testje wagen

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Haha, 23:59 :D

Spannend komende week. Hopelijk goede fm maandag, en dan pregnyl mee. Lijkt me ook eng om jezelf te spuiten. Alles voor het goede doel zullen we maar zeggen. X

8. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Inderdaad allemaal voor een prinsje of prinsesje.

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    jij was vroeg wakker vandaag! werk?

10. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou dames heb net eeen clearblue test gedaan en duidelijker kon het niet nu ben ik echt opgelucht..

Me duimen draaien verder voor jullie. Ik zal jullie wel volgen tot dat jullie ook een positieve test in handen hebben.

Bijgevoegde bestanden:

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    prachtig! is ineens heel echt he? als je het woord 'zwanger' leest, is het wel heel echt!

gezellig als je mee blijft kletsen hier. als we nou allemaal zwanger zijn, verhuizen we wel tzt naar het betere gedeelte van het forum :)

12. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    @Kara: Ik weet eigenlijk niet of er ook een duphaston resistentie bestaat. Denk het niet. Duphaston hoeft geen menstruatie te veroorzaken. Heb ik al eens vaker gehad. Maar omdat mn bms de laatste keer (2 weken geleden dus 6mm was) verwacht de FA wel een bloeding..
    Maar als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik wel bellen. Dan kunnen ze een echo doen, en kan ik miss wel weer beginnen! Ben er wel weer aan toe.
    Ene jij gaat vast zondag wel ff een testje doen denk ik of niet ;)! Ben wel erg benieuwd!
    @Hll: mooie test!
    @Blessing: spannend maandag!

13. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meiden!

Hll, super mooie test!!! Nu is het helemaal echt 😉.
    Kara, wow dat zal toch wel geweldig zijn als je zwanger zou zijn he! Ik duim, en als je wat weet....! Ik duim!!!!

Vanochtend was mijn temp 36,8. Ben nog niet ongesteld maar zal dat morgen zeker zijn, op dag 35, lekker laat haha.
    Ik merk dat het hele proces me toch meer doet dan ik dacht en hoopte. Gisteravond samen met mijn man besloten om er even niet meer heel bewust mee bezig te zijn. Dat is moeilijk natuurlijk, maar vooral voor mij nu even beter. Ik blijf wel gewoon clomid slikken, ik heb nu nog voor 2 cyclussen en daarna zien we weer verder. We hebben besloten om toch een gave vakantie te boeken deze zomer (Ibiza of Aruba here we come haha), dit zouden we eerst niet doen omdat ik misschien zwanger zou kunnen
    Zijn. Ook gaan we de bijkeuken verbouwen en een nieuwe auto kopen, allemaal dingen die we steeds uitstelden omdat het misschien wel zo zou zijn... Best een moeilijk besluit om er minder mee bezig te gaan zijn, ik betwijfel ook of het lukt haha, maar we gaan ons best doen. Ik ga ook wat minder aanwezig zijn op dit forum, maar natuurlijk blijf ik jullie volgen en duim ik heel hard voor jullie allemaal! Alle meiden hier op dit forum leven zo met elkaar mee, echt heel fijn! We zijn toch een beetje een vriendinnengroepje;).
    Ik ben veel te nieuwsgierig hoe het met juir gaat om heel
    Dit forum te sluiten, dus jullie horen zeker nog van me!

14. nancce

nancce Lid

15 jul 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    @hll88 wat mooie test, heb idee dat dit ook direct mijn test is hahaah omdat we gelijk.lopen ;) ik heb vammorgen okk weer test gekocht van kruidvat en die roze/paarse streep kwam ditect te voorschijn en is nog donkerder dan de controle streep. Goed he! Nou meid hoe voel jij je? Hier de maagzuur vreselijk :( en af entoe zoeen opgefokt gevoel in me lichaam maar goed dat zullen de hormonen wel zijn die gieren ;) ben benieuwd naar jou symptomen
    @mlt ja meid wel goed dst je beslissing voor jezelf neemt voor meer rust en wie weet zit je dalijk zwanger op ibiza of aruba ;) ik duim voor je en komt hopelijk allemaal ook goed voor jou en de rest van meiden hier.
    dikke xxxx voor iedereen

15. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi ladies,

@kara, ja ik sta elke dag zo vroeg op, moet dan aan de arbeid...
    @hll, duidelijker kan het niet gefeliciteerd girl...
    @mlt, ik begrijp je besluit helemaal, even aan jullie zelf denken. Lekker je vakantie boeken, autootje kopen en de bij keuken, wedden dat je gewoon zwanger wordt in een van je projecten.... Surprise hahaha

Ik vind het ook echt een leuke clubje zo, we leven echt met elkaar mee en dat voelt goed. Toen ik hem opende dacht ik zie wel wie reageert. Maar super leuk lady's.

16. hll88

hll88 Actief lid

30 nov 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankjewel dames

@mlt soms is dat wel ff nodig goeie beslissing. ik denk dat deze afleidingen wel goed voor je zal zijn.
    @nancce ik ben licht misselijk afentoe, minder trek en moet vaak plassen voorderest gaat alles goed.nog niet echt veel symptomen.
    @kara spannend meid ik duim voor je.

17. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    hll88 wat een mooie test
    kara en mlt ik duim nog voor jullie

Nou ik heb vandaag gehoord dat we gaan stoppen met de clommid en verder gaan met de puregon en pregnyl

18. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    #758 Lon24, 24 apr 2014
    Laatst bewerkt: 24 apr 2014
    @MLT; wat een moedig besluit zeg! Snap het heeel goed dat je even pauze neemt en 'leuke'dingen gaat doen! :)
    @Nutts; spannend! Wanneer mag je gaan beginnen met spuiten? Vind je het eng?

En hiero zijn de rode duivels gekomen (nog niet veel, maar oke)! Jippieeee! Hahah.. ieder ander is er niet blij mee, maar ik wel. Op naar een nw ronde! Hopelijk is het zkh een beetje op tijd te bereiken, ik zit namelijk in de nachtdienst (1 nachtje gelukkig!). Moet natuurlijk wel gelijk morgen een afspraak hebben. Want dan kan ik zondag beginnen met spuiten!:D

19. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Super lon, nu kan je weer lekker vooruit gaan kijken

20. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Helaas weer een teleurstelling! Vanmiddag bij de fm was er een cyste te zien van 5 bij 4cm, dus deze maand mag ik geen medicatie! Ben er best kapot van, en baal als een stekker! Hopelijk is de maand snel voorbij! Pff wat een gedoe weer.

Deel Deze Pagina