Clomid 2e ronde

Discussion in 'MMM clubs' started by Blessing2014, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lady's

Dank jullie wel voor jullie lieve worden, het gaat wel nu. Alleen heb ik nu sinds vanmiddag extreme hoofdpijn, zit nu ook met 1 oog te tikken hahahaha. Bonkende hoofdpijn aan een kant van mijn hoofd. Hahaha ik eet bijna geen chocola tijdens mijn menstruatie eigenlijk.

Wauwwwwwwwwww kara, wat een verassing, ik kan het gewoon niet geloven. Na de onzekerheid van vorige week, en de teleurstelling van een paar maanden geleden.... Krijg je dit als surprise, wat mooi en super leuk.... Ik snap zeker dat jullie het samen nog steeds niet kunnen geloven. Luister goed naar je lichaam en doe rustig aan voor je twee kleine wondertjes.

@hll, super en fijn dat alles goed zit, nogmaals gefeliciteerd.
    @nance, gelukkig zot alles goed, logies dat ze je zo erg met het onderzekerheid zat. Echt fijn dat je snel terecht kon in het ziekenhuis. Doe je het rustig aan...
    @lon, succes morgen meid, we denken aan je.

2. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Dank voor jullie lieve reacties weer! Ja, het is ongelooflijk he? Het ziet er elke dag weer anders uit, maar dit scenario hadden we echt niet bedacht. Klopt het weer dat we met ander nieuws weggaan dan we dachten. Maar deze keer is het alleen maar ontzettend leuk en bijzonder! Krijg er helemaal kippevel van als je zegt 'twee wondertjes' zo he, dat zijn ze zeg. Vind mezelf helemaal geen tweelingmoeder, of had het nooit bij mezelf bedacht. Jullie wel?

MLT, goede tijden! Om de dag werkt prima. Nu zwanger geraakt zonder benen in de lucht en nog lang blijven liggen ;). De witte vloed kan goed voor of rondom eisprong komen! Lijkt wel of je ovulatie steeds wat later komt. Toch wat clomid gewenning. Had ik ook, ovulatie schoof per ronde twee dagen op. Maar nog even om de dag doorklussen en dan kan je gerust de wachtbank op lijkt me!

Blessing, geen chocola??? :p serieus, succes met de hoofdpijn, au. Fijne bonus maar niet heus. X

3. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Haaaaaa Kara geweldig!! Dit is toch helemaal leuk! Hihi
    Ik ben zo zenuwachtig en verdrietig om morgen he.. pff zie er zo tegen op. Ben aan het werk maar kan me totaal niet concentreren, vreselijk. Gelukkig ben ik met leuke collega's aan het werk, die dat heel goed begrijpen :)!
    Dit wordt een vreselijke nacht denk ik.. pff. Kan mezelf er gewoon niet overheen zetten er niet aan te denken. Gelukkig gaat mn vriend mee.

Sorry dit was wel weer zn ego berichtje!!

4. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    En terecht, want het is ook niet niks en helemaal geen fijn vooruitzicht, met ook nog weer een spannende uitslag erbij.. Kan alleen maar zeggen dat de tijd vanzelf verstrijkt en je over 24 uur weer thuis op de bank zit.. Ontzettend veel succes, laat je vriend maat sterk zijn, mag jij aan hem hangen. En toffe collega's! X

5. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Lief van je! Jullie zijn ook toppers!

6. nancce

nancce Lid

Jul 15, 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    @ kara van hartr meid wat leuk 2 beebees. Schattig!! Nou het is je gegund en hoop op een paar mooie maanden en dst alles voorspoedig verloopt. Hoe voel je je?

7. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    Haha.. Kara, wat leuk nieuws! Een 2ling lijkt me ook heel speciaal. Genieten.. Samen met je man en dochter.

Lon, veel succes vandaag. Ik zal aan je denken.

Mlt, volgens mij ben je ook op de goede weg, hihi.
    Jij ook succes!

Xx

8. hll88

hll88 Actief lid

Nov 30, 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    karaa wauw wat leuk gefeliciteerd meid xx jij wilt er eentje god geeft je er twee mooier kan het niet. ik hoop dat je een makkelijke zwangerschap krijg

lon succes vandaag hoop dat alles goed komt en alles zo snel achterde rug is.

9. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hahaha kara, ja ik en geen chocolade hihi...

@lon, hoe is het gegaan?

10. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    He Blessing. Nou als ik eerlijk ben, viel het me erg tegen. Had veel pijn tijdens hsg (vooral dat getrek en doorspuiten), nu nog wel steeds wat kramp gevoel.
    Mijn ene eileider was goed doorgankelijk, de andere niet, maar de fa gaf aan dat dit ook een reactie op het middel kon zijn, en er zit een kringspier, misschien heeft die de boel dicht gehouden. Iig heb ik nog wel kans op een zwangerschap met 1 eileider. Heb wel een antibiotica kuur mee gekregen voor een week. Hopelijk heb ik er morgen geen last meer van. Had jij dit toen ook?

11. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    Ohh Kara wat een geweldig nieuws zeg!!

lon sterkte nog

12. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi lon,

Het is inderdaad zo dan iedereen het anders ervaart. De een heeft echt heftige pijn terwijl een ander weer niet.
    Ik had zelf helemaal geen last(gelukkig), voelde wel de vloeistof. Mijn eileiders waren beide goed toegankelijk, er was niks raar te zien volgens de fa ( ook gelukkig). De volgende dag had ik ook wel een beetje steken in mijn buik, maar dat trekt wel snel weg,

Hoezo moet jij antibiotica slikken ?

13. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Bedankt meiden!! Later meer, kwam alleen even kijken hoe het met Lon is gegaan. Wat vervelend dat het zo pijnlijk was. En twijfelachtige uitslag dus. Iig een eileider goed doorgankelijk en de ander misschien niet. Je hebt het iig gehad! Veel sterkte weer, hoop echt dat je snel weer positief verder kan x

14. MLT

MLT Actief lid

Jan 23, 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte lon! En wat vervelend dat je zo'n last hebt, hopelijk is het morgen beter! En meid, een vriendin van me heeft na een ziekte ook nog maar 1 eileider, en heeft twee heerlijke jochies rondlopen. Dus houdt moed!

15. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Thanks lieve meiden!
    Ze hebben ab voorgeschreven omdat de fa een reactie verwacht (omdat 1 eileider 'dicht' zat). Heb nu nog wel wat last van mn buik, zo aan het werk, hopelijk is het te doen.
    Blessing had jij last van bloedverlies? En hoelang?
    Ik ben gisteren ook weer begonnen met duphaston. Volgende week een gesprek om alles duidelijk te bespreken en hoelang we verder gaan met de gonal f. Ben benieuwd.

16. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lon,

Nee ik had geen last van bloedverlies eigenlijk.

17. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Oke, ik een heel klein beetje.
    Hoessie verder met jou?

18. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Ik had het alleen bij het afwegen toen de behandeling klaar was. Ja hier weer aan de clomid, lang leven de opvliegers Hahahah.

We moeten blijven lachen en doorgaan en op naar de volgende ronde.

19. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Ja idd! Positief blijven. Moeilijk soms he..
    Welke dag van clomid zit je? En is dit je laatste ronde clomid, daarna spuiten? Of eerst nog even door?
    Die opvliegers mis ik totaal niet, pff vreselijk he!

20. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    1,284
    0
    36
    Female
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    it ook in ronde 2. Vorige cyckus was 25 dagen merk dat het nu al anders is. Nu 14 dagen en nog geen ie gevonden of gevoeld. Klopt dat dat het zo kan verschillen?? Ik ben nu gelijk bang dat de tweede ronde niet aanslaat haha... erg he?!
    Ik hoef geen echo vanwege de lage dosis wel dag 21 bloedprikken

Share This Page