ja wordt klussen suzanne Lon nog heel even dan kan jij ook weer aan de slag. Ik ben idd ook benieuwd naar fm
Hah ja ben er wel weer klaar voor om weer aan de slag te gaan ! Hopelijk is de cyste verdwenen en hebben we deze maand geluk! Dat geldt natuurlijk ook voor iedereen hier! Hopelijk een vruchtbare maand !
Daar sluit ik me helemaal bij aan! We kunnen het niet aan als het gat te groot wordt Nou maak ik er grapjes over, maar ik meen het wel. Hup hup, het is jullie beurt! Lon, succes morgen. Heb je zelf verwachtingen ervan? Of voorkeuren? Je bent wel op een punt waarop je flink mag meebeslissen lijkt me. Suuzanna, duidelijk ja. Veel plezier vandaag en morgen, dan zit je zeker goed! Blessing, spannend wat je komend weekend en weken weer te wachten staat.. Fijn dat de opvliegfase weer passe is! MLT, schiet het al op de tijd? Helpt het om er iets minder mee bezig te zijn? Lukt dat uberhaupt En zwangeren, waar zijn jullie? Hoe gaat het?? We moeten wel hcg blijven verspreiden hier! Hier gaat het hetzelfde, alleen nu nog twee nachtjes slapen 😉
He kara, ik heb niet echt verwachtingen van het gesprek. Denk dat ze alle onderzoeken even door gaat nemen en er over gaat hebben hoelang ze nog willen dat ik door ga spuiten. Miss over de vervolg stappen hierna.. ben wel benieuwd . Voor jou ook weer spannend, nog 2 dgn! Ben zeer benieuwd hoe het met je kleine wondertjes is .
Hallo dames, Ik lees al een poosje met jullie mee en zou graag met jullie mee willen kletsen. Vorig jaar is er bij mij PCOS geconstateerd, dit jaar zijn we begonnen met Clomid. De eerste maanden heb ik clomid 50 gebruikt maar vorige maand had ik een cylcus van 47 dagen dus waarschijnlijk heeft het de laatste keer niet gewerkt. Op dit moment zit ik op dag 16 van de cyclus en ik gebruik nu clomid 100, gisteren een FM gehad en er zat een follikel van 10mm hopen dat deze verder groeit.
Haha.. Nou ik voel me ineens vruchtbaar! Mijn man heeft deze nacht een nachtdienst. Helpp!! Gisteren en morgenvroeg seks.. Komt het dan goed?
@lon, Fijn dat je nu weer verder kan. Succes morgen met het gesprek. @selinde, welkom hoor.. Wanneer heb je weer een fm? @kara, veel plezier en ook succes voor donderdag
Hoi dames, Selinde welkom bij de club. Inderdaad zwangere dames jullie moeten inderdaad hcg blijven verspreiden naar ons, wie o wie zal de volgende zijn..... Duimen blijven draaien voor iedereen. @hier, drukke dagen achter de rug. Zaterdag is mijn nicht bevallen van een zoontje, ben gister wezen kijken echt super leuk. Maar dan komen de vragen weer van de oma's enzzzz wanneer kom jij nou !!!!! Ik antwoord netjes gewoon alles op z'n tijd en met god's wil. Men staat er niet bij still dat het een wonder is als je überhaupt zwanger kan worden. Morgen fm, een deze dagen 2e iui. Vol goede moed gaan we er weer tegen aan, het mag nu ook een keer mijn tijd worden.
Erg vervelend die vragen he! En idd zwangere dames, jullie moeten wel ff hcg verspreiden hiero! We willen jullie graag volgen ! Hopelijk heb je mooie follikels en is je iui snel ! Wij hebben vandaag een goed gesprek gehad. De uitslagen wisten we allemaal al. Maar helaas heb ik na een jaar nog geen enkele serieuze kans gehad! De fa vond mn eierstokken erg eigenwijs. Ze baalde ook best! Nu gewoon eerst nog doorgaan met spuiten en hopelijk heb ik dan eens een eisprong en een kans! En dat geldt ook voor de rest hier! We moeten deze maand allemaal een kans krijgen vind ik !
Lon, ik ben het helemaal met je eens! En blessing, goed dat je er zo positief in staat! Nu is het onze beurt hoor😉. Kara, veel plezier en succes morgen bij de echo!! Laat je ons weten hoe het was? Ik zit pas op dag 27 en ben nu al klaar met het wachten ook al probeer ik er niet te veel aan Te denken. Maar dat lukt niet zo heel goed nu😉
Welkom bij de club selinde!! @ meiden hier alles goed.op en top zwanger, wel stress gehad paar keer bruine afscheiding gehad en gister roze afscheiding. Ik helemaal van slag en zh gebeld en kon direct weer terecht voor de tweede keer in 1 week. bany weer gezien en hartje klopte en zag er goed uit. Ze zij zelfs dst kindje flink was gegroeit in paar dagen tijd want was 4 dagen daarvoor ook geweest. Ik ga me nu maar minder druk maken want de gyn gaf aan dat dit vaker voorkomt bij vrouwen en er niks aan de hand is. Verder voel ik me goed hormonen gaan op en neer En ik hoop dat er binnenkort nieuwe zwangere bijkomen.
Hoi Dames, @ Blessing me duimen draaien voor je meid hopelijk wordt het deze keer raak. @Lon ik hoop dat spuiten aanslaat deze keer succes duim duim @Mlt niet leuk dat wachtbankje dat weet ik zo goed maar hopelijk is het raak. nu zijn jullie allemaal aan de beurt. Selinde en Suzanne welkom en veel succes. @Nancce niet leuk wat je heb mee moeten maken je moet minder stressen meid ontspan een beetje. Wel leuk dat je op echo de hart kloppingen nogmaals heb kunnen zien ik vond het zo leuk om er naar te kijken hadden we thuis maar een echo konden elke dag kijken hoe onze kindjes groeien @ Hier gaat het goed hoor behalve moeheid heb ik helemaal geen klachten nu wacht ik rustig af op de volgende echo spanneendd
he meiden, volgens de gyn waren we eigenlijk nog te vroeg voor duidelijkheid/zekerheid. we zagen twee vruchtzakjes, maar eentje leek leeg, de ander wel gevuld. we zagen heel kort waarschijnlijk een hartslagje, maar te onduidelijk om er zeker van te zijn. conclusie voor nu is dat een van de twee het niet heeft gered/niet ontwikkeld is () en de ander hopelijk goed door gaat groeien. de groei liep nu een week achter, dus beetje zorgelijk. al met al zitten we dus nu met veel dubbele gevoelens. waarschijnlijk afscheid nemen van het idee dat het er twee zijn, en hopen dat de 'sterke' het goed gaat doen. kortom, weer aftellen naar de volgende echo.. bij jullie ook allemaal weer spannend komende tijd. stomme opmerking want dat blijft natuurlijk zo, totdat die positieve test komt. komt er weer hele andere spanning. MLT, sterkte met afwachten meis.. die laatste paar dagen voor NOD pff Lon, fijn dat het gesprek duidelijk was. het is jullie echt gegund merk je dan ook bij de artsen! hoop dat de komende ronde in elk geval een Kans gaat geven!! Blessing, ben benieuwd naar je fm! Hll en nancce, lekker aan het zwangeren dus prettig! van echo naar echo leven, herkenbaar he? vervelend van dat tussentijdse verlies nancce, o zo angstig, maar fijn dat je meteen terecht kan. dat stelt dan weer gerust.
Hoi kara, Wat een verhaal weer zeg, helemaal niet leuk en wat een onzekerheid weer...pffffff.... Elke bezoek in het ziekenhuis is echt een verassing voor, geen touw aan vast te knoppen. We bidden voor je kleintjes, hopen dat die kleine sterk genoeg is. Wanneer moet je weer terug voor je echo.? Dikke knuffel van mij voor jouw.... @hier, vanochtend voor de fm geweest. Mijn BMs was 7,5 en ik had links of recht twee eitjes van 18mm en 14mm en aan de andere kant had ik alleen maar kleintjes. Ik moet zondag terug komen voor de iui. Morgen avond om 21:00 uur moet ik mezelf weer prikken. Ik ben echt benieuwd weer of het dit keer wel gaat lukken.
Meiden, ik had vorige maand 50mg clomid deze sloeg vorige maand aan.. Nu kwam ik vandaag bij de gyn op dag 11 en het grootste eitje was maar 6,8 mm balen natuurlijk!! Lijkt erop dat het nu ineens niet aanslaat! Heeft iemand dat ook gehad??
@ kara, jeetje meid, weer zo'n vervelende situatie voor je. Het mag nu weleens klaar zijn met die tegenslagen voor je zodat je zorgeloos zwanger kan zijn. Ik duim heel hard dat je kleintje super sterk is en lekker gaat groeien in mama's buik! Wanneer moet je weer terug? @true love, nee niet gehad... @ blessing, spannend weer voor je! Ik duim voor je!
Kara! Wat nu! Jeetje wat balen weer... Jij mag ook nooit een keer geluk hebben he... pf! Wanneer moet je weer voor echo? Hopelijk gaat de kleine nu goed groeien! Dikke knuffel voor jou! Hoe voel je je?