Gezellig hier weer idd! We hebben een leuk groepje zo! Erg fijn! Ik merk nog niks eigenlijk van de pregnyl.. En of het egzellig is bij ons? Uhmmm tja vind dat geplande niks eigenlijk mjaa voor goed doel hoop ik... We slaan iig vandaag over, morgen doen we maar weer ons best . Kara fijn dat je echo goed was! Toch even weer spannend lijkt me.. Blessing succes met die stomme opvliegers. . Mlt, tja lastig is dat het die ovulatietesten. . Het lijkt me dat jullie dan op het juiste moment jullie best hebben gedaan idd! Welkom op het wachtbankje ! Gezellig! Nutts knuffel voor jou!
Super kara!!! Ik denk dat ik gewoon 2 weken bij lon op het bankje ga zitten. Als ik over 2 weken ongesteld ben, moet ik toch naar het zh. Ik heb het niet zo op het zh haha.
Gezellig mlt op het wachtbankje ! Koekje erbij? Kunnen we samen lekker aftellen! Hoe is het met de rest? Wij gaan wederom ff een weekendje weg met onze oltimer camper .
Heerlijk! Een koekje en een koud drankje!😉 lekker weer een weekendje weg hoor! Wij gaan morgen naar de Efteling. Ik denk dat ik dingen met zo'n beugel in je buik maar even oversla, wat denken jullie? Geniet lekker van het mooie weer allemaal! Als het goed is, is het voor iedereen de laatste zomer zonder dat we op een baby te hoeven letten😉
Haha ja heerlijk. Wilde bijna zeggen of een rose biertje... maar laten we die maar over slaan niet dan? ! Voel wel steeds wat steekjes in mn buik, maar of dat nou mn eisprong is i dont know.... mn darmen zijn ook behoorlijk in de war.. Leuk ja de efteling! Veel plz, ik zou het niet weten qua attracties met beugels, denk zelf dat ik ze zou vermijden . Miss hoeft dat niet eens maar oke.. gevoel.
Die steekjes heb ik ook gehad lon, verwarrend is dat he. Ik heb ook een enorm slechte huid sinds gister... Ach we wachten nog wel geduldig 2 weken
Fijn kara!! Genieten. Succes deze weken lon & mlt. Hopelijk goed nieuws straks. Nutts, hoe gaat het nu? En Blessing.. Hoe is het met jou?
Hier gaat het oke. Ik vind het wachten op de nieuwe ronde erg vervelend. We willen allebei graag verder.. Het voelt zo nutteloos. Ik weet wel dat het lichamelijk beter is, maar pff geduldig wachten vind ik moeilijk Mijn vader krijgt midden juli een hersenoperatie. En als ik begin juli begin met clomid, dan valt de ovulatie waarschijnlijk in dezelfde periode. Daar hebben we beide geen trek in. Ik wil maandag bellen of we misschien eerder mogen beginnen en anders rekken we nog langer, omdat we toch een moeilijke tijd tegemoet gaan. Wel lastig dat we het zo moeten plannen... Maargoed ik heb het er voor over. Even een update van hier
nou het gaat gelukkig wel weer sinds vandaag vloei ik gelukkig een stuk minder. Nu op naar een nieuwe ronde
Hoi dames, @mlt &lon, spannend en succes in deze wachtweken...hopelijk hebben jullie genoeg hcg gevangen. @suuzanna, inderdaad lastig en aan de ene kant beter dat je even je lichaam laat rusten. Hopen dat je van het ziekenhuis eerder mag beginnen, want dat is inderdaad een moeilijke situatie. Xxxxx meid. @hier, rustig aan heb niet zoveel last van de opvliegers, denk dat mijn lichaam nu wel gewend is. Donderdag weer voor de fm naar het ziekenhuis en in het weekend voor de iui denk ik zelf.
Dankje blessing. Kan mij niet snel genoeg gaan.. ! Mlt wanneer was jij van plan te testen? Ik weet het niet zo goed wanneer ik dat ga doen.. heb gelezen dat pregnyl na 10dgn uit je lichaam is.. Ik heb iig wel steeds wat buikpijn, jij nog klachten? Is iemand van jullie bekend met pregnyl?
ja de pregnyl zit 10-12 dagen in je urine. Ik zou als ik jou was niet eerder testen dan 14 dagen na de pregnyl
ik had erg last van mijn borsten ja het gaat wel weer heb helaas nog steeds veel bloedverlies moet dinsdag naar het ziekenhuis
Hee lon! Ik weet deze maand niet goed wanneer mijn eisprong was, dus heb geen idee wanneer ik zou kunnen testen . Ik wacht sowieso tot dag 32, zolang duurt gemiddeld mijn cyclus. @suuzanna, heftige periode gaan jullie tegemoet meid, sterkte! @ nutts, gelukkig is het erge bloeden gestopt bij je! @ blessing, fijn dat de opvliegers verdwenen zijn, op naar volgend weekend!
Mlt, lastig zeg.. ik vind het ook moeilijk. Weet niet of ik 24juni volhoudt ! Dat is precies 14dgn na de pregnyl.. We hebben zaterdag een feestje, eigenlijk zou ik het dan wel willen weten, want het zou heel erg opvallen als ik niet drink ! Njaa dan maar smoes verzinnen hihi! Hmmm nu denken jullie vast wat een alcoholist ! Maar drink nooit veel hoor. Tijdens feestje paar glaasjes wijn ofzo.
Oe ja, spannend Lon. Ik snap het wel. Ik zal ook niet willen drinken, maar denk dat zaterdag al testen misschien te vroeg is. Anders neem je gewoon wat dubbelfris in een wijnglas Zal er niet te moeilijk over doen.. het zekere voor het onzekere! Spannend he, en wachten duurt zoooooo lang!!