duurde 10 dagen voordat het uit je lichaam was. Nou gisteren fm gehad op dag 7 en had er 2 11mm en 10 mm. Vrijdag weer
Heb je toen ook gelijk getest? Of na 14dgn nog een keer? Super joh dat je al 2 eitjes hebt! Top toch voor dag 7 zijn ze al mooi op maat ! Hoe voel je je verder?
nee ik had op dag 14 nogmaals getest en toen een tuurstreep maar helaas het mocht niet zo zijn. Eigelijk voel ik me niet zo goed ben nu ziek thuis. Mijn werk doet heel moeilijk over die fm en het ziekenhuis wil/kan niet mee werken dat ik voor of na mijn werk kan.
Aah balen meid! Stom dat je werk niet mee wil werken, waarom moeten ze toch zo dwars gaan liggen.... Niet leuk! Maar je hebt wel mooie follikels . Kan het zkh niet gewoon afspraken maken voor je werk aan? Of juist na je werk?
Helaas niet ziehenhuis kan tussen 9 en 4 uur en dan moet ik bijna altijd werken. Vaak hebben ze op die dag ook nog maar 2 plekken over op echt bud tijden
Jeetje nutts dat is wel echt heel erg vervelend! Lon, ik ben zenuwachtigggg haha en jij? Ik heb best wel spierpijn onder in mijn buik, aan de beide zijkanten zeg maar, en in mijn bovenbenen? Herkend iemand dit? Nou, ik ga nl weer aanmoedigen in mijn juichpak hahaha
Mlt hahah! Ikke ooook ! Zit nu op dag 8... ben zo benieuwd. Ik heb niet echt last van spierpijn in de benen, wel gevoelige borsten (tepels), en mn buik voelt anders. We zullen zien.ik verwacht er niks van iig. Jij dan? Ga je ook 24ste testen? Of eerder?
Ja mlt, ik had ook echt last van mn buik, rugpijn en een heel vreemd gevoel in mijn boven benen! Mijn man heeft ze gemasseerd.. was fijn Vanmorgen naar de tandarts geweest. Hem gevraagd of hormonen en/of zwangerschap ook invloed hebben op mn gebit. Hij herkende dit zeker. Ik had namelijk super last van mn kiezen, heel vreemd. het komt dus vaker voor! Yesss.. NL weer gewonnen!!
Goede tip suuzanna, die massage ga ik hier ook maar eens vragen. Lon, ik verwacht ook niks hoor. Tenminste dat probeer ik. Ik ga sowieso niet voor de 24e testen. Tenminste, ook dat probeer ik. Hoe is het met de rest? Ben ook benieuwd hoe het met de zwangere dames is!
Blessing succes vandaag bij fm. Ben benieuwd. Hoe is het met de rest? En de zwangere meiden? Tis hier redelijk rustig. Kara hoe is het met jou?? Mis je positieve energie en je hcg !
stil hier. ik ben even ziek thuis zit er doorheen zoals er gereageerd wordt op het werk. morgen weer fm
Goedzo nutts! Las het ook in je andere topic. Gewoon in ziektewet bblijven. Belachelijk dat ze zo met mensen om gaan! Hoeveelste dag zit je ook al weer?
Ja nutts, je hebt gelijk! Het is al best heel zwaar en als je werk ook zo tegen zit begrijp ik het helemaal.. Neem je tijd!!
Ik zit nu op dag 10 moet zeggen is best spannend. Zit trouwens te denken om conceive plus of preseed te gaan bestellen. misschien dat dat ook iets helpt
Ja daar lees ik ook veel goede dingen over. Miss proberen waard. Heb er ook al aan zitten te denken, maar nog niet verder gekomen dan dat ! Whaha Bah ik vind het allemaal spannend. Slaap al dagen slecht, en heb steeds overal jeuk op mn lichaam, erg vervelend snachts . Kunnen we de dagen even verder spoelen?
Super vervelend dat ze op je werk niet mee willen denken en werken nutts! En lon, top plan om de dagen ff door te spoelen
Hahah ben jij het wachten ook zo zat hihi! Komt ook omdat dit mn eerste echte kans is in een jaar tijd denk ik. Wil er gewoon niet te veel van verwachten.