nutts, knuffel meis, wat knudde. wie weet was het een begin van iets... wat denk je zelf? niet de duidelijkheid die je wilde hebben.. had echt goede hoop voor je
Ik denk het ook want dit is echt geen gewone menstuatie meer. Lig nu even zielig te zijn in mijn bed morgen geef ik mezelf wel weer een shop onder mijn kont
Aahh nutts, wat super balen. Het is toch zo spannend en dan ben je zo dicht bij! Sterkte meid... Welkom Tosti.. Heb je clomid gehad voor je miskramen? De gyn vertelde vandaag dat climod de kans op vroege miskraam iets vergroot. Weten jullie daar iets van? Kara, veel succes EN plezier morgen. Hopelijk kunnen ze kleine goed in beeld krijgen. Gezellig dat je bij ons blijft kletsen... Je positiviteit is erg aanstekelijk. Dankjewel meiden.. Ik weet dat rust goed is, misschien komende maand spontane eisprong haha... Ik blijf hopen.
Nutts, groot gelijk! om moed te verzamelen voor een volgende ronde moet je ook een manier vinden om de ellende van vandaag weer achter je te laten.. laat je maar lekker vertroetelen. en een vroege miskraam is geenszins leuk, maar wel bewijs dat er een zwangerschap kan ontstaan. schrale troost, maar toch Suuzanna, heb het mijn gynnen nooit horen zeggen, maar wel eens wat onderzoek naar gedaan door eigen ervaringen. en daar vond ik dat ook wel. maar het is me niet duidelijk of het komt omdat je, als je met clomid bezig bent, meer bewust bent van een zwangerschap omdat je vaak beter weet wanneer je eisprong is, en je eerder test. je ziet een zwangerschap niet snel over het hoofd als je in de mmm zit, en dat gebeurt zonder de mmm veel vaker natuurlijk. dus misschien dat dat (ook) een verklaring is. Blij dat jullie me hier nog tolereren. Ik blijf hcg strooien totdat ik jullie allemaal aan jullie haren naar het 'zwanger zijn' gedeelte van het forum mee mag slepen!! en Suuzanna, je weet maar nooit! ik ben nu zwanger van zo'n spontaan ei... 5 weken na de bbz, het blijft ongelooflijk. en de wonderen zijn de wereld echt niet uit! X
Ah nutts wat enorm balen en verdrietig! Jeetje, had echt een goed gevoel voor jou... dikke knuffel! Snap je verdriet heel goed! Welkom tosti. Helaas ook in de mmm.. hopelijk slaat het snel aan. Kara ik ben het met suuzanna eens, fijn dat je nog met ons mee blijft praten. Ik vind je ook altijd zo spontaan en positief, doet ook mij goed! Blijf idd nog maar ff een poos hcg strooien! . Dan kunnen we met zn allen verder kletsen in een ander deel van het forum . Lijkt me leuk! Suuzanna, ik heb er wel eens over gelezen, maar de gyn er eigenlijk nooit over gehoord.. dus wat dan klopt? Geen idee. En het zou toch geweldig zijn als je net zoals kara ook een spontane eisprong zou hebben deze maand. Tis je gegund!
jullie zijn lief! dan is het niet zo moeilijk om spontaan en positief te zijn klaar...? emmertje hhhhhhhccccccggggggg!
Whahahah! Jep ben er klaar voor! Doe je ook aan moeders voor moeders trouwens? Gevangeeeeeeeeeh hoop ik hihi
En natuuuuuurlijk, net weer twee extra glazen water naar binnen gewerkt om die flessen te vullen! Het stinkt wel 😁
Ik heb ook ff een beetje hcg opgevangen kara! Thanks!😉 en ik ben het helemaal eens met de rest, jouw positiviteit is aanstekelijk, super! En nutts, wat ontzettend ....., potverdorie! Sterkte meid!
dank jullie wel meiden, ik zit nu zoek thuis bleef bloeden als een rund als dat dinsdag nog zo is gaan ze verder kijken in het ziekenhuis even een vraagje hoe zijn ze bij jullie op je werk? bij mij werken ze absoluut niet mee namelijk
Bij mij op het werk, weten een paar collega's het. Op zich werken ze wel mee als ik bv een kwartiertje eeder weg moet ofzo. Mijn leidinggevende vraagt eigenlijk nooit, dat vind ik best vervelend.. maar oke. Hoezo werken ze bij jou niet mee nutts? En wat balen zeg dat je nog zo bloed... kon je vandaag of morgen niet naar het zkh? Dinsdag duurt nog zo lang voor mijn gevoel...
ze zeiden dan de troep er gewoon uit moet en ik daarom pas dinsdag mag komen. nou ik kom bijv een uurtje later maar werk een uur langer door maar ik mag dan niet gaan van ze moet gewoon werken zulk soort dingen of als ik voor echo's moet moet je nu al weer kan je niet op je vrije dag
Hoi dames, @tosti, welkom in onze knusse clubje. Succes met je clomid. @nutss, ahhhhh dit is echt vervelend, dat beetje hoop die had. Sterkte en heel veel moed voor de volgende ronde. En zoals kara zegt het lukt en wie weet ben je volgende ronde weer zwanger. Heel dikke knuffel van mij voor jouw. @kara, het is super dat je met ons mee blijft kletsen en vooral blijven doen. Ik vind het echt een leuke kleine vriendinnen clubje....vooral mee blijven kletsen en hcg blijven strooien. Hoe was je echo meid? @mlt, spannend en de hcg goed vasthouden die je van kara hebt gevangen.
He nutts, dat is heel vervelend op je werk! En ook super naar van dat bloedverlies natuurlijk... Sterkte meid! Kara, hoe was het??? Lon, merk jij iets van de pregnyl spuiten? En blessing, heerlijk he die opvliegers pfff haha. We doen het voor een goed doel! @ hier, net een heel heel heel vaag streepje op mijn ovulatietest. Dus ik denk dat mijn eisprong dan toch geweest is, wat denken jullie? Als dat zo is dan hebben we denk ik wel op het juiste moment geklust, maar ik ben niet echt blijven liggen eens omdat ik dacht dat dat nog niet nodig was.... Of is dat een fabeltje haha.
He meiden! Nou, klets graag met jullie mee, en ik elke post zit hcg verstopt, dusse blijven ontvangen! Blessing, fijn dat je weer zin merkt voor deze ronde, top! Je kan jezelf goed bij elkaar krijgen steeds, sterke chick! Lon, gezellig bij jou thuis?? MLT, dat zal dan toch wel geweest zijn denk ik he? Of misschien slaat clomid niet meer aan, sluit het niet uit. Zou je voor de zekerheid geen bloed willen prikken op progesteron om eisprong te bevestigen? En jaaa, blijven liggen is een fabeltje. Deze zwangerschap was van een keer dat ik snel naar de wc ben gerend om alles weg te spoelen ahum 😜 Nutts, knuffel, bleeeegh, zo'n stomme straf al dat bloed. De echo was goed! Kleine was mooi gegroeid en het andere vruchtzakje eindelijk aan het krimpen. Lijkt wel of ik het vorige week met eigen ogen moest zien dattie leeg was, om nu te mogen verdwijnen. Bijzonder om het zo te zien. Heel fijn dus, toch weer een pak van mijn hart!
Jullie zijn lief meiden!! tis een leuk groepje zo zet hem op blessing en lon en iedereen die ik nu vergeet blijven strooien kara