Goed zo suzanne niet de moed laten zakken Yeh Lon en blessing! klus ze Hier nog steeds geen rode duivels wel een beetje gelige afscheiding iemand bekend mee? Ik weet niet of ik het red om tot vrijdag te wachten met testen
spannend nutts! Heb je vrijdag je NOD? YOEHOEEE..Lon!! Wij hebben rond de dag van mijn eisprong elke dag seks gehad. Het zekere voor het onzekere . 3dagen. Daarna om de dag voor een week. Hahaha.. hij wilde er zelfs voor terug komen van zn werk. Het heeft bij ons gewerkt! Ik hoop het ook voor jou!! Succes! Mlt, spannend zeg... hopen dat het bij jou ook raak is. Hier gaat het oke, heb alle gekregen spulletjes in een doosje gedaan, hopelijk kan ik ze snel eruit halen. We wachten morgen af...
Ja lon wij doen het rond de eisprong ook die hard iedere dag hahaha. En dan nog een paar dagen extra voor de zekerheid. Maar goed, bij ons heeft deze tactiek tot nu toe niet gewerkt, maar ik ben bang dat we anders net het moment missen haha.
Ja okee.. maar de gyn gaf aan dat mn ei binnen 24-36uur gaat springen, nadat ik dus morgenavond de pregnyl prik, en dat ik dus vanaf morgen vruchtbaar ben. Ze gaf aan dat we iig om de dag gemeenschap moeten hebben tot weekend.. dus tja.. we zien wel wat we doen ! Hihi! Nutts spannend zeg! Suuzanna, wat een verdriet zul je hhebben. Knap dat je zo positief bent!
Meiden, wat fijn hier, ik hug mee! Suzanna, wat mooi dat je alles in een doosje hebt gedaan. Hoop dat je die snel weer open mag maken! Fijn dat je lichaam het zelf oplost, dat is dan weer goed aangevoeld... Maar het blijft verdrietig 😔 Lon, yeeaaahhhhh!! Go eggos! Om de dag is prima maar als je morgen pregnyl zet, springt je ei toch zoveel uur daarna? Zou dan misschien vanavond, overmorgen en de dag daarna intiem zijn. Missen kan je het zeker niet in elk geval 😄 MLT, je ei komt steeds iets later he? Vrolijk doorgaan daar dus hihi Nutts, spannend meid!! Ik vloei als een idioot als ik zwanger ben, lekker irritant, maar wel voor mij een symptoom. Ik had allang getest als ik jou was 😉 Blessing, hoe is het met jou?? Hier donderdag alweer echo, ben echt een stuk rustiger nu en de dagen minder aan het aftellen, heel fijn. Ook eerste afspraak gemaakt bij vk. Ze wisten meteen wie ik was van een eenmalig contact in maart, een dag voordat het mis ging. Voel me gelijk op mijn plek! Moet me gaan verdiepen in prenataal ondrrzoek, als we dat willen, moet ik dat wel tijdig aangeven. Maar denk niet dat we het gaan doen, alles is welkom en ik vermijd graag keuzes die ik niet kan en wil maken.
Hai lady's @suus, zeker een grouphuggggg voor jouw van ons allemaal. Echt super hoe sterk je bent en hoe je ermee omgaat in deze verdrietige periode. Mooi dat je alles netjes hebt bewaard! Er komt snel weer een kleintje bij jouw, het heeft snel gewerkt bij jouw. Spannend wat de gynaecoloog gaat zeggen morgen, hopelijk mogen jullie weer snel beginnen. Xxxxx @lon, hahaha jij en je ego bericht, je bent blij en dat mag schat super dat je eitjes toch weer zijn gegroeid. Nu lekker je huiswerk gaan doen super spannend. Duimen draaien voor jouw ook. @nuts, spannend laten we met ze allen duimen voor haar, laat nutts de volgende zwangere zijn. @mlt, ook spannend voor jouw en vooral goed je huiswerk doen en duimen voor een goed resultaat. Jij en lon mogen daarna volgen met de zwangerschap. @kara, fijn dat je voorbeeldfunctie rust hebt gevonden dat is nu ook het beste voor de kleine en voor jezelf. Heel fijn dat ze nog weten wie je bent, soms voel ik me ook maar een nummertje in het ziekenhuis. Dat geeft je echt een warm gevoel en dan voel je ook helemaal vertrouwd. @hier, ik heb vandaag naar het ziekenhuis gebeld, ik heb volgende week donderdag een afspraak voor de fm. Ik denk dat ik weer in het weekend moet terug komen voor de iui. Vandaag weer begonnen met de clomid, lang leven de opvliegers de komende dagen.
dank jullie meiden heb net een test gedaan en misschien heb ik een tuurstreeje maar is heel slecht te zien morgen of overmorgen maar nog 1 doen
Hihi Thanks blessing ! Oh bah die stomme opvliegers, wat ben ik toch blij dat ik daar geen last meer van heb. Nutts spannend! Heb je foto?
Kara! Hoe was de echo??? En nutts, al nieuws??? @ hier, net een ovulatietest gedaan en die is echt Omo wit... Raar toch? Want ik heb nog niet echt een positieve tesr gehad deze maand. Zit nu op dag 17. Wat nu...?
He! Nutts, spannunt!! Lon, zo blij nog steeds voor je! MLT, hmm toch nog even doortesten? Misschien komt ie nog.. Of gyn bellen en vragen voor echo? Kan je zien wat er van binnen gebeurt..? Succes! Echo is morgen. Als alles dan goed is, is het tijd om mijn ovulatietesten door te geven aan iemand die ze gebruiken kan. Wie wil??
Haha lief van je kara! Ik ben ook nog steeds erg blij, maar vind het ook wel weer spannend en wil niet al te positief zijn... Na het eten ga ik de pregnyl prikken... ! Mlt, hmm dat is vervelend. Bij mij werken de ovulatietesten ook totaal niet.. dus tja.. miss idd vragen voor een echo in het zkh. Nutts? En? Nieuws?
Nutts.. spannend zeg. Misschien vandaag een betere test? MLT, ik zou ook door testen en anders bellen. Succes Lon vanavond! Hier net nieuwe clomid opgehaald. 150mg. En provera. Een maandje wachten en dan mee beginnen. Ik hoop dat ik het kan volhouden, ik zou liever morgen beginnen met de medicijnen. Maar mijn lichaam moet eerst herstellen. Hopelijk gaat deze maand snel overbij.
Ohh kara ik zit inderdaad een dag fout! Het was suuzanna, die naar het zh moest vandaag! Kara, succes morgen!! En suuzanna, ja een maand duurt voor je gevoel heel lang, maar uiteindelijk gaat het wel snel. Maar ik snap dat je het liefst nu meteen door zou gaan. Even een maandje rust meid en verwerken wat er allemaal is gebeurd. Ik ga inderdaad nog maar even door met testen (en klussen haha). Ik had gister wel een beetje pijn in mijn buik en gevoelige borsten, maar normaal voel ik eigenlijk niets van mijn eisprong. We hebben zaterdag en maandag wel geklust... Zou dat genoeg zijn als ik inderdaad gister mijn eisprong heb gehad? Pff ik ben er weer lekker helemaal niet mee bezig hoor haha. Lon, klusze vanavond .
Nou de pregnyl zit er in ! Mlt lijkt me wel hoor, om de dag was genoeg zei de gyn... Zaad kan 2 a 3dgn blijven leven toch? Suuzanna, snap je gevoel, maar een maand is ook snel weer voorbij hoor, en natuurlijk beter voor je lichaam! Hopelijk is de maand snel voorbij! Kara, spannend morgen! Hoe ver ben je ook al weer?
Hallo, Ik ben nieuw in deze groep! Wij proberen al bijna 2 jaar zwanger te worden en heb 2 miskramen gehad ongeveer 8 maanden geleden. Ik ga morgen beginnen aan de 3de kuur clomid. Mijn progesteron waarde vorige maand was te laag (ik weet niet hoe laag) en deze maand was hij 95! Dat is best wel hoog. Dus daar ben ik wel heel blij mee. Alleen ben ik gister ongesteld geworden. Ik krijg morgen clomid mee voor 4 maanden. Als er daarna nog niks is gebeurd moet ik weer contact opnemen. Ik word er zo ondertussen wel moedeloos van :'(
Tosti, welkom bij de club hier! We kunnen je moedeloosheid allemaal denk ik wel voorstellen, allemaal dames hier met een eigen verhaal zoals ze het allemaal niet hadden willen hebben. Hoop dat je in de komende vier maanden blijvend resultaat mag gaan hebben! Ben je hiervoor ook met clomid zwanger geraakt? Lon, spannend! het zit er in. braaf aan het huiswerk, en hup, jij mag je eerste echte wachtbank op! ik snap je voorzichtigheid, en laten we er vanuit zelfbescherming gewoon vanuit gaan dat het niet raak zal zijn meteen, je doet in elk geval nu ECHT mee! MLT, succes met er niet mee bezig zijn . ach, dat zijn we allemaal, geen schaamte daarover. maar goed dat je er mee bezig bent, want babies komen niet helemaal vanzelf Suuzanna, nieuw geduld gaan vinden dus.. ik snap je gevoel maar al te goed. stilstaan is niks. maar wat de andere meiden ook zeggen: voor je lijf is het wel goed die rust, dat geloof ik inmiddels wel. sterkte om dit een plek te gaan geven allemaal. Ben nu 10 weken (ongeveer)! Morgen pas einde vd dag echo, maar dat is prima. Ben wel weer heel benieuwd. Ik merk om ons heen dat iedereen heel voorzichtig blij voor ons is. Vooral schoonouders.. zijn natuurlijk ook al vaker teleurgesteld, en behoeden hunzelf ook voor nog een verlies. Vind het logisch en ook lief, maar voor mezelf niet zo helpend haha. Ben ik eindelijk zover dat de wereld het mag weten, zonder het nieuws met angst te brengen, is de rest nog bang . maar goed, ik snap het wel. hoop morgen gewoon een goed gegroeid beebje te zien!
Nou meiden hier vanacht heel veel kramp en toen echt enorm veel bloed verloren. ik heb nu echt even een flinke dip. Sorry voor het echo berichtje