Morgenvroeg gelijk even bellen. 1 dag later beginnen met spuiten kan volgens mij geen kwaad. Hopelijk heb je dan wat meer duidelijkheid. Want je hebt niet echt bloedverlies gehad toch?
ja was veel slijm met best wel wat bloed. Maar het is niet super veel. Maar ik ben een jaar niet ongi geweest dus kan het ook niet echt vergelijken met een vorige keer
van de week zeide ze toen ik belde dat het helder bloed moest zijn en dat is het wel maar niet super veel
Nee idd. Nou als ik jou was zou ik gewoon morgenvroeg even bellen! Even vragen of dit normaal is en of je wel of niet moet beginnen, evt uitgangsecho vragen om te kijken hoe dik je bms is.
ja moet ik maar doen idd en nu wat meer aandringen want heb ze 2 keer gebeld en beide keren ben ik afgescheept
Oh okee.. dacht dat ze zouden zeggen kom eerst maar voor echo.. hmm. Oke wat denk/ vind je er zelf van?
ik vind het eng maar volgens hun kan het geen innesteling zijn hoe weten ze dat zo zeker ik ben 3 weken niet geweest
Ja vind het best raar hoor, dat ze dat zo even door de telefoon kunnen zien.. maar goed, je kunt er niet veel aan doen nu. Hoeveel spuit je? En gonal f?
Hoi lady's Hier gaat alles goed, donderdag voor de fm. Gelukkig geen opvliegers meer naast deze warmte... Hoe is het met iedereen ? Melvokane, misschien kan dit je innesteling zijn
@Nutts, hoe is het nu? @Lon, hoe gaat het bij jou? @blessing, fijn dat de opvliegers meevallen. Wanneer is je nod? volgens mij heb ik vandaag een goede ovulatie test. denken jullie ook dat de eisprong nu gaat komen? (Hoop dat de foto goed te zien is)
Idd Suuzanna, klussen ! Haha. Met mij gaat het wel goed. Ben wel steeds erg moe, maar ook druk opt werk enz. Morgen gesprek met fa over wat de plannen zijn en hoelang ze willen dat ik blijf spuiten/ vervolgstappen. Heb nog 2 tabletjes duphaston te gaan, dan hopelijk snel ongesteld. Mlt hoe is het bij jou? En kara?
@blessing.... ja dacht ik ook al. Maar geloof er niet echt in. Heb geen eisprong gevoelt. Met eispro g ku je toch ook een btje bloedverliezen @suuzanna. Duidelijk goede test