Clomid 2e ronde

Discussion in 'MMM clubs' started by Blessing2014, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Drukke dagen hier, maar wilde even MLT alle geluk en begrip wensen, en blij zijn voor Lon! Maar meid, wat is dat nou weer? En nu? Komt die vanzelf weer eruit? Dan weeeeeer duphaston?
    Sjeeeemig, hele dikke knuffel. Wanneer houdt dit eens op en mag je een kans krijgen!!
    Nutts, jij ook succes met de volgende stap.

Hier verder weinig bijzonders, temp is eenmalig echt hoog geweest dus mijn goede gevoel zakt weer wat.

Maar baal nu vooral voor jou Lon, echt, wat shit! Knuf

2. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Lief van je! Ik baal echt enorm. Weer een maand weggegooid! De gyn zei, later zul je denken oh dat was maar een maandje, dat zal ook best, maar nu is het echt k*t.
    De cyste moet van zelf weggaan. Over 2 weken moet ik weer beginnen met duphaston en mag ik weer wachten op een menstruatie! Daarna weer fm om te kijken of de cyste weg is. Ik hoop het zo. Ik heb nog geen kans gehad in al die maanden :s!
    We hebben woensdag een gesprek met de fa, voor hoe verder en onderzoeken zoals hsg, zaad enz. Ben benieuwd!
    Nou genoeg geklaagd! Hoe is het met de rest?

3. MLT

MLT Actief lid

Jan 23, 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh lon, ik lees net je berichtjes, eerst blij dat je ongesteld bent en nu dit... Wat enorm ....... Voor je meid! En dat zal best dat je later denkt "t was maar een maandje" maar nu is dat absoluut niet zo!!! Jeetje meid, sterkte hoor!!!!

4. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    Jeetje lon dat is idd heel erg vervelend moet je weer wachten.

ik moet nu duphason gebruiken en dan op dag 2 van menstruatie starten met de spuiten. Zie er tegen op. Jij ook?

5. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Wauww lon, wat vervelend stuur ik je eerst een lief berichtje krijg je dit nu. Echt super sterkte deze maand knuffel knuffel knuffel

6. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Dankjewel lieve meiden!

7. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Hi meiden, hoe is het hier?
    Weer tijd voor goede berichten.....!
    Hier breekt ongesteldheid door. Het bleef bij een eenmalige uitschieter van mijn temperatuur dus ben niet verbaasd. Eigenlijk denk ik dat ik een innesteling heb gevoeld, en daardoor temp volgende dag steeg maar het al heel snel niet goed zat. Anders kan ik die steken en vooral temperatuur niet verklaren, en zoals jullie merken, ikverklaar graag wat mogelijk is :)
    Op naar de volgende ronde met clomid weer.

8. hll88

hll88 Actief lid

Nov 30, 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat goed nieuws kara dat je van zelf bent gaan mentrueren super.

lon wat balen dat je lang moet wachten ik duim voor jullir meiden

9. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    De eerste keer spuiten zag ik ook heel erg tegen op! Durfde bijna niet. Maar naar een paar keer wen je er aan! Komt helemaal goed hoor :). Duphaston kuur heb je nu gehad?

10. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Goed nieuws dus dat je uit jezelf een menstruatie hebt. Morgen zkh bellen en starten met clomid? :) Kunnen jullie ook eindelijk weer verder!

11. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

@kara, mooi dat je uitjezelf ongi bent geworden en lekker positief blijft super.

@hier, kom net terug uit het ziekenhuis voor mijn fm. Ik had rechts 2 grote van 22 mm en links Sleen maar kleintjes. Mijn BMs was 8,5.

Ik moet vanavond om 22 uur pregnyl spuiten, en woensdag moet lief om 8 uur zijn huiswerk brengen. Ik moet zelf om 12:30 terug voor de inseminatie... Spannend hopen dat dit gaat werken.

12. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Spannend blessing! Dat zijn de goede berichten! :D Hopelijk gaat het allemaal goed!

13. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    En dat is... Nu!
    Succes Blessing! Wel heel spannend deze ronde zo, maar hoop zo dat dit zetje gaat helpen! Is je vriend er ook ok mee? Vraagt toch weer even wat anders van een man 😉

Lon, hoe voel jij je?

En de rest?

14. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai laïdies,

Dank je lon, vind het ook echt spannend.
    @kara, ik heb net inderdaad geprikt en het viel wel mee, voelde alleen die vloeistof en dat merkte je wel. Maar die naald viel reuze mee gelukkig....ja hij is er wel ok mee, hij mag nu zelf ook echt iets doen, ik ging altijd alleen naar het ziekenhuis dan hoefde hij geen vrij te nemen. Maar nu hoeft hij het langs te brengen in de ochtend, en ik moet er zelf om 12:30 zijn.

15. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Blessing, fijn dat het meeviel! En ook dat je vriend er zo in staat. Kan me ook voorstellen dat hij het wel prettig vindt dat hij ook eens iets kan doen in dit hele traject. het komt toch vaak allemaal op de vrouw neer...

Hier een gekke ochtend: ongesteldheid breekt maar niet echt door, blijft bij paar keer bij afvegen beetje rozeverlies. En vandaag was mijn temp ineens weer stuk hoger! dus getest, en als ik mijn ogen eruit tuur zie ik wel iets waar het streepje zou moeten komen.. misschien dus toch innestelingsbloeding? geen idee. spannend vind ik het in elk geval wel. het is echt elke cyclus weer anders lijkt wel.
    heel blij dus dat ik vanmiddag naar de gyn mag, kan ze me meteen gerust stellen, of zeggen hoe het ervoor staat. want volgens mij is er dus wel wat gaande van binnen, maar of ik nou goed zwanger zou zijn...? geeeen idee!
    laat het jullie vanmiddag weten x

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Kara wat maak je het weer spannend! Ben benieuwd wat de gyn zegt vanmiddag ;)!
    Blessing succes vandaag!

Met mij gaat het. Baal nog steeds enorm. We zijn deze week lekker samen vrij, dus even wat leuke dingen doen. Woensdag nog gesprek in zkh bij de fa.

17. nancce

nancce Lid

Jul 15, 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    Hey meiden hier alles oke af en toe lekker last van symtomen. Andere dag minder.Heb volgende week op 8 mei echo!! Vind super spannend. We gaan vrijdag eerst 5 dagen naar rome en als ik terug kom de echo :) hoop zo dat ik al wat kan zien. @blessing spannend meid ik ga hard duimen deze maand voor je!! @lon succes in zh met gesprek. @kara wat spannend meid wat jij ook zei tegen ons een streep is een streep doe anders vanmiddag nog 1 in het zh. Spannend zeg!!

18. hll88

hll88 Actief lid

Nov 30, 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lon geniet lekker van je vrije dagen en ik hoop dat alles goed komt
    @blessing spannend allemaal :)))
    @kara hoe is het verlopen meid ben benieuwd?
    @nancce lekker vakantie geniet er van doe het rustig aan..wel lekker vroeg echo spannend allemaal

hoe is het met de rest?

19. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Hi lieve meiden!
    Lon, wat fijn! Even samen positieve dingen doen. Hoe is jouw vriend onder alles? Is hij geduldig? Gun je iig een paar zorgeloze dagen!
    Nancce, leuk! Rome! Met jullie geheim daar samen lopen, wat mooi :). En dan is het zo 8 mei! Met die termijn zie je wel iets, hopelijk ook een kloppend hartje al. Gek idee dat het allemaal in de maak is nu he?
    Hll, hoe voel jij je dan? Heb je er vertrouwen in? 12 mei toch?

Ik ben net terug uit zkh. Eigenlijk weinig wijzer want je kan nu nog niets zien op de echo. Klopt ook wel. Dus nu hopen dat mijn testen donkerder worden, en het niet mis is/gaat! Wat een ontknoping is dit weer he. Was ik weer ok dat ik weer aan de clomid zou moeten, gebeurt dit weer. Ik kan mezelf ook niet meer volgen...
    Morgenochtend ga ik weer testen!

20. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    Spannend zeg blessin en lon!!

hebben jullie ook wel eens gehad dat je na de duphason geen menstuatie kreeg?

Share This Page