Nou dat is helemaal niet dom! Het is dom van het zkh dat ze dat niet hebben gezegd.. Gewoon bellen hoor.
Tuurlijk mag je klagen Lon. Gewoon van je afschrijven het opkroppen help niet!! Sterkte en op naar de nieuwe maand
Nutts, idd bellen! Dom van het zkh dat ze het niet gezegd hebben. Hier schreven ze het altijd op! Lon, dankje, lief! Ik voel me inderdaad blij, gespannen, ennogveelmeer. Ben in elk geval behoorlijk hyperrrr hihi. Gun iedereen hier zo enorm dit ook te gaan ervaren (nouja, hoeft niet zo hyper )! Spannend alle onderzoeken weer. Komt wel goed uit inderdaad dan... Nouja, je kan het maar beter weten maar manoman, toch ook weer zo bepalend! Hoop dat alles gewoon tiptop in orde is en het enige wat jullie nodig hebben een Kans is!!
Hahahaha ik wil me ook wel even zo voelen hoor, zoals jij.. lekker hyper enz ! Vind het zo super voor jullie, en echt van harte gegund, na alles wat jullie mee hebben gemaakt!! En idd, hoop dat we die kans toch ook binnenkort eens gaan krijgen. Ben ook super benieuwd naar de uitslag van het semenanalyse (mn vriend zei, oh de uitslag mag je wel geven in de volgende echo afspraak, maar ik denk daar nu wel anders over whah, ik wil het zo snel mogelijk weten . Of is dat gek?
wauwww kara dit echt en positieve test hoor leuk joh drie zwangeren in een maand hoop echt dat het een plakbeeb wordt. is deze test van vanochtend of net?
Kara.....gezegend en amen... Gefeliciteerd je kan er nu inderdaad niet omheen superrrrrr.... Wat een verassing zeg. Lon, ja uitslag was ook helemaal goed, helemaal niks geks gezien.
Lon, ik straal wat hyperheid vastnaar je toe ! En nee, helemaal niet gek dat je uitslag zsm wil weten! Ik hing de dag erna al aan de lijn hor!! Het idee dat je nog 3 weken kan wachten op zo'n uitslag.. Nee dat stadium ben ik allaaaang voorbij 😊😛 Hll, dankje! Test was van vanavond. Test vanmorgen was extreem tuurstreepje... Dit is stuk beter dus Blessing, xx!
@ kara wat ben ik blij voor je zeg!!!!! Wauw super meid!!!!!! Gefeliciteerd!! Bedankt meiden voor lieve woorden allemaal ik probeer idd van.me vakantie te genieten ondanks de spanning deze weken natuurlijk. Maar goed denk dat dit normaal is onder ons vrouwen zeker na moeilijk zwanger worden. Dit is dan nog extra bijzonder gek he, terwijl het al iets bijzonders is. dikke kus voor iedereen :*
Wow kara, wat een super goed nieuws!!!!! Wat ben ik blij voor je, ontzettend gefeliciteerd! Ik ga heel hard duimen dat jullie over een maand of 8 een heel mooi lief kleintje in jullie armen mogen sluiten! @ blessing, spannend hoor!! Ook voor jou duim ik natuurlijk!!! @ lon, klagen mag altijd! En zeker in onze soms vervelende situaties waarin ons geduld behoorlijk op de proef wordt gesteld. @ de rest, ik heb net een hele hoop verhalen gelezen en weet alles niet meer precies, maar ik duim natuurlijk voor iedereen!
Nancce, dankjewel!! Je zegt het mooi! Er is toch een extra spanning doordat het niet makkelijk is gegaan. Hoewel, dat kan ik van dit wonder niet zeggen want ik wist niet eens dat ik een eisprong had!! Misschien heeft dat me onbewust ook wel zo ontspannen gemaakt dat dat ook geholpen heeft. Wanneer vertrek je? MLT, lief, dankje!! Ook fijn even van je te horen. Bevalt de afstand een beetje? Wat meer rust? Happy day!
@ kara ik vertrek morgen ochtend vroeg om 7.00 heb er zin an!!! Ja denk dat dit echt een goed geschoten beeb is!!!! Ff vraagje aan jullie is het normaal dst je ene dag meer.last heb van zwangerschapkwaaltjes dan de andere dagen? Af en toe best onzeker. Xxxxxx
Hoi ladies, @mlt, dank je wel.. Hoe is het met jouw? Hier een beetje steken in mijn pijn, ik kan de pijn niet echt plaatsen. Soms voel ik het wel en doet het geen pijn en de andere keer weer wel. Weet niet wat er allemaal gebeurt in mijn buik. Maar dit heb ik nog nooit gehad. Gister had ik helemaal niks.
Ik bedoelde pijn in mijn buik en volgens mij bij mijn eierstokken. @nuts, ja en nee, het is vooral dat ik niet precies weet wat ik voel..
hi meiden, nancce, heel veel plezier!! en herkenbaar (van eerder) dat kwaaltjes sterk wisselen per dag. hoort erbij en zegt niets. Blessing, klinkt als naweeen van een eisprong? de reis van je ei? weet je wanneer je eisprong precies moest zijn? wordt de iui zoveel uur na de pregnyl gedaan? in de gaten houden in elk geval. misschien wel goed nieuws dat het nieuwe sensaties zijn?! xx
Hoi kara, Ik voel nooit, ik heb dit eigenlijk nog nooit gevoeld bedenk ik me zo. Hoop het dat dit de reis van me ei is, ik vind de pijn niet erg zolang het ergens goe voor is hihihi...me eisprong was gister of vandaag denk ik. Ja 14 uur na de spuit. Ben ook echt benieuwd wat deze sensatie me gaat brengen ...
Blessing, vervelend die buikpijn. Hoe is het nu? Al wat beter? Nam jij trouwens ook een pijnstiller uur voor hsg? Kara, nog weer getest? En hoe voel je je? Nancce, veel plz! Mlt, hoe is het met jou? Hier; vanmorgen de zwemmers van mn vriend naar zkh gebracht. Voelde me haast schuldig, dat hij dit moet doen, gelukkig voelde hij dat niet zo. Heb er iig een aantal nachten slecht van geslapen. Nu wachten op de uitslag, woensdag wordt ik daar over gebeld.. pff best spannend! Wil het eigenlijk gewoon nu weten.. vind het zn raar idee dat de laborante het vanmorgen eigenlijk al weet haha. Maar mn behandeld fa is er vandaag niet, ma en di ook niet.. dus geduld! We zullen zien!
hi meiden! wat goed dat het zaad nu getest is! ik snap je helemaal hor... het is gewoon nu echt al wel geanalyseerd! volgens mij heb ik destijds ook niet afgewacht tot de gyn (moest anders 2 weken wachten), maar de assistent gebeld of ze in elk geval de cijfertjes/uitslag kon geven. en dat wilde ze toen gelukkig wel. maar woensdag is te overzien misschien? fijn dat hij er zelf geen probleem van maakt. je leest vaak genoeg anders namelijk. heb je reden om je zorgen te maken, of is het meer in het algemeen? vanmorgen heb ik met cb digitaal getest: zwanger! wel jammer dat er 1-2 weken stond, maar ik ga gewoon uit van een late innesteling, dus late hcg aanmaak en daarom ook deze uitslag. gelukkig heb ik nog genoeg testen liggen, dus ik houd het komende week goed in de gaten . als ik 8 mei zie dat het goed zit, en op de juiste plek ga ik niet meer testen en moeders voor moeders weer benaderen! hll en nancce, willen jullie meedoen met mvm eigenlijk? als mmm-zwangere zit je toch wat dichter bij de noodzaak. Het idee dat Blessing misschien wel van mijn urine pregnyl kan zetten P) vind ik zo bijzonder en mooi! nu uit eten met zwangere vriendin, die is echt heel leuk, dus heeel blij dat we samen zwanger zijn fijne avond!