Ja dat heb ik wel eens gehad. Heel vervelend als je er op wacht. De laatste keer werd ik op dag 10 na laatste tabl pas ongesteld. Jij nu dus ook niet? Mijn gyn zei dat je tot dag 14 moet wachten en daarna bellen voor een uitgangs echo. Mja dat zal per zkh vast wel verschillen. Het hoeft ook niet perse hoor, een menstruatie na duphaston. Ligt er ook een beetje aan hoe dik je bms was voordat je begon. Als die al heel dun is, komt er vaak ook niks.
Zo je houd het wel weer spannend zeg! Ben erg benieuwd naar de test morgenvroeg ! Wat verwacht je er zelf van? Beetje goed gevoel bij? Mn vriend is wel redelijk nuchter onder alles, is miss ook wel goed dan al die stress. Hij vind het vreselijk wat ik allemaal er voor moet doen. Maar is heel geduldig . Das wel fijn. Kan redelijk met hem over praten. Maar het blijven mannen hahah!
Hoi ladies, @ kara, wouuuu wat spannend zeg, het was natuurlijk nog te vroeg om iets te zien laten we hopen dat het innestelingsbloed is. We gaan duimpjes draaien voor je schat. Wanneer is je nod? @lon, ik moet morgen gaan voor mijn iui. Geniet lekker samen van jullie dagen, morgen saampjes naar je afspraak. @nance, geniet lekker van jullie mini vakantie. Daar echt tot een besef laten komen dat jullie lekker zwanger zijn samen. 8 mei is zo en dan mogen jullie de kleine bewonderen.
Hoi dames. Gisteren bij de gyn geweest na clomid 100 mg 2e fm nog steeds niets verandert.... Hij heeft wel goed hormoon gegeven dat kon hij zien Maar de eitjes willen niet groeien. Luie eierstokken zoals hij dat noemde. moet wachten op ms. Die zouden toch ooit moeten doorkomen. Omdat mijn baarmoederwand heel dik was. daarna 150 mg nemen . Volgens zijn mening zou deze mij waarschijnlijk ook niet helpen. Dus wanneer ze kunnen aantonen dat ik clomidresistent ben. Mag ik gaan spuiten Wie heeft hier ervaring mee . Wat houdt dit in? Hoe werkt dit. Veel kans op slagen? Zoveel vragen ....
Hi lieve meiden! Lon, fijn dat je man weer voor balans zorgt, maar het blijft natuurlijk een vent 😄 succes in het zkh vandaag, maar daaromheen ook veel plezier samen! Blessing, succes!!! Hoop dat het allemaal te doen is, het lukt etc. malouc, als je beetje meeleest hier zijn er genoeg ervaringen te vinden, succes. Mijn NOD was gister (denk ik). Test vandaag net zo vaag als die van gisteren, ben nog niet veel wijzer dus. Been heel bang dat het niet goed gaat en zometeen vier van de vijf zwangerschappen in een mk/ma/bbz zijn geeindigd, en dat de arts gelijk krijgt met: zwanger worden is geen probleen als je een kans hebt, maar zwanger blijven wel. Gewoon maar weer afwachten dus en hopen op het beste
Hoi, Kara dank je wel, spannend hoop ook echt dat dit gaat lukken. Jammer dat hij nog steeds vaag is, maar nog geen rode duiveltjes te bekennen? Ik las gister toevallig in mijn Telegraaf app onder de gedeelte van "vrouw" dat er vrouwen zijn die aspirine slikken als ze al vaker Een miskraam hebben gehad en dat mogelijk helpt om de kleine vast te houden zonder enige gevolgen voor de kleine.
@Blessing succes meid xx @Kara spannend meid ik zou wel je testjes willen zien eigenlijk..Ik duim voor jullie allemaal @Lon hoe is het met jou?
Hoi ladies, Nu net terug uit het ziekenhuis, het viel echt reuze mee. Ik heb totaal niks gevoeld, ze moest alleen even op me buik drukken om mijn baarmoeder een beetje te kantelen om de zaad er goed in te spuiten. Blijkbaar is mijn baarmoeder een beetje gekanteld maar dat kan helemaal geen kwaad zegt ze. De zaad van mijn vriend is gelukkig helemaal super( een extra bevestiging op zijn zaadonderzoek), hij had mee dan 39 miljoen en na het wassen (zo noemen ze het), hebben ze de beste bewegelijke zaad eruit gehaald en dat was 13 miljoen. Je moet minimaal 1 miljoen zaad hebben om aan iui te mogen meedoen. Dus ben best super blij, nu lange spannende weken om te zien of dit wel lukt.
Blessing ben blij dat het goed is gegaan meid doe het rustig aan probeer veel te liggen en niet zware dingen doen hoop dat het raak wordt XxX
Super blessing dat het goed is gegaan en dat de zaadjes van je vriend van goede kwaliteit zijn! Top! Hopelijk is het raak. Wij komen net uit het zkh pf wel weer een gedoe hoor. Ik moet 13 mei voor hsg onderzoek (dus moet later beginnen met duphaston, baal baal!) En vriendlief moet vrijdag zn zwemmers inleveren. Hoop zo dat alles goed is en we eind volgende maand weer verder kunnen. Baal wel dat ik weeeeer zo lang moet wachten, maar zal nu ophouden met klagen haha, sorry! Jullie moeten ook allemaal wachten, dus ben niet de enige. Hoe is het met de rest?
Super nieuws blessing! even een rare vraag hoe lang moet je duphason gebruiken? ik heb een doosje van 30 mee gekregen met het gebruik 2x daags 1 tablet. Lijkt me we erg lang? Heb helaas geen/nooit uitleg gehad
Hoi ladies, @lon, ik heb ook een hsg onderzoek gehad vorige jaar. Bij mij viel dat ook allemaal mee had ook geen pijn, heel veel vrouwen hebben dat helaas wel. Mijn advies er relaxt naar toe gaan en ontspannen en het is dan zo voorbij. En ps. klagen doet niemand, het is even je hart luchten en we zijn hier om elkaar te steunen. @nutss, ik heb nog nooit van duphason gehoord en nooit gekregen. Sorry ik kan je hier niet bij helpen XXX
lieve meiden! weer een belangrijke dag geweest hier. Blessing, top dat het allemaal goed is gegaan en dat je weer bevestiging hebt dat de zwemmers op en top zijn! je moet je er maar niet teveel een voorstelling van maken wat ze precies doen ('wassen') haha. Is het gevoelsmatig anders nu? En nu de wachtbank op! De duimen gaan vast in positie staan weer Lon, lieve geduldige Lon, blijf ajb altijd klagen wanneer je dat wil. Je kan natuurlijk niets op een weegschaal leggen, en iedereen heeft te maken met zijn eigen 'lijden' in dit proces. Maar als ik namens mezelf spreek heb ik het altijd het meest moeilijk gevonden om stil te moeten staan... en weer wachten Zonder dat je kansen hebt/creeert. Vandaar: blijf vooral klagen! wel een heel plan: hsg, en semenanalyse. was dat al eens gebeurd? Nutts, met provera (soortgelijk medicijn) moest ik het altijd 7 dagen slikken. Volgens mij duphaston ook zoiets (of 10?). Lon weet het zeker, en anders hier op het forum zeker ook te vinden. Succes! Na de vage test van vanmorgen, nog even langs de kruidvat gesjeesd.. ziehier het resultaat, volgens mij kan ik er niet meer omheen nu . beseffen doe ik het nog niet, het is echt zo wonderlijk!! voel me ontzettend gezegend dat dit ons mag overkomen na al het meegemaakte. natuurlijk is de angst er.. gaat het wel goed, blijft het zitten, op de juiste plek. maar daar ga ik niet op focussen. 8 mei volgende echo!
Dankje! Jaaa dat hoop ik onwijs. En, zwaar onverwacht toch nog drie zwanger hier in een maand tijd. Goed voor de statistieken Xx
Dat is verschillend per zkh en persoon. Ik moet altijd 1x dgs 10mg 10 dgn lang. Maar ze schrijven ook wel eens 20mg voor als je van 10mg elke keer maar niet ongesteld wordt. Dus miss moet je het ff navragen in het zkh.
Ja dan ga ik morgen maar weer bellen. Voel me best dom maar ze hebben het echt niet gezegt mijn man weet dat ook heel zeker
Kara topper! Die test is echt wel duidelijk! En idd nu blijven plakken! Goh wat zul je blij en miss ook wel gespannen zijn. Super dit toch!! En blessing en kara bedankt voor jullie lieve woorden! Vind het zo lief dat jullie dit allemaal zeggen! Echt blij dat ik hier met jullie lekker kan klagen, vragen stellen enz! Blessing; hsg viel bij jou dus mee? En de uitslag, was die goed? Kara; nee ze hebben bij mij nog nooit eerder hsg gedaan en mn vriend nog nooit een semenanalyse gehad. Dus ook wel weer erg spannend! Ze hebben dit allemaal nog niet gedaan omdat ze geen tijd/ cyclus wilde verliezen. Maar goed deze maand mag ik toch niks, dus het kwam eigenlijk wel 'mooi' uit volgens zkh... haha.