Jeetje kara het zal je eens mee zitten meid! knuffel vanaf hier Nou morgen voor het eerst voor een fm met de puregon ben benieuwd
Meiden, bedankt voor jullie lieve steunende reacties weer!! Onzeker is het zeker en dat vind ik het allermoeilijkste. Normaal kan ik daar beter tegen maar ik zou graag willen weten waar we aan toe zijn. Moeten we afscheid nemen van de tweede? Niet leuk, maar dan kan ik gaan rouwen ipv en weer verder. Maar weten jullie, ik ben nog steeds hartstikke zwanger en waarschijnlijk is er nu in ieder geval een klein mensje wel aan het groeien in mijn buik. En daar ben ik natuurlijk dolgelukkig mee. Dus ja, ik vraag me soms ook wel af wanneer een ziekenhuisbezoek gewoon eens voorspelbaar prettig mag zijn, maar besef me ook wat ik wel heb. Als jullie mijn dochter toch eens zouden ontmoeten, dan zou ik nooit meer klagen hier 😉 Blessing, mooie oogst die twee follikels. De duimen gaan vast weer in draaistand..! Lon, ben jij eigenlijk alweer ongesteld, of merk je al een teken....? Nutts, succes vandaag bij de fm! Tamara, sorry als ik het verkeerd onthouden heb ☺️, maar ja, ervaring mee: soms bouw je gaandeweg resistentie op voor clomid. Dan moet je de volgende ronde de dosis weer verhogen. Succes
Kara, knap hoe je hier weer mee omgaat! Hopelijk gaat je kleine flink groeien!! Maar wat meer duidelijkheid zou wel fijn zijn idd! Ik ben idd nog niet ongesteld. Hopelijk gaat het niet meer zo lang duren als de vorige keer . Heb wel steeds wat buikpijn, maja dat kan weer van alles zijn.. Laat die menstruatie maar snel komen Ik ben er weer klaar voor! Hihi.. Gelukkig hebben we leuke dingen te doen in het weekend, dus de tijd vliegt voorbij. Nutts hoe is het bij jou?? FM gehad? En? Blessing al weer voor FM geweest? En MLT nog op het wachtbankje? Ben je hem al zat ? Selinde: hoe is het bij jou?
ja ik ben positief heb nu 2 eitjes van 10mm en die had ik bij clomid pas op dag 21 en zit nu op dag 7 en mijn bms is eindelijk mooi dik
Maandag of dinsdag alleen toen ze me belden zat ik in de auto en toen ik terug belde waren ze al dicht dus weet het nog niet
@ lon, ja ik ben er wel weer klaar mee met dat wachten 😉. Nog een paar dagen, ma, di. of woe mijn nod. Iedere maand is het weer op een Andere dag, dus het is weer lekker afwachten haha. Hopelijk word je snel ongesteld! Blessing, jij moest weer beginnen met spuiten toch, spannend! Succes meid!
Hey allemaal.. Iedereen is weer druk met metingen etc! Hopen dat er iets moois uit komt. Jeetje Kara, wat erg. Wanneer moet je nu weer heen? Fijn dat je er zo mee omgaat. Hopelijk de volgende keer meer duidelijkheid. Hier alles rustig. Net 3e duphaston gehad. Daarna wachten tot ik ongesteld word... Maarja liever niet natuurlijk Welterusten!!
Hoi ladies, Ik moest inderdaad gisteravond spuiten om 21:00 en zondag moet ik om 11:30 voor de iui. Verder beetje hectische dagen en heel druk, we hebben niet eens tijd om onze huiswerk te doen. Ben helemaal gebroken de laatste avonden. Hopen dat het niks uitmaakt en toch gewoon zwanger raak na mijn iui.
Dat vroeg ik me ook af! Blessing, 'gelukt'? MLT, kan je het nog verdragen om te wachten? je moet wel he? merk je er anders mee bezig te zijn? lijkt me heel lastig. wel goed dat je voorbereid bent dat het weer wat langer kan duren. zal je vast zien.... maar zolang er hoop is is er hoop! Lon, al ongesteld? hoe is het met de rest? hier lekker verkouden, maar verder wel prima. buik is al flink aan het uitzetten, vraag me af hoe ik dat verborgen kan houden. iedereen weet toch dat we er mee bezig zijn, en men vist al flink. ik merk ook dat ik toch nog wel wat hoop heb dat de echo niet helemaal goed was, en we over 2 weken misschien toch twee kindjes gaan zien. was het maar zover.. genoeg hcg in elk geval, dus strooooooooooi
Ik heb ff wat hcg opgevangen in een glas kara, als ik dat nou ff snel opdrink is het misschien nog op tijd. Vandaag is pas dag 31 dus het kam best zijn dat het tot woensdag duurt voordat ik ongesteld word. Op zich lukt het me aardig om niet te veel hoop te hebben. We hebben veel dingen in het vooruitzicht waarbij zwanger zijn misschien niet zo handig zou zijn haha. Maar we willen het nog steeds echt super graag natuurlijk! Tja je buik verborgen houden kara! Dat is een luxeprobleem van zwanger zijn he. Ik snap dat jullie het nog even voor jullie willen houden. Met dit mooie weer valt het misschien wel minder op als je wat luchtigs (lees:wijds) draagt? Ben benieuwd naar je volgende echo meid!
whahaha lekker ben jij. nou er staat hier inmiddels een krat met urine klaar (voor moeders voor moeders), dus als je wil 'pas' dag 31? al redelijk richting NOD toch? maar goed dat je niet teveel hoop hebt. vergeleken met vorige maand is het, ongeacht de uitkomst, NU in elk geval beter te verdragen. en wij zitten je ook niet zo op te jutten en klopt inderdaad, beste luxeprobleem ooit! betrap mezelf wel dat ik denk: als dat er geen twee zijn.... haha. maar goed, voor zover we zagen, waren er wel twee grote vruchtzakjes, dus die groeien misschien allebei wel waardoor mijn buik extra uitzet. fijne dag verder nog! x
Hoi kara em. mlt, Het is wel goed gegaan vanochtend. Het gaat wel anders in het weekend, er waren nog 2 koppels die ook voor de iui kwamen. En dan gaat er toch iets door je heen van ahhh hun ook al dn aan de andere kant zie je ook weer je bent niet de enige. We werden alle drie op ren aparte kamer gezet en ik moest als eerste. Het ging dit keer moeilijker hij kon niet direct in mijn baarmoeder komen, dit om het slangetje niet makkelijk een bocht kan maken. Tip van de fa, de volgende keer zorgen voor een volle blaas, dit drukt dan op je baarmoeder waardoor het een beetje kantelt. Ook weer wat geleerd vandaag, hopelijk is het niet meer nodig. Maar om even terug te komen, hij kwam er niet direct in. Hij heeft toen een tangetje gepakt, waarmee hij de baarmoeder naar zich toe kon trekken en zo het slangetje in mijn baarmoeder kon brengen. Ik moest soort van hoesten en ik voelde een klein prikje, en toen kon hij de zaadjes inbrengen. Toen was het klaar maar ik had wel bloed dat kwam van mijn baarmoeder omdat hij die moest vastpakken met die priktang. Heb een paar uur met een maandverband moeten lopen, het bloede toch wel heftig. Maar verder gaat alles wel goed nu, moest vanavond nog steeds mijn huiswerk doen. Mlt, spannend nog een paar dagen wie gaan voor je duimen. Tja kara zoals mlt zegt dat is inderdaad een luxe probleem hahahaha
He meiden! Blessing spannende dag dus voor jullie vandaag. Hopelijk met succes Kara balen dat je verkouden bent. Hopelijk snel weer over. Hahah stuur je hier ook ff wat hcg heen? kan wel wat gebruiken. Mlt, bij jou schiet het ook al mooi op naar de nod toe. Hopelijk pakt dit goed uit en wordt je dus niet ongesteld. Wanneer verwacht je ong je menstruatie? Hier nog geen bloed te bekennen... We wachten gewoon maar weer af zoals altijd . Goh wat ben ik weer lekker positief haha sorry!
Spannend weer hoor blessing! Ik duim voor je! En lon, wachten (op wat dan ook) is zoooooooo irritant he! Soms mogen we toch best Een beetje klagen?😉 Ik verwacht mijn ongesteldheid morgen, di, woe of do. Ik neem het maar ff breed want bij mij is het altijd weer een verassing hoe de clomid zijn werk heeft gedaan😉.
Ik ben geweest voor fm meting en had er 1 van 1.45mm zo blij mag woensdag weer. Wachten is zo vervelend he lon Duim voor je blessing
Hoi meiden, ik ben ongesteld geworden. Super balen weer natuurlijk, maar op naar de volgende ronde! Na de aankomende ronde moet ik weer naar de gyn, maar daar zit ik niet zo op te wachten... Hoe is het met jullie?
He meiden! Ik ben ook ongesteld geworden vandaag! Ik ben er wel heeeeel blij mee.. haha ! Morgenvroeg voor echo, hopelijk ziet alles er rustig uit, en zijn er geen cystes zoals vorige ronde!! Ben zo benieuwd. Ga vannacht eerst de nachtdienst in, pff zn zin aan not!! Maar goed, hoort er bij. Balen mlt! Moet je ook voor echo een deze dagen? Nutts mooi zo. Welke dag zit je ook al weer? Blessing hoe is het met jou? En de rest?
Balen mlt, ik voel echt met je mee. Ik snap dat Je er niet op zit te wachten op een volgende afspraak en dat je gewoon zwanger bent voordat die afspraak er is. Lon, super op naar je echo morgen en hopen dat er niks geks te zien is. Hier gaat het rustig, zit in mijn wachtweken...pfffffff en die duren zolang niet normaal. Ben wel benieuwd hoelang deze cyclus gaat duren, vorige cyclus was opeens maar 25 dagen. Ik heb altijd 27,28 dagen.