Hihi! Dat is een idee en anders verzin ik wel wat.. komt goed! Heb er alles voor over.. Vind het wel verschrikkelijk spannend, al hoewel ik nergens vanuit wil gaan omdat dit mn eerste kans is in een jaar tijd! Wordt er ook wel weer onzeker van. Ik voel van alles en denk van alles.. lastig! Hoe is het met jou? Wachten duurt lang he... hopelijk vliegt de tijd voorbij!
Haha lon hier nog zo'n alcoholist. Ik heb laatst gezegd dat ik een blaasontsteking had en daarvoor een antibiotica kuur gekregen had, dus geen alcohol mocht. Tja dat leugentje voelde niet zo fijn, maarja.... Je moet wat he haha.
Haha dat is ook wel een goed idee idd! Die ga ik onthouden. . Ik ben vanmorgen een beetje nieuwsgierig geweest. Ik dacht ga is een testje doen, dan zie je sowieso 2 streepjes als er nog pregnyl in mn lichaam zit (wat je zou verwachten). Maar het streepje was echt heeeeel licht, ik dacht dan zie je echt een knalstreep... hebben jullie een idee waarom dat maar een tuurstreepje is? Zal er gewoon al een groot deel verdwenen zijn uit mn lichaam? Sorry meiden, dit was echt weer zn domme/ nieuwsgierige actie .
Hee lon! Geen idee waarom dat is... Maar als de pregnyl al uit je lichaam verdwenen zou zijn, zou het misschien wel Een goed teken zijn dat je een klein streepje hebt??? Weet ik niet hoor, maar het zou kunnen toch... Zal ik ook een testje wagen? Haha ik zit echt zeker nog een week voor mijn nod dus dan zou het wel heel vroeg zijn he... Voel jij dingen lon?
Hallo allemaal. De vorige keren dat ik zwanger ben geworden was dat zonder clomid. Er werd mij gezegd dat ik binnen een half jaar wel weer zwanger zou worden na die laatste miskraam. Nou niet dus Net de 3de ronde clomid gehad en wachten op m'n eisprong.
Hmm ik denk wel dat het door de pregnyl komt.. zit pas op dag 6 na de pregnyl en mag eigenlijk pas 14dgn daarna testen, maar ik dacht als pregnyl nog in je lichaam zit moet het streepje toch wel heel duidelijk zijn, en dit was een tuurstreepje. Njaa we zullen zien en ik wil eigenlijk tot 24juni afwachten als ik dat volhoudt ! Heb wel steeds buikpijn (laag), wat last van mn rug en borsten. Jij dan?
Oohh Lon, Haha dus toch gestest. Spannend zeg. Tja je kan van alles voelen. Ik had afgelopen maand ook mijn eerste kans ever!! En gelijk raak, helaas niet blijven zitten, maar het geeft zeker hoop. En de kriebels die ik voelde toen het waar was, vind ik onbeschrijfelijk!! Dat wens ik jullie allemaal. Ik voelde me ontzettend ongesteld.. Hoor vaker dat vrouwen zich zo voelen. De maand duurt steeds langer.. Heb vandaag nog niet gebeld, morgen ga ik dat zeker doen. Hopelijk hoeven we dan niet te wachten
Ik heb een soort spierpijn in mijn borsten en vanochtend kramp in mijn buik, duurde echt maar een halfuurtje Maximaal. Geen idee, ik verwacht dat ik gewoon ongesteld word deze maand want ik vertrouw de ovulatietesten die ik had niet...
Hahah ja ik kon het niet laten om te testen hihi! Miss wel heel dom mja.. Ik wil er ook niet te veel van verwachten, en ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld wordt. Hoop het natuurlijk niet. Voel me wel anders maar miss komt dat ook wel door de pregnyl. ... i dont know! Nog ff afwachten en dan weet ik het... ben echt aan het aftellen... fout fout fout.. Mlt spannend zeg! Ben zeer benieuwd!
De spanning wordt hier langzaamaan weer opgebouwd...! Geen idee hoe het met pregnyl zit, zou ook een knalstreep verwachten.. Later weer meer, ben beetje afwezig maar kwam iig even emmertje hcg strooien weer x
Ja nou ik had idd ook een knaltest verwacht.. moet gewoon nog een weekje afwachten. Ik had je al gemist hier kara! Gaat het niet zo met je? Of gewoon druk? Hoe voel je je? Fijn dat je nog ff wat hcg komt strooien ! Mlt heb je er een bepaald gevoel bij? Voel je je anders?
Hoop dat alles goed met je gaat kara!!! En blessing, hoe is het met jou? Ik weet het niet lon, of ik een bepaald gevoel heb... Denk het niet... Pfff wachten duurt lang he haha. Ik wacht ook sowieso tot de 24e! Voel jij je wel anders?
nee pregnyl gaf bij mij ook geen knalstreep hoor dus dat is normaal en pijn in je borsten komt daar ook van je voelt jee erg raar door de pregnyl had ik ook
Okee bedankt nutts! Dan ga ik er van uit dat mn klachten door de pregnyl komen. Heb jij toen ook een testje gedaan nutts? Mlt, ja voel me wel anders, maar dit komt waarschijnlijk dus van de pregnyl... Kunnen we samen aftellen !
Mlt en lon, gaan jullie beide testen op de 24ste?? Spannenndddd!! Hier vandaag wat steekjes onder in m'n buik. We hebben het meteen maar even gezellig gehad Het is mijn 11de dag. Kan het dan al een eisprong zijn? Lijkt me wel vroeg...
Hai, Mlt en lon, vervelend die wachtweken die lijken wel een eeuwigheid te duren.... Ik heb eigenlijk niet opgelet of ik symptomen heb na pregnyl spuiten. Daar ga ik deze ronde even op letten, waarschijnlijk moet ik dat vrijdag spuiten. Hier gaat alles rustig , wel veel hoofdpijn de laatste dagen. Donderdag voor de fm ben benieuwd of er wat te zien is. Hoe is het met de rest?
Suuzanna ik was idd van plan om de 24ste te testen.. moet dan wel werken dus of dat zo slim is weet ik niet maar oke.. hoe is het met jou? Blessing idd die wachtweken duren een eeuwigheid haha! Heb je beetje vertrouwen in deze ronde? Ben benieuwd naar de echo donderdag! Hopelijk mooie eitjes te zien!