bedankt!!! MLT, lekker klussen inderdaad. slecht weer is dan zo slecht nog niet Blessing, hoe zit jij op de wachtbank? Anders dan anders? Geduldig richting NOD aan het leven? we kijken elkaar hier de hele tijd aan met een opgeluchte, gelukkige blik. jemig, wat doet angst toch veel met je. maar zo blij met de uitkomst vandaag! ga zeker genieten van het weekend, en heb nu wel weer vertrouwen in maandag ook! x
Hai kara, Ja/nee eigenlijk niet, denk alleen maar zal het nu dan echt zo zijn. Gaat dit echt zijn werk doen, had ik deze ruggensteuntje nodig. Spannend kan toch niet wachten tot dat ik een positieve test in handen heb....... Zal het!!
snap het zo Blessing... en meer dan keihard onze duimen er af draaien kan niet. ik hoop het echt, dat dit idd is wat je nodig hebt. maarja, misschien is het wel zo, maar deze ronde niet. en misschien ook wel... wel extra spannend! x
Wow.. De laatste dagen veel gewerkt en alweer veel gemist. Kara, wat super! En inderdaad, je komt elke keer met een ander gevoel bij de gyn vandaan, dan wat je verwacht. De laatste keer natuurlijk erg fijn. Hopen dat het volgende week nog steeds goed gaat. Ik leef met je mee. Voor de andere meiden: succes met wachten en hopen. Ik ben vandaag begonnen aan 150mg clomid. Ben erg benieuwd of het genoeg is, we zullen zien. Mijn man is weg dit weekend, en dan ook nog moederdag... Toch moeilijk zonder moeder. Maar dat zijn weer andere moeilijkheden. Vandaag met mijn zwangere vriendin geshopt, erg leuk om de verhalen te horen.. Hoop dat ik snel mee kan kletsen. Fijn weekend!!
Ja, hele fijne moederdag en hopen dat we volgend jaar allemaal ontbijt op bed krijgen, hetzij met een beetje hulp van papa Suuzanna, dankje! En inderdaad, zo gaat het met gyn-bezoeken. Nou hopen dat jouw eerste bezoek een mooi follikel laat zien. Ga je deze week voor een echo?
Brrrrrrrrrrr, Hier zijn de rode duivels gekomen 3 dagen te vroeg.... Een cyclus van 25 dagen, hoopte ergens dat het innestelingsbloed zou zijn, omdat het licht roze was. Maar ja helaas gewoon helemaal doorgezet...... Pfffff ik begin de geloof echt te verliezen, mij gaat het nooit lukken zo...
O lieve Blessing, weet even niet wat te zeggen, behalve dat ik met je meebaal 😥. Neehe, en nog zo vroeg ook! Wanneer had je je ei? Pffffffffff, heb je chocola en een film oid in huis? Dikke knuffel
Balen Blessing! Idd erg vroeg nog. Voor de moeders onder ons, nog een fijne moederdag, beetje laat maar druk met werk vandaag. En voor de rest, hopelijk zijn we allemaal volgend jaar moeder!
Oh blessing, wat ongelooflijk rot!!! Jeetje meid, ik snap goed dat je er nu even doorheen zit. En wat kan je lichaam soms irritant zijn he, nu veel te vroeg ongesteld en een andere keer veel te laat. Maar steeds die teleurstelling. Sterkte meid!
hoi dames, vanochtend echo gehad alles zag er prima uit hartje van ons wondertje klopte zo mooi. 2 juni heb ik termijn echo spannend allemaal nu geloof ik echt dat ik zwanger ben
Gefeliciteerd hll8 super!heb 4 juni termijn echo!! Ben gister zo onzeker geweest meiden. Ik had veel bruine afscheiding ik voelde me zo rot naar zh gebeld.mocht komen voor echo en kleintje zat er nog en hartje klopte! Was zo.blij. waatschijnlijk bruine afscheiding door inwendige echo, vanmorgen was ik een wrak.meer omdat ik in angst blijf leven vreselijk, maar heb me ff bij elkaar geraapt en ga positief denken. Hoop dat ik het kan volhouden en hll8 al last van symptomen?
Blessings, wat vervelend..bah niks aan. Zet hem op hoor! Het komt vast een keer goed! Nancce, wat spannend.. Gelukkig is alles goed. Genieten. Hll88, gefeliciteerd!! Donderdag moet ik naar de gyn voor een fm. Ben heel benieuwd. Voel me brakkig en opvliegers, van de clomid? Ook veel emotioneler. We moeten er wat voor over hebben.
dank jullie wel meiden. nancce doe het rustig aan. ik denk dat het gewoon goed zitik heb gehoord dat het normaal is tenzij het geen rood wordt. Hier nog steeds geen symptomen Kara hoe is jou echo gegaan goed nieuws toch??
he meiden! hll, wat een mooi nieuws! nu dan echt gefeliciteerd! is toch wel een groot moment he? zo'n kloppend hartje. dan is het ineens echt, als je op dat beeld ziet wat er in je groeit. hoe bijzonder. nancce, wat goed dat je meteen terecht kon voor een echo. zenuwslopend is het als je je ongerust maakt. pffff, echt fijn dat je weer bevestiging hebt! het is nog een hele kunst om te 'genieten van je zwangerschap' wat dat betreft! hoop dat het je nu weer beter lukt! Suuzanna, succes alvast donderdag! klinkt bekend die symptomen... nooit leuk. als het je dan maar dichterbij het moederschap brengt denk ik altijd maar! Blessing, hoe is het bij jou meis? chocola aan het eten.. denk aan je. Lon, morgen is het zover toch? ontzettend veel succes, ik zal aan je denken en voor je duimen dat het onderzoek zelf meevalt, en de uitslag gunstig is! MLT, leuk weekend gehad? en de rest? Vanmorgen hebben we weer een echo gehad. Terwijl ik dit typ zijn we er nog steeds ondersteboven van. hcg was redelijk gestegen (had meer gemogen, maar prima) en op de echo was duidelijk te zien dat ze in mijn baarmoeder zitten.. huh? ze? ja, het zijn er namelijk twee :O! ongelooflijk bijzonder, kan het nog niet bevatten allemaal!
Wauw kara!!!!!!!! Wat mooi!!! Je hebt zo in spanning gezeten en nu dit super mooie nieuws. Het is jullie ontzettend gegund!! Van harte gefeliciteerd!!! Blessing, meid hoe is het met je? Lon, succes morgen! Houd je ons op de hoogte! Hier hebben we op dag 15 en 17 geklust. Vandaag is dag 18. Vorige keren had ik mijn eisprong op dag 16,17,18,19 en de laatste keer pas op 20. Ff een vraag aan de zwangeren onder ons (😉, maat hoe vaak deden jullie het rond de eisprong haha. Ik heb sinds gister veel helder witte afscheiding... Is dit een teken van de eisprong? Is dit ervoor of erna? Ik ben er toch weer veel mee bezig zien jullie 😉.
Eh ja, die cijfers moeten natuurlijk niet. Ik snap mijn nieuwe telefoon nog niet helemaal denk ik haha.