Hoi lady's, @lon, het gaat nu veel beter eigenlijk nergens meer last van. Tijdens mijn hsg moest ik ook een uur van te voren een pijnstiller innemen inderdaad. Ook spannend voor de zwemmers, lekker van je weekend genieten en woensdag is zo. @kara, nogmaals gefeliciteerd een digitale test geeft je nog meer zekerheid. Waarschijnlijk een late eisprong of lage hcg. In ieder geval heerlijk zwanger meid. Hahahaha ja wie weet van wie ik pregnyl heb gekregen hahaha. Als ik ook zwanger ben ga ik me ook direct aanmelden bij moeder voor moeders zeer zeker.
Gefeliciteerd meid! Toch ff duidelijk he zn test! Super! Fijne avond met je vriendin . Ik maak me best wel zorgen om de uitslag, maar dat komt meer omdat er bij mij zelf zoveel mis gaat steeds. Mn vriend maakt zich er totaal niet druk over, die gaat er gewoon van uit dat het goed is. Miss beter zn instelling, haha! Maar wel lastig . Woensdag is idd wel te over zien. Het kan mij niet snel genoeg zijn hihi! Blessing; gelukkig dat je geen last meer hebt! En moeders voor moeders is idd een goed iets! Dus meiden !
Kara, wat leuk!!!! Ik ben echt heel Blij voor je! Blessing, super spannend hoor! Mijn duimen draaien heel hard voor je! En lon, ook voor jullie spannende dagen! Ik zit pas op dag 10, dus geen nieuws hier .
goedemorgen! Bedankt voor jullie lieve en blije reacties weer!! Blessing, fijn dat de pijnen voorbij zijn, ze zijn echt aan het werk geweest daar binnen! Spannend weer op de wachtbank ! Lon, goed voorbeeld van je vriend om zich nergens zorgen over te maken Ik snap dat je dat wel doet, het is al zo'n bizar onverwacht verhaal geworden dat er hier ook zomaar weer iets uit kan komen waar je niet aan dacht. Maarrrrrr kans is nog steeds veeeel groter dat er niets bijzonders aan de hand is. Dus ja, je zal toch echt tot woensdag moeten wachten . Veel leuke afleiding om de tijd door te komen? MLT, dat gaat voor mijn gevoel nog best hard, dag 10 alweer. Meestal de meest rustige periode in je cyclus.. geniet er maar van, zometeen weer die soms zo verschrikkelijke wachtweken in. Eten was heel erg fijn! Ik voel me goed, en probeer vertrouwen te hebben. Meestal heb ik dat wel ook. Enige wat niet goed gaat zijn mijn testresultaten. Ik had een hele lading besteld dus genoeg testen om ze mooi donkerder te zien worden. Maar dat gebeurt niet. Sterker nog, dezelfde test die woensdag nog een vaag streepje liet zien, is vandaag zelfs iets lichter.. net zo vaag als bij vorige zwangerschap. Klinkt niet heel goed allemaal wat dát betreft. Maar goed, ik weet dat het niet alles zegt, en ik verlies geen bloed en voel ook geen ongesteldheidskrampen oid, dus ik probeer te blijven vertrouwen! hopelijk donderdag nog steeds zwanger en dan zal een echo me hopelijk duidelijkheid geven!
Wel spannend kara! Maar nu moet het gewoon goed gaan! Wel beter dat je geen krampen hebt of bloed verliest! Hopelijk heb je donderdag meer duidelijkheid. Test je veel?
haha, eh wil je een eerlijk antwoord? nou, net zoals vorige keer, had ik echt net een nieuwe lading testen besteld. die heb ik nog voor een deel naar MLT opgestuurd. nu bewaar ik ze toch nog maar even voor de zekerheid. maar goed, genoeg voorhanden dus..! maar doe er elke dag 1, meer niet hor ik heb vertrouwen!!!!!! en donderdag zal ik meer weten, daar houd ik me aan vast. Vind ook gewoon dat het goed moet gaan haha. Alsof dat telt... Hoe gaat het met jou? vrije dagen weer voorbij? moet je woensdag bellen of heen? x
Haha! Goedzo, 1 per dag kan nog hihi! Ik lees ook overal dat hcg in het begin goed te meten is, en na een tijdje minder wordt, heb je niet daardoor een wat lichter streepje? Helaas is mijn weekje vakantie weer voorbij, maandag weer aan het werk.. zn vakantie went snel . Woensdag middag wordt ik door de fa gebeld. Ben wel heel erg benieuwd.
Vakantie gaat altijd veels te snel! Maar gelukkig zit je ook zo weer in je werk meestal.. Als je je werk tenminste leuk vindt..? Hcg kan idd zo toenemen dat een test het niet meer aankan, maar dat is pas later.. Tenzij ik in verwachting ben van een drieling 😝 haha. Spannend weekje weer hier! Slaap lekker alvast
Okee dat wist ik niet. Dacht bij 1 kindje dat dat ook kon. Maar daar heb jij meer ervaring mee ! Idd spannend weekje!
het kan wel hor bij een kindje, maar dan is het pas later in je zwangerschap. ik had bij de test van moeders voor moeders een licht streepje toen ik zwanger was van mijn dochter. ik helemaal in paniek omdat ik dacht dat het niet goed zat. maar toen bleek de test het hcg niet meer aan te kunnen. was toen 8 weken denk ik. je leest het ook wel eens vanaf 6 weken dat de testen lichter worden. maar dus nog niet bij 4-5 weken. enne, ik weet een hoop inmiddels, maar nog elke keer leer ik weer bij, want elke zwangerschap, cyclus is weer anders dan de vorige..!!
Streepje is eindelijk wat donkerder!! Melovekane, succes. Hoop dat clomid je helpt naar een zwangerschap!
Hey meiden, Heb een tijdje niet gereageerd, maar wel meegelezen. Het geeft me veel vertrouwen om te lezen dat er 3 zwangerschappen in een maand zijn. Wauw!! Ik heb eergisteren de laatste duphaston gehad, nu wachten tot ik ongesteld word. Vorige week progesteron geprikt, maar 100 mg clomid is niet genoeg voor mij. Dus straks starten met 150 mg. Ik ben zo benieuwd. Voor alle zwangeren: Geleficiteerd, ik ben blij voor jullie, het lijkt mij ook zo speciaal! Volgens mij loop je dan de hele dag met een smile op je gezicht!
Hoe is het hier meiden? Kara; super dat het streepje wat donkerder is! Op maar donderdag ! Melovekane; succes! Veel last van bijwerkingen? Suuzanna; ook succes! Hopelijk hoef je niet te lang te wachten op je menstruatie. Was je progesteron laag?
Hai lady,s @mlt, dank je wel...hopen hopen hopen. Hoe is het met jouw? @ kara, spannend de dagen vliegen zo voorbij en dan kan je de kleine al een heel klein beetje bewonderen. Ik weet niet hoe groot hij al bij de eerste weken is op de echo. @melvokane en suzaana succes beide. En inderdaad super dat er in 1 maand tijd 3 zwanger zijn geraakt. Nu wij dames!!
Ik heb niet echt last van bijwerkingen. Wat hoofdpijn en iets aangekomen. Verder veelmlast met mn eisprong. Hoop oook dat het deze ronde lukt. En natuurlijk bij alle andere ook. Hebben jullie allemaal controlle (echo/bloedprikken)¿? Gefeliciteeeeeerrrrrrdddd allen die zwanger geraakt zijn
Gelukkig dat je weinig last hebt van bijwerkingen. Ik ben blij dat ik van de clomid af ben, had heel erg last van opvliegers. Ik heb wel elke ronde echo's enz. Jij?